Diskuze
Leon Ecomotive: nový seat na baterky
Děkujeme za pochopení.
dave
Zoufalost Seatu
Čekal bych, že v roce 2009 a po X prototypech už bude každé automobilce jasné, že auto "na baterky" je nepoužitelné, protože neumožňuje svobodu pohybu. Je úplně jedno, jestli ujede 50 nebo 150km, protože to bude o 10 míň než zrovna nutně potřebujete. Baterky za 3 minuty a v půli cesty nenabijete.
Jožka Aku
Re: Zoufalost Seatu
Baterky za tři minuty nenabijete . . . . . .máš pravdu Ani nabýt nejdou Už i malé děti ví, že jdou nabíjet jen a pouze akumulátory
Podrazza
Mr. Sanz má pravdu
S Mr. Sanz nezbude než souhlasit. Ony jsou technologické vymoženosti vždycky fajn a IN ale pokud to bude 4x dražší než běžné byť životní prostředí zatěžující technologie, tak to nikdo chtít nebude. V ČR se ekologie ve více ohledech moc nevyplatí a podpora vlády je nulová nebo v porovnání s ostatními zeměmi nesrovnatelně menší. V zahraničí je např. běžné že koupí hybridního vozu získá kupující slevu nebo dotaci formou ekologického příspěvku od vlády. V ČR se postupuje obráceně, místo aby vláda občany formou ekologických dotací podporovala, tak je šikanuje prostřednictvím ekologické daně. Je mi jasné, že je třeba se zbavit nebezpečných několik desítek let starých vehiklů. Jenže takhle to do nekonečna nelze řešit. Kocourkov by se před naší zemí mohl jít zahrabat... hodně hluboko zahrabat... ale rychle... než to někdo zdaní :))
cichlida
Spotřeba
Zajímalo by mě kolik to spotřebuje kilowat než se to nabije.A zda se to dá nabíjet z 220 zásuvky. Pokud ne je to k hovnu
Alu
Re: Spotřeba
Z 220 V asi těžko, to je opravdu k hovnu. Už minimálně 15 let je síťová soustava 230 / 400V
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!