Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dravec pro masy: Dacia Coupé

Dacia je nyní asi jedinou značkou na českém trhu, jejíž všechny modely pořídíte pod dvě stě tisíc korun. Rumunská značka ve vlastnictví Renaultu však chce světu ukázat, že umí kromě levných a praktických aut také něco hezkého, co umí potěšit nejen vaši peněženku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šur'tugal

14. 2. 2009 19:13
jde to

No docela pekne ale neni nad Scirocco

0 0
možnosti
INDJ

iuosovo nevlastní druhé já

15. 2. 2009 7:56
hmm

starý bylo super, nový je hnusný

0 0
možnosti
JK

voj. Kouba

11. 2. 2009 8:18
nove modely nejsou spatne od pohledu.

R^

0 0
možnosti

expert

10. 2. 2009 20:41
velka parada

:-©:-©:-©

0 0
možnosti

Xeon

10. 2. 2009 13:26
Coupé

Tak z tej fotografie vyplýva, že to nebude tak špatné auto.

0 0
možnosti

KJ

10. 2. 2009 12:33
proč ne

Přesně tak, teď mám fabku z roku 2005 a už dlouho čekám až z něčím takovým příjde i škodovka (v této pro mě rozumné cenové kategorii) a furt nic. Malou naději mi dal Joyster (pardon jestli jsem to napsal špatně), ale jaksi ho zatím nevyrábí a v nejblížší době ani nebudou. Takže jestli tohle autíčko bude vypadat dobře jak z venku tak i motorikcy tak nevidím důvod proč ho nebrat. Sice bych se asi setkal s předsuky některých jiných řidičů kolem mě ale co. Takhle se před 15 lety dívali na zapádě na lidi kupujicí si Škodovky. A teď je Škodovka běžným standartem

0 0
možnosti
R

risan

10. 2. 2009 15:04
Re: proč ne

jo, škodovka je běžný stadard v česku, ale na západě rozhodně ne ...;-D

0 0
možnosti

viki

10. 2. 2009 11:35
proč ne

když to bude za rozumnej peníz tak to kupéčko nebudou stíhat vyrábět.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...