Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Seat Ibiza SportCoupé: tělo sportovce, srdce lenocha

Třídveřová Ibiza, které u Seatu říkají SportCoupé (nebo také zkráceně SC), je na českém trhu nová. Má dospělé vystupování a příjemnou cenu. Jízda s malým seatem je zábavná, zasloužil by si ale ostřejší motor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roman

21. 3. 2009 22:10
Teploměr - nesmyslná kritika

"Jde to ale těžko, když se budík teploměru chladicí kapaliny na přístrojovku nevešel..." + kritizující příspěvky zde v diskuzi.

Pokud se teplota zvýší nebo sníží, je přímo na tohle kontrolka na přístrojový desce + zvuková signalizace k tomu. Takže nesmyslná kritika. Pokud je teplota normální (což je skoro neustále), nepotřebuju na to mít naprosto zbytečnej "budík", protože mě to zkrátka nezajímá (a proč by taky mělo, když to za mě hlídá auto samo).

0 0
možnosti

Roman

22. 3. 2009 14:01
Re: Teploměr - nesmyslná kritika

*teplota zvýší nebo hladina chladící kapaliny sníží... tam samozřejmě mělo být :-) R^

0 0
možnosti
FV

kooomar

16. 2. 2009 14:48
Scoro Cupra

jak by řekl Dawe...

0 0
možnosti

Oldschool

11. 2. 2009 12:04
VW shit

Souhlasím s názorem, že je to koncernová sračka, předražený, zastaralý, hnusný, nevkusný, neoriginální, nespolehlivý... (Y)

0 0
možnosti

Roman

1. 2. 2009 22:59
Archaické motory

Ohledně kritizování motorů Ibizy - ano, jsou starší, jenže zmodernizované, což už nezmiňujete. Zkusme porovnat motor této Ibizy s všude voleným nejlepším malým autem 2009 (Ford Fiesta):

Ibiza SC 1,4 - 63 kW/85 koní, točivý moment 132 Nm, max. rychlost 177 km/h, zrychlení na stovku 11,8 s.

Ford Fiesta 1,4 Duratec - 71 kw/96 koní, točivý moment 128 Nm, max. rychlost 175 km/h, zrychlení na stovku 12,2 s.

Takže zřejmě zas tak extrémně špatný motor to nebude, že... :-)

0 0
možnosti

jan

31. 1. 2009 15:00
made in VW

ideální druhé auto pro starší německé důchodce na odpolední výlety

0 0
možnosti

Libor

30. 1. 2009 18:36
Elektrický posilovač

Dobrý večer, dokázal by mi někdo odpovědět, proč snad všechny automobilky montují do aut elektrické posilovače řízení, když skoro ve všech recenzích čtu, jak jsou nekomunikativní a při řízení odtažité? Kam se ztratily hydraulické posilovače? Proč jsou zaměňovány za elektriku (viz. např. Mazda 6 apod.)?

0 0
možnosti
JO

Johanes

30. 1. 2009 16:32
Sportovec jak noha ...

Tělo sportovce? No hlavně ty křížící se prolisy na dveřích, to je jak na kočáru. Přístrojová deska jak z motorového člunu, ach jo ... (Y)

0 0
možnosti

kiv

29. 1. 2009 20:54
Další "koncernový" omyl

Co je to zase za slepenec s motorem z minulého století???

Posledních 12 měs. zkušeností s produkty z  "Komcernu VW" na naší firmě mne zcela vyléčilo. - po 15 K km  upadlý motor  z VW Caddy.  Kdyby to nebylo v záruce, cena  cca 140 000 :-/

- po 30 K km  u Audi A4 rozpadlá ložiska v zadní ose. V záruce,  za cca 20 000:-/

- po 80 K km Octavia 1,9 TDI "si sama sežrala"  napínáky, kladky +  prasklý chladič  atd. cena oprav 60 000,-

- VW Golf, 120 K km,  upadlý držák alternátoru + napínací kladky - cena oprav 25 000,- 

0 0
možnosti

ivánek

29. 1. 2009 23:21
Re: Další "koncernový" omyl

a můžeme pokračovat,.  seat 1,4TD ve 100k km za mohutného hřmění umřela převodovka,....

oktávka 20VTurbo 50k km ložiska přední nápravy, 55k km silentbloky ramen

dvě oktávky 20Vturbo ve 120k km díky kvalitním sudovým olejům 0W30 shnila hadička odvětrání víka ventilů. U jedné stačila vyměnit,..  10cm hadička stojí 1000kč. U druhé oktávky se hadička ucpala slizem z kvalitního oleje 0W30 od autorizovaného servisu a došlo k poškození těsnění klikového hřídele, na 100m vytekl všechen olej a motor se zadřel.

A to se ani nechce mluvit o tom kolik stojí jen běžná údržba jako výměna rozvodového řemenu a dalších dílů rozvodů. Pod 12tisíc nejde cena za materiál,..

ani se nedivim že ty jejich plody nechce nikdo kupovat a sváději to na krizi :-©

0 0
možnosti

seatkiller

29. 1. 2009 17:33
to je přece Mazda 2

;-D

0 0
možnosti
INDJ

iuosovo nevlastní druhé já

29. 1. 2009 16:20
hmm

taková obyčejná vw leklá spermie...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...