Diskuze

Český vozový park mládne jen pomalu

Počet v České republice zaregistrovaných osobních automobilů překročil 4,4 milionu. Ve věku nad 10 let je téměř 60 % osobních automobilů. Průměrné stáří aut se čtrnáctileté hranici vzdaluje jen velmi pomalu a motorkám je průměrně skoro 32 let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KADO

4. 2. 2009 20:33
budou volby tak 25 000 kc za hlas to jde ne?!

!;-D :-© Rv

0 0
možnosti

Andee

4. 2. 2009 13:12
Srovnání

Tak jsem si tak pohledal po netu údaje o jiných zemích: USA 9.2 roku (42% 11 let a víc), Peru 18 let, Portugalsko a Řecko 11.5, Dánsko 10.5, průměr EU 9.5 a všude se tohle číslo zvyšuje. Tak si udělejte obrázek... Nejlíp na tom je Lucembursko s cca pěti lety...

0 0
možnosti

Performer

3. 2. 2009 21:49
koukám že Jahn s tandemu s lihovým domem

už rozjel mediální kampaň za sociální dávku "autovné" na plné obrátky.... Rv:-©

0 0
možnosti

Performer

3. 2. 2009 21:50
Re: koukám že Jahn s tandemu s lihovým domem

v a ne s :-)

0 0
možnosti

__XXXX___

3. 2. 2009 19:55
No jo

když tady máme nejdražší auta v evropě a k tomu české platy...

0 0
možnosti

luko5

3. 2. 2009 17:10
Ten graf z "globálního" hlediska není objektivní.

 Ve skutečnosti auta stárnou, protože Langer v roce 2008 nakoupil x

policejních vozů a to na okamžik změnilo statistiku! Auto park v ČR prostě

stárne a v ruku v ruce s ekonomickou situací, jakou tady ODS díky

deformám utvořila. :-©  Rv

0 0
možnosti

Performer

3. 2. 2009 21:50
Re: Ten graf z "globálního" hlediska není objektivní.

to jsou hustý socanský blitky ;-D

0 0
možnosti

chk

3. 2. 2009 11:30
A kolik najedou km.....?

Průměrný věk je zavádějící informace. Dvacet let stará auta najezdí minimum km ve srovnání s novými.

Navíc u nás si kupovat nové auto, pokud se neživíte ježděním z místa na místo, je holý nesmysl. Drahá pojistka, drahé záruční prohlídky, rozbité silnice, desetinásobek krádeží oproti vyspělému světu. Za pět let najezdíte 75 000 km, budete mít de facto nové auto, ale s minimální hodnotou. A za sebou utracené peníze.

0 0
možnosti

honzasl

5. 2. 2009 9:22
Re: A kolik najedou km.....?

Jak minimální hodnotou? Auto 5 let staré, s 75 tisíci kilometry na tacháku může klidně dalších 5 let sloužit. Životnost soudobého auta je nejmíň 200 tisíc do velké opravy a i potom se dá používat. Nenechte se mást kecy o zůstatkové prodejní ceně auta....

0 0
možnosti

WIFI

3. 2. 2009 9:52
Hm

fakt překvapení pro všechny kromě obyčejných lidí. Pokud se mzdy v porovnání s německem liší několikanásobně v náš neprospěch a ceny aut jsou u nás stejné, možná vyšší než v německu, tak obměna logicky vázne. Na to není zas tak těžký přijít

0 0
možnosti

fks

3. 2. 2009 10:01
Re: Hm

Lépe bych to nenapsal.

Ještě zbývá dodat pozitivní motivace pro koupi nového vozu v Německu (příspěvek při likvidaci starého auta nad 9 let) a negativní motivace u nás (poplatek za likvidaci starého auta)...

0 0
možnosti

AldaPalda

3. 2. 2009 9:25
i kdyby nam dali 2500EUR

tak vymysli neco, proc na to 90% lidi nebude mit narok, pripadne nejake dalsi sankce za stare auto, aby se jim to pekne vratilo. prece nam nebudou prispivat na jine auto z ansich vlastnich dani, zblaznili jste se ????

0 0
možnosti

WIFI

3. 2. 2009 11:19
Re: i kdyby nam dali 2500EUR

tady by jsi dostal tak 500 EUR, protože by byl argument, že mzdy jsou cca v tomto poměru a bylo by vymalováno

0 0
možnosti

BrumlajiciCmelak

3. 2. 2009 9:21
Najdi 7 rozdílů

V německu dostanete při likvidaci starého auta (podle mě je tato hranice zbytečně nízká 10 let staré auto je ještě plně funkční - minimálně věkem, ale to je věc názoru) 2500E, u nás vám při prodeji staršího auta 10 000 Kč seberou ... ještě že jsme tak bohatí, že nám to nevadí.

Mimochodem, pro levicové masturbátory: tento geniální zákon odhlasovalo KSČM + ČSSD, asi proto že jejich voliči staršími auty nejezdí ...

0 0
možnosti

x

3. 2. 2009 8:54
A on se tomu někdo diví?

Při těch podmínkách, co tady skoro 20 let panují, je skoro div, že ten vozový park není ještě horší. Kdo pamatuje všechny ty obstrukce z let minulých, umělé překážky dovozů perspektivních aut pod průhlednou záminkou, abychom nebyli vrakovištěm Evropy, ale působící přesně tak, že jsme se tím vrakovištěm stali? Pamatujete ještě na celosvětové unikum kšeftování se samotnými papíry od aut ve velkém? To bylo důsledkem nesmyslných pravidel, a tyhle důsledky ještě nějakou dobu poneseme. Kór když je tu kupní síla menší, a auta dražší než kde jinde. Nedivím se, že to nikoho nemotivuje k obměně.

0 0
možnosti