Diskuze
Mezi pětiletými ojetinami jsou škodovky pod průměrem
Děkujeme za pochopení.
legi
Nie je nič horšie
ako statistiky. Vždy sú robené na objednávku, aby niekomu urobili dobrú reklamu a konkurenciu potopili.
jirka
Je hodnoceni TÜV objektivní?
zarazi mne ze s prumernym poctem zavad neni uvaden prumerny pocet ujetych km
Je hodnoceni TÜV objektivní?
JSOU STATISTIKY TÜV REPORTU OBJEKTIVNÍ?
http://www.vw-passat.blogspot.com/2008/01/je-hodnoceni-tuv-objektivni.html
Ivan
vážené závady
taky musíme brát ze TUV je něco jako STK. A vážnou závadou je třeba prasklá žárovka, neseřízené světlomety a pod. Protoze nemci zarovicky nevozí, neodstraní tedy na místě a tzn. ze neprojdou. Kdyz to vezmu do důsledku.
Jelas
dekra
No a podle dekry je Octávka na 100 a 150tis. km první ve svý třídě, statistika od statistiky... stejně bych to nechtěl, zhoršení Toyoty jde na vrub většímu množství elektroniky...
Vilém Hynek Jarmila
podivná statistika
1) není řečeno, co je to "vážná závada"
2) co 70.pozice je rozdíl mezi značkami velmi malý - celkové rozpětí je tu 3-10%, což by se dalo říct, že je celkem srovnatelný výsledek
3) na technický stav vozidla na technický má podstatnou měrou vllv jeho majitel a to, jak s autem zachází a jak s ním chodí do servisu. Pokud si nějakou značku oblíbí socky a lajdáci (třeba Fabia), pak propadne v žebříčku - a to prostě jen proto, že lidi přijedou na technickou s "vrakem".
Suma sumárum, statistika k ničemu.
M.
divné srovnání
fajn srovnání.... uto který má najeto v průměru 54 tisíc a je první srovnávat s autem co má najeto 94 tisíc... no asi to nechápu... ale jaksi mi tam chybí nějaká úměra
Andee
Re: divné srovnání
Když půjdu kupovat ojetinu v Německu, tak má asi smysl se tím trochu řídit, ale mezi auty třeba na 20. a 40. místě velký rozdíl není. Jinak je ta statistika naprosto k ničemu a v žádném případě by neměla být vodítkem při výběru NOVÉHO auta.
Andee
Ach jo...
To je pořád dokola... pane autore, TÜV Repot nehodnotí poruchovost auta, ale stav, ve kterém to auto přijelo na STK...
rudastraka
zebricek
na prvnich mistech sportovni auta a miniauta, ktera toho moc nenajezdi.
prvni normalni auto pro obycejnyho cloveka, ktery jezdi aspon 30-50tis rocne je na 45. miste A6. podle toho 63 octavia na tom neni zas tak zle
koukam vyjimkou mezi sportovnimi, pidiauty a nelidovymi auty je A4 na 10 miste
Pablo
Re: zebricek
Mam Fusiona a rozhodne bych ho neoznacil za mini auto. Jezdim s nim do prace (sam) a na dovolenou nebo na vikendy do prirody (vetsinou ve dvou), vetsi auto ani nepotrebuji, jelikoz kufr je pro dva dostacujici a kdyz potrebuji nekoho svezt na zadnich sedadlech, tak se divi,kolik je tam mista, ze v oktavce ho ma min, tak nevim s tim mini autem. Rocne najezdim cca 30 tisic km, takze to tVase zobecnovani nejak nesedi a myslim, ze v tom pes zakopany nebude. Uznavam, ze treba Porsche je lestenka, kteru kazdy garazuje, a vytahne to jen za pekneho pocasi, ale Auta Jako je Fusion nebo Meriva lidi pouzvaji zcela standardne a najezdi s nimi klidne i 50 tisic rocne, takze jste mimo pane. Navic mohupotvrdit, ze servis vidim akorat jednou rocne pri garancce.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...