- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je mi tech lidi lito,sam mam jeden smradlavy traktor doma, za priuse bych to hned menil, ubude smradu a hluku
Proč nikdo nemluví o životnosti baterií a jejich ceně ,kterou musí započítat do provozních nákladů při výměně,
Všichni mame zkušenosti s bateriemi v mobilech, fotoaparátech, kde jsou mnohem méně zatěžované a přesto vydrží s klesající kapacitou tak dva roky.
snad nikdo neni tak naivni, aby si myslel, ze tech 1000 patentu vymysleli za poslednich par mesicu svetove krize, cimz se nutne musime ptat: kde byly ty patenty a proc jsou publikovany az ted ? ze by OPEC a dalsi blokovali vyvoj elektromobilu nebo alternativnich pohonu ? no, nebylo by se cemu divit, totez OPEC delal v USA ve 20.letech 19.stoleti.....holt prachy vladnou svetu, je to hnus, nejhorsi vynalez lidstva jsou penize
No hezký, ale pro běžný život nerealný. Když si kupuji nové auto, počítám, že s nim budu zhruba 10let jezdit, takže mě hlavně zajímá pořizovací cena, průměrná spotřeba a možnosti servisu a ceny dílů
PROMAZAL, có ? Takže to byl placený článek a zadavateli se to nelíbilo, có ? Pravda, có ?
Příště to uveďte slovy "Placená reklama", popř. přidejte slovo "... nepravdivá ..." a neotvírejte k reklamě diskuzi, prosím !
Určitě náhodou, že !?
a proč by srovnávali hybridní auto s traktorem?
Mam Octavii DIESEl 1,9 a mam spotřebu nafty 4,2 litru, tak nevidim žádný posun, jen těch 1000 pěkně zaplacených patentů, kolik asi sežere výroba baterii, mědi a pod. Navíc baterie vydrží tak rok, levné drahé, ekoligické, neokologické!
No to je sice pravda - ale nějak se začít musí. Je to cesta a na konci možná bude opravdu ekologické auto.
Pisou, ze stavajici Prius bere 5.1 a novy 4.7, ja vidim na strankach Toyoty kombi spotrebu u stavajiciho 4.3, nekde bude asi chybka.
Jinak by me celkem zajimalo jakou spotrebu by to auto melo bez hybridniho pohonu (tedy bez baterek), pouze s benzin motorem, ale vse ostatni by tam zustalo (rekuperace energie pri brzdeni - dobijeni baterky, vypinani motoru apod.).
Na rekuperaci energie ale je prave potreba hromada akumulatoru a pomocne elektromotory pro vyuziti teto energie "zjednodusene". Takze by zustal leda tak ten system start stop, a benzinaky s timto systemem uz se u nas prodavaji ;)
a daňově zvýhodní koupi a provoz těchto vozů, tak se prodeje v čr dostanou někam úplně jinam. To píšu v reakci na některé příspěvky níže.
český stát zvýhodňuje smrduté diesely nízkým zdaněním nafty