Diskuze

Detroitský autosalon krizi navzdory

První automobilový svátek se už tradičně koná v Detroitu. Letos ale bude v Cobo Centru asi trochu smutno. Světová krize zasáhla s největší razancí právě automobilky. Američtí giganti to mají nahnuté a některé značky se rozhodly dokonce severoamerický autosalon vynechat úplně. Novinek ale čeká na premiéru i tentokrát víc než dost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RS

11. 1. 2009 19:41
V clanku uplne chyby novinky Fordu

2010 Ford Taurus, 2010 Ford Fusion, 2010 Ford Fusion Hybrid, a 3 nove elektro vozy.

Ford Planning New Electric, Hybrid and Plug-in Vehicles.!

0 0
možnosti

Pavel Heichler

11. 1. 2009 15:19
Dávám automobilové Americe rok, maximálně dva

...vzhledem k jejich oblibě nepochopitelných automobilů typu Dodge RAM apod, které využívají z pojíždění po městě, aniž by jim nějak vadilo, že mají spotřebu kolem těch 20-25l/100km. Co je ale naprostý hřebíček do rakve amerického automobilového průmyslu je politika odborů, které v první fázi odmítly finanční dotaci US vlády, která ji podmiňovala snížením platů zaměstnanců na úroveň platů amerických zaměstnanců japonských automobilek. Tomu se říká opravdový bolševismus v praxi. Se součanými technologiemi a schopností přizpůsobit se vzniklé situaci se klaním spíše k tomu roku...

0 0
možnosti
MP

tmf

11. 1. 2009 19:29
Re: Dávám automobilové Americe rok, maximálně dva

jsi mimo, podle příspěvku Andeeho trochu níže je o ta auta velký zájem

0 0
možnosti

pepa

11. 1. 2009 12:37
dotaz

Múže my prosím někdo vysvětlit co je eokologického na tzv. hybridních vozech? Vozí zbytečně několikset kilo jedovatých akumulátorů (které se musí vyrobit a po skončení životnosti zlikvidovat), ůspora paliva je diskutabilní - snad může fungovatve městě při častém rozjíždění, ale to by snad ten kdo propaguje šetrne chování k přírodš (např. politický turista bursík) mohl použít menší auto s menšími nároky na výrobu, spotřebu i recyklaci. Nebo jsem něco nepochopil?

0 0
možnosti
VF

Xladi

11. 1. 2009 15:03
Re: dotaz

Hybridný vozy jsou k ničemu, to vědí všichni ale je to dobrý byznys. Mají v sobě 2 motory, to znamená 2x tolik práce na výrobu, auto je těžší s větším rizikem poruchy a úspora je mizivá, to samé s vodíkovými vozy. Obecně se ví že výroba vodíku je hidně drahá, nemluvě o pro¨blému s jeho uchováním. Podle mě je správný směr elektromobil. Kdyby se prachy co US utratí byť za jeden rok v Iráku vrazili do vývoje akumulátorů a solárních článků s vysokou účinností, jistě by se výsledky dostavily. V USA měli elektromobil, který se dokázal rychle nabít a na nabití ujel 250km. Bohužel je všechny z neznámé příčiny stáhli od majitelů a i přes protesty je sešrotovali. Kdyby se to neudlo věřím že by dnes byly elektromobily které by vklidu ujeli 500km a za normální cenu nového auta. Účinnější pohon než elektromotor nemáme

0 0
možnosti

omg

11. 1. 2009 12:18
neni mozne

vy tu krizi proste musite nacpat vsude...:-©

0 0
možnosti
MP

tmf

12. 1. 2009 0:13
Re: neni mozne

musí, to je IN a kdyby o ní nepsali byla by poloviční a neměli by o čem psát.

0 0
možnosti
VF

Xladi

11. 1. 2009 10:03
Monstra

US azta jsou děsný monstra, neříkám že nemaj i pěkná auta, ale to jak byli v 70. letech pokrokový(el. výbava, klimatizace) tak dnes používají celkem zastaralou techniku vzhledem k vybavení evropských aut. Měli skvělé auto EV-1 ale bylo asi příliš dobré že projekt zastavili a všechna auta sešrotovali;-(

0 0
možnosti
OF

Andee

11. 1. 2009 11:06
Re: Monstra

Tak v tom s tebou absolutně nesouhlasím. Platí to o části americké nabídky, ale taky se podívej na ceny těch aut, jsou výrazně nižší, než v Evropě. A takový Pontiac G8 je auto technicky na úrovni špičkových evropských vozů. Počínaje motorem, který při malém zatížení odpojuje válce a konče maximální bezpečnostní výbavou od osmi airbagů po ABS/ASR/ESP atd... Auto velikosti pětkové řady BMW, se stejnou úrovní výbavy a kvalitou motoru, v atraktivním designu (subjektivně, chápu, že ne každýmu se pojetí cabforward musí líbit) a za cenu podstatně zajímavější.

0 0
možnosti

Lu

11. 1. 2009 3:04
A co Fisker

osobně mě zajímá, jak Fisker, protože i když využili motor od GM, majitel firmy, bývalý designer Austin Martin, BMW ... se na "svém" opravdu ukázal.  Podle mých informací už mají objednávky na hodně dlouho dopředu ... 

0 0
možnosti
MP

tmf

11. 1. 2009 0:38
nic jiného než krach nezaslouží

za to, že vyrábí tolik let 5litrová auta sloužící k dopravě od mekáče do fitka a domů.

0 0
možnosti