- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No je to OK az na par pripadu...
- co kdyz pospicham - co kdyz se podela nejaky mechanicky dil...
- co kdyz ztratim kartu - co kdyz si chci skocit pro neco do auta
- co kdyz vypnou proud
... zatim asi neni nad klasicky parkovaci stani s jednou zavorou, ktera funguje i na baterii
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Chrudim: "Obyvatelé Chrudimi trpěli odjakživa pocitem méněcennosti z toho, že
jejich královská vesnice nemá na rozdíl od sousedních megalopolí Slatiňan a Pardubic žádné historicky hodnotné šlechtické sídlo. Marné tak byly i dosavadní
snahy chrudimských filantropů Samuela Kuchynky (Neuperský dvůr) i
Milana Kušty (Obchodně bytové centrum Balustráda) zavděčit se stavbou
něčeho, alespoň vzdáleně se zámečku podobajícího."
Docela by mne ale zajímalo, co řekne moje autíčko po zaparkování pod něčím, čemu kape olej, rádo mne asi mít, za to pohodlíčko s naložením v oleji, nebude.
Reseni to neni spatne ale co kdyz se ten "The Planicka system" pokazi? K autu se nedostane slunce, mraz, ani vandal, ale ani majitel :)) Kamarad s tim ma bohate zkusenosti ze zahranici :))
Jo, a ze zdravim do Chrudimi Romanu Blehovou :D
před nějakou dobou vyšel článek (nikoli na iHeute), že se IT firma spravující automat rozkmotřila s majitelem a odvezla si ze serveru data o umístění těch aut a spárování ke kartám (či čemu).
Jenže to se jednalo o stovky aut, ale jinak solidní rukojmí.
Mame to v praci a je to sice perfektne skladny, ale opravdu pomaly. U nas to nevadi, tech aut je par, ale i tak rano a po praci se vytvori fronta a kolikrat se ceka i pul hodiny. Nam se zavola, ze je auto pripraveny, ale tady bych se bal, ze treba rano budu mrznout na chodniku.
Bohožel kvůli těmhle baječným garážím zaniklo kus historie Chrudimi.
http://ichrudim.cz/chrudim/clanky/ostatni/clanek-novi-najemnici-se-brzy-nastehuji-do-balustrady/
„Nejvíce mě mrzí likvidace historicky zajímavých sklepů objeveného domu. Bylo možno nalézt řešení, kdy by garáže při nevelkém (do 10%) zmenšení kapacity mohly fungovat a sklepy zůstaly zachované ve své nejhodnotnější části. Náhradou je vybetonovaná jáma, která bude překážet, až objekt dožije,“ prohlásil o Balustrádě PhDr. Jan Frolík CSc., vedoucí Oddělení Archeologického ústavu Akademie věd. „Zástavba proluky je správným krokem, výsledný objekt neuráží, ale nejedná se o nic nadprůměrného,“ komentoval Frolík. „Sporné je, zda to muselo být totálním využitím nabízejícího se objemu nadzemního a i podzemního. Je vysvětlitelné, že investor usiluje o maximální zisk. Pak jsou ovšem na řadě orgány státní správy a samosprávy.“
Trochu mylný nadpis. V Ostravě Svinově je plně automatizované parkoviště pro 105 aut :-) http://www.parkovacidomy.cz/
co je " systémů deset patnáct" .. tak deset a nebo patnáct ? .. a jak to mají ošetřené, když tam někomu to auto začne hořet ? .. maj v každé kóji hasící systém ?
Proč by v každý kóji měl být hasící systém? V normální garáži nic takovýho taky není. Až začne hořet, zapne se poplach a přijedou hasiči, pár aut do tý doby shoří noa :-)