- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravte me pokud se mylim, ale nevyrabi se nahodou vodik z fosilnich paliv? Viz. http://www.h2bus.cz/vyroba-vodiku Da se vyrobit elektrolyzou, ale ta je enorme energeticky narocna..... Jak je planovano zajistit dostatecne mnozstvi vodiku?
normalni zasuvka 230V/16A da za hodinu 3,7kWh, tj. za 4 hodiny necelych 15kWh
35kW za 4 hodiny muze dobit jen motorova zasuvka, ktera ale tak uplne bezna neni
navic dojezd 200km na 35kWh je hodne malo, cekal bych dvojnasobek
Maximální rychlost je omezena na 150 km. To znamená co, že po ujetí 150 km to auto začne jezdit rychleji?
mercedes je špička ale má to háček. nemám na něj a proto se musím spokojit s fábii 1.
Třeba to bude mít nádrže na zinek a kyselinu chlorovodíkovou, a zabudovaný Kippův přístroj. ;-)
V takovém případě by možná nebylo nutné budovat speciální čerpačky na vodík, dosypat zinek a dotankovat kyselinu by snad šlo i u současných pump. Otázkou je, kam by se trousili za jízdy ty chemické sloučeniny vzniklé po takové výrobě vodíku a jestli by nevadilo, že to bude asi poněkud nákladnější způsob výroby. ;-)
S vodíkem na věčné časy a nikdy jinak! My se sice s politikou vozového parku dostaneme k jinému palivu nežli jsou deriváty ropy tak 3 roky po tom co ropa dojde, ale v takovém německu není moc velký problém s vodíkem už dnes.
porovnavate neporovnatelne a za kazdou cenu chcete shazovat jak je to u nas spatne.
Nemecko je specificke v tom, protoze tam jsou soustredeni nejvetsi automobilovi vyrobci v evrope, kteri take bojuji o dotace od statu, takze se snazi stale ukazovat.
Jeste by me zajimalo jestli je u vaseho srovnani na tom Francie, Italie lepe. Ve spanelsku si budou klepat na celo, kdyz byste se na to zeptal.
Proste dokud bude jeste ropa a nikomu nebude tect do bot, tak se nic nezmeni.
doufam, ze budou delat na prodej i vodikovej viper srt-10
http://www.sportovnivozy.cz/index.php auto=dodge-viper
Mercedes-Benz přitom prý nechce od roku 2015 vyrábět automobily spalující fosilní paliva.
Tak to se budou muset soudruzi z NDR ještě hodně snažit. Už vidím, jak šéf jede z Prahy do Hamburgu ve své S-Klasse s dojezdem 200km a následným čtyřhodinovým dobíjením na etapy. Z pohonů uvedených v článku by ještě jakž-takž vyhovoval F-CELL, ale ostatní ani omylem. Zajímalo by mně, kam se situace za šest let posune. Osobně tomu termínu 2015 nevěřím.
namontovat na každý kolo pořádný dynamo a bude.
něčim takovym zelenym namazal ten kluk tomu zlodějíčkovi ten žebřík, jak si to potom stíral z frňáku v Sám Doma.