- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toyota = spolehlivost a kvalita. Moderní motory, ale primitivní zadní nápravy - torzní tyče z 80. let. Víceprvková zadní náprava je pro dodnes věc neznámá navzdory předraženosti hlavně Corolly Verza!!!
Ten nadpis se mi zdá jako nehorázná spekulace a opět - strašení jaká hrozná krize nás čeká. Ale už to tak prostě je, v dnešních médiích je poměr faktů ku spekulacím snad 50:50. Tohle je ještě ten "lepší" případ.
uz mi to prijde trapne obhajovat porad Skodu..,nekdo chce proste domaci auto a jakekoli jine je spatne, neberu...ale jak sem tak vypozoroval,tak je velmi zajimave,ze na kvalitu sezeni jsou vsichni spokojenejsi v Aygu i Yarisu a ne v Octavce...docela paradox-velke auto i kufr ale uvnitr jak pro liliputany...kdyz to Škoda neumí tak at si vezme dozivotní odstavku svych tovaren a udela radost nasim zadum,taktak
V reportáži na TV Nova ukazovali borce kterýmu na funglnový japonský Mazdě odešli kotouče. A MAZDA mu neuznala reklamaci. Borec musel zaplatil 60000,- KČ předem, jinak by mu auto v autorizovaným servisu Mazda nevydali. Jo JAPONCI sou kvalitní se ví
ja psal toyota ne mazda to je rozdil ti tupce podivej se kdo ma podil v mazde
Mám Oktávku kombi z listopadu 1999 1,9 tdi 4x4 teď točím 136 tis. km a vozí nás po cestách necestách bez závad. Dostává jen roční prohlídku a má původní brzdy, tlumiče, druhé zimní Matadorky třetí letní Matadorky a nikdy nás nenechala ve štichu.
136 tisíc km u devět let starýho auta ???????????? to mám nalítaný za dva roky. Tak ať ti slouží ještě dalších devět let bez závad a nezapomeň navlíknout ty Matadorky ..................
jednoznacne toyota mam avensis2005 spokojenost vsem doporucuji japonec a nemec nej.... skodovku
Já mám druhýho Forda Focuse TDCI a jiný auto bych nechtěl. Až na turbo který odchází po 100 tisících km je to držák.
Takže pro změnu propagace znyčky Porsche. No to se tedy divím u německé společnosti TUV.
Porsche na rozdíl od jiných propagaci svých kvalit nepotřebuje. Zkus si nějaké koupit a poznáš to sám!
Tato statistika skutečně více vypovídá o tom, jak se o auto jeho majitel stará. Je to znát i podle toho, která vozidla jsou na posledních místech. Jedná se většinou o "nákupní tašky", jezdí po městě a na údržbu se kašle. Navíc jsou to povětšinou auta se kterými jezdí ženy. Já mám 15 let starýho Fiata a ač na ně každej nadává, nebyla vážnější závada, jen pár prkotin (najeto 170000km) a máme v příbuzenstvu ještě jednoho najeto 350000 bez vážnější závady. Když vidím, jak se sypou novější, hůře udržuvaná auta, je mi z toho do breku.....
Já se musel zbavit FIATA Punto po pěti letech. Elektronika a motor zlobili hodně moc. Fiata bych si už v životě nekoupil.
"TÜV spočítal, že téměř každé třetí auto ve stáří 10 až 11 let má potíže s osvětlením."
To jako ze praskla zarovka?