- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čekal bych, že v roce 2009 a po X prototypech už bude každé automobilce jasné, že auto "na baterky" je nepoužitelné, protože neumožňuje svobodu pohybu. Je úplně jedno, jestli ujede 50 nebo 150km, protože to bude o 10 míň než zrovna nutně potřebujete. Baterky za 3 minuty a v půli cesty nenabijete.
Baterky za tři minuty nenabijete . . . . . .máš pravdu Ani nabýt nejdou Už i malé děti ví, že jdou nabíjet jen a pouze akumulátory
S Mr. Sanz nezbude než souhlasit. Ony jsou technologické vymoženosti vždycky fajn a IN ale pokud to bude 4x dražší než běžné byť životní prostředí zatěžující technologie, tak to nikdo chtít nebude. V ČR se ekologie ve více ohledech moc nevyplatí a podpora vlády je nulová nebo v porovnání s ostatními zeměmi nesrovnatelně menší. V zahraničí je např. běžné že koupí hybridního vozu získá kupující slevu nebo dotaci formou ekologického příspěvku od vlády. V ČR se postupuje obráceně, místo aby vláda občany formou ekologických dotací podporovala, tak je šikanuje prostřednictvím ekologické daně. Je mi jasné, že je třeba se zbavit nebezpečných několik desítek let starých vehiklů. Jenže takhle to do nekonečna nelze řešit. Kocourkov by se před naší zemí mohl jít zahrabat... hodně hluboko zahrabat... ale rychle... než to někdo zdaní :))
Zajímalo by mě kolik to spotřebuje kilowat než se to nabije.A zda se to dá nabíjet z 220 zásuvky. Pokud ne je to k hovnu
Z 220 V asi těžko, to je opravdu k hovnu. Už minimálně 15 let je síťová soustava 230 / 400V