- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak motor byl vyjasněn v posledních ČMN - jedná se o licenci Morini vyráběnou většinou v Česku. Takže by to mohla být dobrá motorka, i když dost drahá. Blata přiznal obavy z vlastního vývoje motoru.
podobné okopírované Yamahy predávajú Číňania za polovicu.
O motoru se taktně mlčí i ve speciálních periodicích jako jsou České motocyklové noviny. Původně Blata sliboval vlastní agregát, pak jsem zahlédl článek o nákupu něčeho z Itálie nebo Španělska, snad Malaguti, a teď je tajuplné ticho. Kdo nevyrábí vlastní motor není výrobce motorek, ale jen montážník z nakoupených dílů. Brzdy, tlumiče, kola, řidící jednotky - to vše se běžně nakupuje od specialistů, ale motor musí být vlastní. Pokud není, nedávám tomu projektu moc šancí. Stane se jenom jedním z mnoha takových slepenců.
Ten rám jsem viděl u Blaty někdy v roce 2006 na stolici, když ho oměřovali do CAD.
Část haly měl tým WCM a v malé místosti mezi šatnama byl ten šestiválec pro MotoGP... V tu dobu to ještě nevypadalo na tu blamáž.
Nejsem si tak jistý, že to bude velký úspěch a těch 100 mega je fakt dost.
Dělají si v podstatě jen ty rámy, zbytek nakupují...
Rekl bych,ze blamaz to byla hodne dlouho pred tim,ne-li od zacatku(moto GP).Vis toho,ale dost na to,ze do te haly nikdo nesmel!!!Jinak mas ,myslim docela pravdu.Vybudovat takovou firmu,klobouk dolu,ale......!Cena motorky by mela byt urcite o dost nizsi aspon nez se prosadi na trhu tato znacka a bude trochu servisni sit.Firmo drz se!!!
kdysi jsme byli motorkářská velmoc, že i ti "slavní" japonci od nás kopírovali, tak snad pan Blata naváže na tradici a bude se mu dařit, držim palce
podle mě jediné, v čem jsme kdysi byli velmoc a to nám zůstalo i do dneška, je kecání přechytralých nesmyslů..
Já fandím každýmu co něco dělá, obzvláště když to vyrobí. Ale jednomu nerozumím. Proč se Blata ohání číňanama, že mu kopírují motorky. On vymyslel že bude mát motorka motor, dvě kola. že bude spalovat benzín? Prostě to taky "okopíroval". Pokud číňan udělá šunt, tak jejich zákazník by si stejně Blatu nekoupil. Pokud udělá dobrou motorku je to stejně jak Blata jejich vývoj, protože bez znalostí fungování nic nejde zkopírovat. Nebo oni kopírovali motorky i se značkou? Já mám pocit že je to tradiční česká výmluva. Když došlo na lámání chleba s GP tak ji nezvládli.
zkopírovali i s polepy, barevnými kombinacemi a dokonce ojetými pneu (cestou z čr do číny se s tím asi někdo projel)
tedy vizuelně a částečně motoricky. trochu tomu chyběla ložiska podvozku a pár dalších věcí
faktem je, že by si 90% lidí, co kupili čínu, nekoupili blatu
za min nez polovic: http://www.dirt-bikes.cz/stranka/2009
Pane velkotovárníku, to jsou ale pitbike. Zadní kolo to má jen 14 palců. Prostě jiná kategorie.