- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je k smíchu,FERRARI vidím tak třikrát do roka a BUGATTI jsem neviděl nikdy,zato vidím každý týden čmoud od pana MITTALA.
... přesně tak ...
Občas jedu kolem Mittalu v noci po rudné, a často se u země drží divné smrady ... jednou se dokonce stalo, jak jsem tama projížděl, že mě z toho začaly upně štípat oči ... musí to být pěkný sajrajt ...
no skvele, jesteze vsech tech aut v tabulce bylo dohromady vyrobeno min nez prvni generace fabie :D :D :D jenom at v klidu spini dal...
Chápu, že administrátor diskuse má hodně práce, ovšem já zásadně nepíšu urážlivé ani hanlivé příspěvky a přesto mi jich administrátor několik smazal. Mohl by mě říci proč? Chápu mazání příspěvků obsahujících nadávky a sprostá slova, ale proč mazat příspěvky, které jsou slušné a k věci? Rád bych znal odpověď.
Dobrý den, docela mě zaráží že se v článku na takto čteném webu zmiňujete zřejmě o oxidu uhličitém jako o "CO2". Autor buď nemá ponětí o čem píše, nebo prostě na tomto webu nelze použít dolní index??!
Pane Bože, přestaňte nám lhát, že CO2 je špína nebo znečištění. CO2 je čirý plyn bez zápachu, který najdeme v našich plicích a sodovkách. Navíc vliv CO2 na globální teplotu je minimálně sporný. A do toho všeho v posledních deseti letech globální teplota klesá...
Zdravím, prosím hoďte mi sem link na text, který vyšel v odborném-recenzovaném klimatologickém časopise a popírá vliv CO2 na skleníkový efekt a tím pádem na klimatické změny.
Nechejte už toho kecání tady na netu. Víte jaká je spotřeba elektriky, kolik uhlí se muselo spálit. Udělejme to jako ekologisté - šup do letadla a radit se budeme až na Bali.
a nebo si jděte koupit hroznové víno dovezené z letecky j. ameriky .
- Stačilo by odstavit elektrárnu v Prunéřově - a můžeme jezdit bez obav. Prunéřov vyprodukuje tolik CO2 jako celá utomobilová doprava v ČR.
- Řeší se produkce CO2 automobilových motorů, ale emise spalovacích motorů námořních lodí (a ze jsou to poněkud větší kousky) nikdo neřeší.
-nikdo neřečí celkovou produkci CO2 u ekologických výrobků - tzn. kolik CO2 vyprodukuje nejen provozem, ale kolik jej bylo vyprodukováno na výrobu (a ekologickou likvidaci) . Např rozdíl žárovka - úsporná "žárovka" nebo zda dát do oken dvoj a nebo trojsklo...
Celá sranda je v tom že donutíme lidi kupovat nové (ekologické) výrobky, budou se vyvíjet nové (ekologické) technologie - zvýsí nebo udrží se zaměstnanost a nalejou se tak prachy do systému.
Tak to jste ale opravdu drsňák a pořádnej chlap.
Vsichni tihle ekodementi by si meli zopakovat chemii ze zakladni skoly. jak jiz psali prede mnou - emise CO2 se odviji od spotreby - vytvari se pri spravnem spalovani cehokoliv na bazi uhliku, naopak pri nedokonalem spalovani vznika mj. jedovaty oxid uhelnaty. Cim vic paliva spalim, tim vic CO2 vyrobim.
Nechapu, proc se z toho dela takova modla-je to snad jedina cista vec, kterou auta vypousteji do vzduchu. globalni oteplovani neni ani zdaleka takovy problem, jako globalni zasmradani
Nejdříve se prosím o věci, ke kterým se chcete vyjadřovat zajímejte. Pokud si přečtete články renomovaných vědeckých časopisů k tématu klimatických změn zjistíte, že emise CO2 jsou problémem a s pravděpodobností převyšující 90 procent budou zásadním problémem. Takže opatrnost a omezování je na místě.
tak ono se ještě neví CO a JAK ty emise způsobují, ale už se buzerujou řidiči a dávají se nálepky, kdo je škodič a kdo ne?
Značnou část onoho CO a jistou část onoho JAK už víme. To že o tom nejste informován je úplně jiná otázka. Takže snaha o snížení emisí CO2 je s vysokou pravděpodobností (nad 90 %) rozumná. Chápu, že jako řidiče Vás to štve (já jsem také řidič), ale lepší je dělat rozumné věci, které se nám nelíbí než věci ohrožující, které se nám líbí.
Emise by se meli predevsim pocitat vazenym prumerem, tj. emise konkretniho vozidla delit mnozstvim techto vozidel vyrobenych, pro jeste vyssi presnost emie jeste nasobit prumernym poctem najetych kilometru, Myslim, ze 600 vyrobenych veyronu, ktere najezdi jestli par tisic rocne urcite zatezuje planetu mene nez desitky tisic fabii s 1,2 motorem, ktere nalitaji desitky tisic kilometru rocne.