- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem si tak pohledal po netu údaje o jiných zemích: USA 9.2 roku (42% 11 let a víc), Peru 18 let, Portugalsko a Řecko 11.5, Dánsko 10.5, průměr EU 9.5 a všude se tohle číslo zvyšuje. Tak si udělejte obrázek... Nejlíp na tom je Lucembursko s cca pěti lety...
už rozjel mediální kampaň za sociální dávku "autovné" na plné obrátky....
když tady máme nejdražší auta v evropě a k tomu české platy...
Ve skutečnosti auta stárnou, protože Langer v roce 2008 nakoupil x
policejních vozů a to na okamžik změnilo statistiku! Auto park v ČR prostě
stárne a v ruku v ruce s ekonomickou situací, jakou tady ODS díky
deformám utvořila.
to jsou hustý socanský blitky
Průměrný věk je zavádějící informace. Dvacet let stará auta najezdí minimum km ve srovnání s novými.
Navíc u nás si kupovat nové auto, pokud se neživíte ježděním z místa na místo, je holý nesmysl. Drahá pojistka, drahé záruční prohlídky, rozbité silnice, desetinásobek krádeží oproti vyspělému světu. Za pět let najezdíte 75 000 km, budete mít de facto nové auto, ale s minimální hodnotou. A za sebou utracené peníze.
Jak minimální hodnotou? Auto 5 let staré, s 75 tisíci kilometry na tacháku může klidně dalších 5 let sloužit. Životnost soudobého auta je nejmíň 200 tisíc do velké opravy a i potom se dá používat. Nenechte se mást kecy o zůstatkové prodejní ceně auta....
fakt překvapení pro všechny kromě obyčejných lidí. Pokud se mzdy v porovnání s německem liší několikanásobně v náš neprospěch a ceny aut jsou u nás stejné, možná vyšší než v německu, tak obměna logicky vázne. Na to není zas tak těžký přijít
Lépe bych to nenapsal.
Ještě zbývá dodat pozitivní motivace pro koupi nového vozu v Německu (příspěvek při likvidaci starého auta nad 9 let) a negativní motivace u nás (poplatek za likvidaci starého auta)...
tak vymysli neco, proc na to 90% lidi nebude mit narok, pripadne nejake dalsi sankce za stare auto, aby se jim to pekne vratilo. prece nam nebudou prispivat na jine auto z ansich vlastnich dani, zblaznili jste se ????
tady by jsi dostal tak 500 EUR, protože by byl argument, že mzdy jsou cca v tomto poměru a bylo by vymalováno
V německu dostanete při likvidaci starého auta (podle mě je tato hranice zbytečně nízká 10 let staré auto je ještě plně funkční - minimálně věkem, ale to je věc názoru) 2500E, u nás vám při prodeji staršího auta 10 000 Kč seberou ... ještě že jsme tak bohatí, že nám to nevadí.
Mimochodem, pro levicové masturbátory: tento geniální zákon odhlasovalo KSČM + ČSSD, asi proto že jejich voliči staršími auty nejezdí ...
Při těch podmínkách, co tady skoro 20 let panují, je skoro div, že ten vozový park není ještě horší. Kdo pamatuje všechny ty obstrukce z let minulých, umělé překážky dovozů perspektivních aut pod průhlednou záminkou, abychom nebyli vrakovištěm Evropy, ale působící přesně tak, že jsme se tím vrakovištěm stali? Pamatujete ještě na celosvětové unikum kšeftování se samotnými papíry od aut ve velkém? To bylo důsledkem nesmyslných pravidel, a tyhle důsledky ještě nějakou dobu poneseme. Kór když je tu kupní síla menší, a auta dražší než kde jinde. Nedivím se, že to nikoho nemotivuje k obměně.