Diskuze

Bohyně je zpátky: Citroën má nové logo a chystá luxusní řadu aut

Francouzská automobilka Citroën si do časů kulminující krize naplánovala revoluci ve strategii. Měnit se bude všechno: prodejny, přístup k zákazníkům, organizace práce i prezentace značky. Na přípravě velkého třesku prý Citroën pracoval rok a půl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pete

11. 2. 2009 0:15
mrkněte na tohle

Tohle je údajně ta nová DS5 .. 8-o

http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/d5/d5.html

0 0
možnosti

Kasprik

10. 2. 2009 18:41
láska citroenům

R^R^R^R^R^R^R^VV

0 0
možnosti

aleš

11. 2. 2009 9:13
Re: láska citroenům

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©RvRv

0 0
možnosti

bapial

10. 2. 2009 15:35
To se musí nechat.

Na frantíky v designu nikdo nemá.

0 0
možnosti

Francoiese

10. 2. 2009 9:08
Citroen

Tahle malá bezvýznamná automobilka už by se nato raději měla vykašlat...:-©

0 0
možnosti

alm

10. 2. 2009 18:16
Re: Citroen

 At se snaží jak se snaží, je to jen francouzká plečka. Tak skvašené hrozny chlastat to by jim ale šlo na jedničku. :-©(Y)

0 0
možnosti

foldy

9. 2. 2009 18:39
Jen tak dál.

uvidíme co nám pěkného připravý mám Xantii v Hdi a maximální spokojenost už nechci auto bez hydrauliky.

0 0
možnosti

Ferda

9. 2. 2009 22:45
Re: Jen tak dál.

Souhlas. BTW - taky mám Xanťu. Hydractiv nemá konkurenci, když sednu do něčeho jiného, tak si připadám jak na řebřiňáku.

0 0
možnosti

Mark

9. 2. 2009 14:38
ikony

Podľa mňa je určitou ikonou aj Traction Avant. Ten je skoro v každom filme z druhej svetovej vojny.

0 0
možnosti

Petr

9. 2. 2009 13:42
Vítězství marketingu nad rozumem :-(

Ach jo, další vítězství marketingu nad rozumem. Vedení automobilky neví jak se vyhrabat z problémů a najednou jim přijde pod ruku nějaký poradce, který jim namluví že stačí přemalovat logo a najednou bude vše skvělé a auta se budou prodávat po miliónech. Sice nakonec na tom vydělá jediná firma - reklamka která jim to celé zpracuje a naúčtuje jim za to pár desítek milionů euro.

A že nakonec změna prodeje nenastane? No to víte, je krize, ale představte si jak blbě by se vaše auta prodávala kdybyste měli to staré hnusné (časem osvědčené a mezinárodně známé) logo!

0 0
možnosti

karlik

9. 2. 2009 13:47
Re: Vítězství marketingu nad rozumem :-(

o marketingu a celkove o businessu toho asi moc nevis...tihle marketaci si totiz udaje o pozadavcich trhu necucaji z prstu...a hlavne kazda organizace velikosti automobilky by mela aktualizovat sva loga svou tvar po urcite dobe...a 25 let je az dost...

0 0
možnosti

icmek

9. 2. 2009 11:49
Citroen...?

"v patnácti kompresůrek na klimu...jen ať si to matinka koupí, dám ti litr do kapsy a natankuju ti plnou bandu, když bude servisovat u mně. ";-DR^ 

0 0
možnosti
DH

falonso

9. 2. 2009 12:04
Re: Citroen...?

Tak kde je ten regazzi aby si mohl rejpnout do icmeka,jestli má citroen lakovanej motorovej prostor;-D;-D;-D

0 0
možnosti

P8000

9. 2. 2009 10:26
Citroën...?

Nedávno jsem měl půjčené jakési Picasso jako náhradní vozidlo. Je až neskutečné, jak ve 21. století je možné kašlat na ergonomii a pohodlí pro řidiče. Tohle auto - a pro mě potažmo obrázek o celé značce - je děs a hrůza. Už žádné automobilové hrůzy alá Citroën na vlastní kůži zažít nechci...

0 0
možnosti

e-vosa

9. 2. 2009 10:15
ds..

je to nebezbečné se do toho pustit .. bojím se aby jen nevykradli hrobku DS a nic z toho nebylo, taková věc se dá udělat jen jednou .. moc bych si přál aby se jim to povedlo ..sám vlastním XM ... pokračovatel legendárního DX, /CX/, ....snad to mají dobře pipravené .. a období krize ...krize pišla protože bylo něco špatně ... snad bude něco lěpšího ....

0 0
možnosti