Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Citroën DS: dědeček, který to natře i mladíkům

Jako by tomu autu ani nebylo 40 let. Takový dojem jsem si odvážel z odpoledne s dnes už historickým Citroënem DS. Dokonce bych se nebál říci, že kdyby některá současná auta jezdila jako "déeska", mohli by si jejich konstruktéři gratulovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gogol_jl

Kdo jednou zacal s Citronem - ten uz stezi prestane

Jen je potreba se vyhnout prvnim 3 rokum vyroby noveho typu. Mam ted druhou C5, ale s tou prvni ...... Zacal jsem hledat jinde.... vyzkousel 6 znacek .. .a skoncil u  2. c5. U te zatim jen odesel prehravac :-)

ps: nevite jak to auto dostat do smyku ?

0/0
9.2.2009 10:52

ZdenekF

Re: Kdo jednou zacal s Citronem - ten uz stezi prestane?

Bohužel nemáš pravdu. Koupil jsem C5 už po 3 letech výroby a pak přišly katastrofický závady, který jsem ani u starých škodovek nezažil - brzdy, převodovka. Bylo to hodně, hodně drahý       ;-( ;-( ;-( ;-( ;-( Rv

0/0
10.2.2009 15:03

gogol_jl

Re: Kdo jednou zacal s Citronem - ten uz stezi prestane?

Rekl bych spis smula, nez pravidlo. Staci se poptat v servisu a treba i znameho. Hodne jich jezdi jako taxi - a to take o necem vypovida.

0/0
12.2.2009 0:30

Ivoš

Re: Kdo jednou zacal s Citronem - ten uz stezi prestane?

Naprosto souhlasím. DS byla vždy mým dětským snem, ale dnešní Citroeny jsou už úplně někde jinde (Y). Mám C5 z r.2002 - 2.0 16V).  Bohužel z celé konstrukce neuvěřitelně dýchá snaha, jak co nejvíce ošidit, výrobně zjednodušit a zlevnit a bylo tam tak možné přidaj ještě o nějakou tu vychytávku navíc.

Drobná ukázka, co všechno může na autě mezi 100 a 150 tis. km odejít:

* Zapalování (modul cívek + kabely) * Ulomená klika od dveří * Vyhřívání zadního okna (uhnilý spoj na okně) * Kabel k airbagu v sedadle (pokud se sedadlo zvedne, kontrolka nesvítí) * Ostřikovač (má období, kdy místo předního okna ostřikuje zadní) * Klimatizace ( Jednoho dne začala místo chlazení naplno topit) * Spojka i s pístem pod pedálem) * Za jízdy se rozsvítí všechny kontrolky, vypne se motor a ... stačí pár minut počkat a jede dál bez problémů * Vypadávají namačkávací úchytky nárazníků apod. - Stačí domačkávat. * ...

0/0
12.2.2009 13:51







Najdete na iDNES.cz