- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
2010 Ford Taurus, 2010 Ford Fusion, 2010 Ford Fusion Hybrid, a 3 nove elektro vozy.
Ford Planning New Electric, Hybrid and Plug-in Vehicles.
...vzhledem k jejich oblibě nepochopitelných automobilů typu Dodge RAM apod, které využívají z pojíždění po městě, aniž by jim nějak vadilo, že mají spotřebu kolem těch 20-25l/100km. Co je ale naprostý hřebíček do rakve amerického automobilového průmyslu je politika odborů, které v první fázi odmítly finanční dotaci US vlády, která ji podmiňovala snížením platů zaměstnanců na úroveň platů amerických zaměstnanců japonských automobilek. Tomu se říká opravdový bolševismus v praxi. Se součanými technologiemi a schopností přizpůsobit se vzniklé situaci se klaním spíše k tomu roku...
jsi mimo, podle příspěvku Andeeho trochu níže je o ta auta velký zájem
Múže my prosím někdo vysvětlit co je eokologického na tzv. hybridních vozech? Vozí zbytečně několikset kilo jedovatých akumulátorů (které se musí vyrobit a po skončení životnosti zlikvidovat), ůspora paliva je diskutabilní - snad může fungovatve městě při častém rozjíždění, ale to by snad ten kdo propaguje šetrne chování k přírodš (např. politický turista bursík) mohl použít menší auto s menšími nároky na výrobu, spotřebu i recyklaci. Nebo jsem něco nepochopil?
Hybridný vozy jsou k ničemu, to vědí všichni ale je to dobrý byznys. Mají v sobě 2 motory, to znamená 2x tolik práce na výrobu, auto je těžší s větším rizikem poruchy a úspora je mizivá, to samé s vodíkovými vozy. Obecně se ví že výroba vodíku je hidně drahá, nemluvě o pro¨blému s jeho uchováním. Podle mě je správný směr elektromobil. Kdyby se prachy co US utratí byť za jeden rok v Iráku vrazili do vývoje akumulátorů a solárních článků s vysokou účinností, jistě by se výsledky dostavily. V USA měli elektromobil, který se dokázal rychle nabít a na nabití ujel 250km. Bohužel je všechny z neznámé příčiny stáhli od majitelů a i přes protesty je sešrotovali. Kdyby se to neudlo věřím že by dnes byly elektromobily které by vklidu ujeli 500km a za normální cenu nového auta. Účinnější pohon než elektromotor nemáme
musí, to je IN a kdyby o ní nepsali byla by poloviční a neměli by o čem psát.
US azta jsou děsný monstra, neříkám že nemaj i pěkná auta, ale to jak byli v 70. letech pokrokový(el. výbava, klimatizace) tak dnes používají celkem zastaralou techniku vzhledem k vybavení evropských aut. Měli skvělé auto EV-1 ale bylo asi příliš dobré že projekt zastavili a všechna auta sešrotovali
Tak v tom s tebou absolutně nesouhlasím. Platí to o části americké nabídky, ale taky se podívej na ceny těch aut, jsou výrazně nižší, než v Evropě. A takový Pontiac G8 je auto technicky na úrovni špičkových evropských vozů. Počínaje motorem, který při malém zatížení odpojuje válce a konče maximální bezpečnostní výbavou od osmi airbagů po ABS/ASR/ESP atd... Auto velikosti pětkové řady BMW, se stejnou úrovní výbavy a kvalitou motoru, v atraktivním designu (subjektivně, chápu, že ne každýmu se pojetí cabforward musí líbit) a za cenu podstatně zajímavější.
osobně mě zajímá, jak Fisker, protože i když využili motor od GM, majitel firmy, bývalý designer Austin Martin, BMW ... se na "svém" opravdu ukázal. Podle mých informací už mají objednávky na hodně dlouho dopředu ...
za to, že vyrábí tolik let 5litrová auta sloužící k dopravě od mekáče do fitka a domů.