Diskuze

Zelená revoluce bude cestou z krize, věří americké automobilky

V Detroitu je smutno. Začal zde velký automobilový svátek, autosalon NAIAS, ale do smíchu tu nikomu moc není. Americké automobilky to mají nahnuté. Místa uvolněná značkami, které nedorazily, obsadili Číňané a před vchodem demonstrují odboráři bojící se o práci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MH

13. 1. 2009 15:31
Pět minut po dvanácté

Nejdřív GM ze záhadných důvodů zatrhl výrobu elektromobilů a ty které už byly pronajaté mezi lidmi, tak jim zabavil a sešrotoval. A teď chtějí jít do elektromobilů znovu? Je to neuvěřitelný kocourkov, že za blbost pár managerů musí pykat lidi po celém světě.

Podrobnosti se dovíte ve filmu WHO KILLED THE ELECTRIC CARS

0 0
možnosti

WegaCZ

13. 1. 2009 11:59
Konec Škody Ml.Boleslav

Tak dlouho odboráři v USA otravovali, až zaměstnancům vybojovali různé nesmyslné sociální výhody - teď se jim to spočítalo - automobilový průmysl v USA jde do kopru.

Co se stane za pár let v Mladé Boleslavi, když se tam pořád stávkuje a zaměstnancům nestačí to, že mají větší platy než zbytek republiky? Zaslouženě to Škodovka zabalí a půjde o dům (stát) dál. Ale dobře jim tak - už několik let si tam řežou větev pod sebou - to pak bude nářku!

0 0
možnosti

Karel

13. 1. 2009 11:04
baterie

u elektropohonu vidim problem v nedostatecne kapacite baterii a otazkou je i jejich zivotnost. Normalni olovena baterie v aute vydrzi cca 4 roky, pak uz je s ni v zime problem nastarovat. Navic mi neni jasne, jak by si zeleni panacci predstavovali dobijeni elektro automobilu. Je pravda, ze cesta do prace a z prace je nekolik desitek km, tak ze dojezd elektroauta by stacil, ale jak budu na sidlisti, kde je vubec problem zaparkovat auto dobijet, to mi neni vubec jasne. A to je problem i u hybrida. Pokud ho ma nekdo u domu ci v garazi a muze ho prez noc nabit, muze to mit smysl. Jinak to stejne pojede hlavne na benzin a je otazkou, zda to bude uspornejsi, protoze je nutno navic vozit baterku + elektromotor, coz znamena spotrebu navic. A pak je tu ta zivotnost te baterie. Pokud bude cca 5 let, pak je takoveto ojete auto temer neprodejne, protoze nova baterie bude dost draha. Tudiz se cely provoz elektro/hybridniho auta pekne prodrazi.

0 0
možnosti

Performer

13. 1. 2009 11:16
Re: baterie

Amíci nebydlí na socialistických sídlištích bez garáží a evropanům musí stačit smradlavý diesel na levnou naftu.....

0 0
možnosti

laik

13. 1. 2009 10:54
nenažranost firem

nechápu jaký maj tyhle auta výhodu?jen než se všechny komponenty poskládají a dovezou dá to dohromady tolik Co2 jako by 30 aut jezdilo 10 let to nepočítám Co2 když se budou rozvážet po celým světe na lodích tak co je na tom ekologickýho?a co se týče ropy jsme denně svedky jak jen spekulanti zvyšujou cenu něčeho co můžou kontrolovat jen oni jen pro zmínku v egyptě stojí litr benzinu 2,5kč a vědely ste že ještě nějaký dva roky spět stál v USA litr necelých 5 kč,kolik stál u nás?už mě to pěkne se*e jak si někdo kdo jen sedí v křesle udává tempo celýmu světu...a ekologii at' si někam strčí dokud bude poptávka nezmění se nic...

0 0
možnosti

bambam

13. 1. 2009 13:34
Re: nenažranost firem

jedna výhoda mě napadá. Z toho auta neunikají jedovaté látky... jako např. NOx. A ty auta se pak nedají použít k sebevraždě lídí, co jim je zle z lidí, kteří ničí přírodu!

0 0
možnosti

praguemonk

13. 1. 2009 10:48
a proc na to soudruzi z automobilek neprisli driv?

mozna by se te "krizi" vyhnuli...

ja chapu, ze 80 procent populace nepouziva vlastni mozky a vlastne neumi ani pocitat, a proto se jim da nakecat cokoliv, ale tenhle titulek spis ukazuje naproste zoufalstvi automobiloveho prumyslu... Potvrzuje to jen me presvedceni, ze tyto molochy musi padnout a vsechny dnes navazane kapitalove zdroje se musi uvolnit a presunout i do jinych odvetvi prumyslu... Ale hlavne at o tom kam maji jit nerozhoduje Obama nebo nejaky jiny kravatak z Washingtonu nebo Bruselu...

0 0
možnosti

General Custer v.2

13. 1. 2009 10:51
Re: a proc na to soudruzi z automobilek neprisli driv?

Musi se uvolnit nesmyslne regulace, aby mohly vzniknout nove firmy. I automobilove.

0 0
možnosti

Zla Lopata

13. 1. 2009 10:13
Hybridy?

Hybridy nejsou cestou z krize, ale do krize. Kdo si koupi auto s obrovskou baterkou, pokud ujede na elektriku ani ne 100km a jeho provoz ne nekolikanasobne drazsi nez provoz na benzin? To jedine pokud je k tomu nekdo donuti a nebo nekdo silne pokrivi trh ruznejma dotacema.

Tak ci tak to ve finale zaplatime my vsichni, takze hybridy nebrat  

0 0
možnosti

performer

13. 1. 2009 10:15
Re: Hybridy?

nakonec stejně skončíme všichni v elekromobilech, takže hybridy je potřeba brát jako určitou technologickou perličku - prostě jako vývojový článek kupředu.

(s daňovým zvýhodňováním hybridů ale nesouhlasím)

0 0
možnosti

iuos

13. 1. 2009 9:29
hmm

budoucnost je v přibližovadlech, malejch a přitom vevnitř dostatečnejch pro 4 cestující a kufr - takže hatchbacky.... o něco větší než zmiňovanej spark...    echt káry budou jen pro radost na pár desítek, stovek km ročně za hezkýho počasí... na dlouhý trasy pak vlak nebo bus... ale to bude použitelný až za x desítek let... teda než bude teleportace... btw jakou bude mít teleport asi spotřebu energie ? ;-D;-D

0 0
možnosti

regazzi

13. 1. 2009 9:37
Re: hmm

4,9 l nafty na sto kilometrů ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

cb

13. 1. 2009 9:09
4% hybridnich aut

pristi rok mozna 6%. Takze nehybridnich se proda 96%. To maji byt hybridy cestou z krize? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

krok_original

13. 1. 2009 8:26
Zelená revoluce

Ukázalo se, že Zelená revoluce byla (a je) cestou DO krize. Nemůže být tedy cestou z krize.

0 0
možnosti

cb

13. 1. 2009 9:08
Re: Zelená revoluce

R^

0 0
možnosti

Ebo

13. 1. 2009 7:20
njn..

..když zlevní, tak si ty krámy, které jsou navrhnuté na životnost 5 - 10 let možná i někdo koupí..  Dneska už se nevyrábí kvalitní auta co něco vydrží.. a nikdo do takových krámů investovat nebude.. 

0 0
možnosti

rudastraka

13. 1. 2009 9:29
Re: njn..

investice do auta??

nepletes si tak trochu pojmy??

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...