Diskuze
Ampera: elektrický opel s americkými kořeny
Děkujeme za pochopení.
iVi
200km min
200 km dojezd je minimum, 40 do prahy a 20 přes ní do práce a zpět + nějakou rezervu kdyby byla třeba nehoda na dálnici...
username
18 km
průměr mám 18 km denně - 9 km a zpět do práce včetně občas pár set metrů nakoupit.
Jezdím smartem, což mi naprosto vyhovuje (po praze nejlepší auto), až se bude dělat něco jako smart na elektriku, tak bych do toho šel (teda ještě nevím, jak nabíjet auto na elektriku u paneláku, ale než to bude existovat, tak snad budu mít něco s garáží)
MH4
Re: 18 km
Lampy veřejného osvětlení mají taková malá kouzelná dvířka :O)
Petr
Dojezd
200 km a vice a beru to. Jenze kde dneska koupit elektromobil...
icmek
to je Honda Civic
ty hnusnej Ople. že se nestydíš takhle kopejrovat.
spartaman
Re: to je Honda Civic
Na očním mají už od sedmi, když vyrazíš, nebudeš stát dlouho ve frontě (a nezapomeň si s sebou vzít 30 kaček)
Ebo
hmm..
..to jsem zvědavej, kdo pak bude recyklovat ty tuny baterek..
vim
Re: hmm..
dostanou na to licenci dvě firmy, které patřičně uplatí úředníka, jo a jelijkož renovace bude drahá, tak budeš povinen baterku podléhající evidenci a přihlášení odevzdat na zběrné místo této firmy a ještě jim za to zaplatit 10000kč.
Radan
DOJEZD
Zdravím,
no na elektromobil by bylo dostačující kdyby byl dojezd na jedno nabíjení cca 200-250km s tím už by se dalo něco dělat. Samozřejmě na delší trasy by to nebylo (popř. zkrátit interval dobití na minimum - zásuvková koncovka) a mohlo by se i na delší trasy (dodržovaly by se i ty pravidelné přestávky :-) v rozumné míře ty intervaly.
Do města a okolí by to bylo ideální.
Příklad:
Bych jel do města něco nakoupit či vyřídit mohl bych i do centra na parkovišti žádné hlídání jen zastrčím do zásuvky. Pak na výstupu z budovy nahlásím číslo parkovacího místa zaplatím poplatek za dobití + parkovné. A hurá do obchodu (nákupního centra) tam ten samí způsob. To je moje vize. Přijedu domů a opět do zásuvky.
MH4
Re: DOJEZD
Zde píší, že Číňané umí baterky z poloviny dobít za 10 minut...což je doba, co člověk stráví na benzínce, než natankuje, vypije kafe, dohustí gumy...
bob
Re: tepelneho vykonu??
no samozrejme a zpetne, kdyz si pak rozdelas ohen, tak vytvoris elektricke pole
MH4
zajímavá změna v trendu
Zatímco dříve bylo slyšet vesměs o vodíkových autech, teď nás novináři zasypávají informacemi jak se všichni snaží o elektromobil. Já osobně jsem nakloněn spíše elektřině, jelikož je to v mnoha věcech výhodnější. Proč elektřinu používat k výrobě vodíku, ten následně distribuovat do sítě benzínek, jejichž úprava bude stát hromadu peňez, když jde přímo vzít kabel z auta a strčit ho do 230V zásuvky. Vodík je podle mě slepá vývojová větev.
sirc
Re: zajímavá změna v trendu
Tekutý vodík se musí chladit a třeba při bouračce skýtá značné riziko. To si vyžaduje dodatečné náklady, které výrazně celou výrobu prodražují. BMW Hydrogen 7 si už ale můžeš asi dva roky koupit a jsou i jiné značky (malosériové). Technologie už je ale zvládnutá.
Ještě zjistit jak ekologicky vyrábět vodík. Ale to je i problém u elektřiny.
agu
ano... uz tu bylo Saturn EV1
od GM... co se tyce parametru, zda se, ze bylo lepsi ve vsech ohledech... jen akumulator byl asi NiMH, ale zase mel vetsi dojezd...
Dan
Re: ano... uz tu bylo Saturn EV1
byly to gelove baterie a filmu ktera je vyrobila koupil Chevron (4 nejvetsi naftarska spol.) a nasledne prohlasil ze jsou k nicemu a patent dal na 15 let do trezoru (tusim do roku 2013)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...