- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli myslíš kardanovou hřídel u oktávek do r. v. 1971, tak nevím, jak bys bez ní jel. A u nové jsem si jí ještě nevšil...
Jedine negativum cele te akce je ze automobilky samozrejme nebudou chtit davat rezervu do novych aut, v lepsim pripade bude rezerva za priplatek, v horsim na to v kufru nebude misto. Tak ci onak ja si kvalitni rezervu budu vzdycky vozit, na rozdil od kazdy rok nove lekarnicky, tohle k necemu opravdu je (zkuste si pichnout v Rakousku v nedeli vecer a zadat o odtazeni asistecni sluzbou z nejakeho prdelakova do otevreneho pneuservisu:-)
Myslím, že spíše půjde o poptávku zákazníků. Zákazníci, kteří si kupují auta, která již dnes nemají rezervu preferují spíše volání asistence. Je jim jedno, kolik to stojí. Ten zbytek bude rezervu tolik chtít, že si automobilky nedovolí na ní minimálně neudělat místo.
zavedou dobu upotřebitelnosti, podobně jako lékárničky
O co, že vypadne povinnost vozit rezervu, ale mít v autě hever a klíč na kola zůstane
Do díry pod kufrem místo rezervy tak lze nyní konečně umístit malý pytel s pískem na posyp v zimě - konečně něco rozumného
není nic pravidelnýho. je to čirá náhoda. moje auto mínus rezerva dokonce snad i líp pojede, o spotřebě nemluvě. třeba velký SUV už rezervy ani nemaj (nevim jak to řešej s plněnim platného zákona), maj dojezdový kola, protože takový kolo by blondýna na fleku asi nevyměnila, nějakej 21" třeba. tohle pocejtí hlavně malý auta. třeba moje - pohotovostní hmotnost 1030 kg. rezerva, malá dunlopka, váží odhadem těch 15 kilo. kdybych teď vyndal rezervu, veškerej bordel z kufru, všecky stromečky ze zrcátka, cédéčka z přihrádky a kdybych ještě vyluxoval.. auto pojede jako drak :D
a co teprve, když nenastoupíš, to bude o pěkných pár kilo lehčí....
"I tak se dá jet třeba 200 kilometrů k nejbližšímu dealerovi nebo do jakéhokoliv pneuservisu"
Nedele vecer, vsechny servisy zavreny. Co pak,
Rezerva je rezerva. Nahodim ji a jedu jako by se nic nestalo.
nj, ale to není "IN". Správnej řidič po píchnutí kola buď dojede k dealerovi nebo rovnou zavolá odahovku. Normální řidič, si kolo vymění, nechá v místním pneuservisu zalepit a za ušetřený prachy (oproti In řidiči) bude chlastat celej měsíc
Pokud dostanete defekt a nemáte rezervu tak
a) Při malém defektu použijete tu "lepící sadu", čímž pneumatiku znehodnotíte a můžete ji vyhodit a koupit novou, přičemž špatný byl třeba jenom ventilek
b) Při větším defektu vám "lepící sada" nepomůže a budete volat asistenční službbu (pokud jste blízko domova, tak kamaráda)
c) Koupíte si "supr" nepoškoditelné pneumatiky, které stojí 3krát víc
Tak jako tak lobby vydělá a my proděláme.
... nepoškoditelné pneumatiky, které stojí 3krát víc ... Tak to by bylo hodně levné.
ještě asi nikdy neviděl ulomený ventilek v místě zeslabeni v disku (důsledek častých návštěv v myčce). Potom uteče vzduch tak rychle, že než to zjistíte a zastavíte, tak máte z pneumatiky trhanec. A teď něco dělejte s opravářskou sadou... Rezerva v kufru je jistota, ať si ekoteroristi říkají co chtějí!
Mate pravdu. Ovsem jde o to, ze na ten zakon se nedivam negativne. On totiz vozit rezervu nezakazuje. Pouze nabizi dalsi moznosti. Coz v dnesni tendenci neustaleho zakazovani a omezovani kvituji.
o emise CO2, mel by se podivat do Rakouska proc tam zrusili povinne denni sviceni!
narust emisi kvuli sviceni je tam nimimalni ze ho zjistis tak maximalne v laboratori, protoze nikdy se ti nepovede jet uplne stejnym stylem, takze v provozu to vubec nezjistis. Navic mnohem vetsi skody delaji stare plechovky co se tu prohani, auta jako Fabie kombík osazené 1.2 HTP, které v kopci musíš dřít abys vůbec vyjel a u kterých jsou emise rázem na dvojnásobku atd....