- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm...úžasné, manažerům z Detroitu se rozsvítilo v kuli až teď? Co je léta válcují Japonci, dlouhodobě vykazují miliardové ztráty a visí nad bankrotem?
Znáte to - chytrému napověz, hloupého trkni...
Aby to ale bylo objektivní - http://www.teslamotors.com
Neřekl bych, že řeší úspornost aut jako spíš pořizovací cenu. Mezi dvoulitrem a třílitrem už zas tak zásadní rozdíl ve spotřebě není při stejné hmotnosti auta.
no kolik, 0,2 litru, 0,5 litru x miliony kilometrů ... A k čemu v USA 3 litrové auto, když tam mají na těch nekonečných rovných dálnicích limit 100-120 km, o městě ani nemluvím.
Elektromotory mají před sebou nejslibnější budoucnost ze všech alternativ. I když taky nejsou dokonalý.
Najdi si na netu film Who killed the electric cars a tvůj optimismus bude ten tam
a tu eletriku chtějí brát kde? že to nečoudí za autem neznamená, že to nečoudí jinde
Provoz aut se dá zajistit z obnovitelných zdrojů.
Místo 8 litrových 6-ti a 8-mi válců přechod na 2 litrové 4 válce, to je opravdu drastické snížení.