- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pravidla jsou proto aby se dodržovali, kdo tohle nechce pochopit , toho asi od riskování nic neodradí a konec konců mi tito "řidiči " nebudou vadit, ale jen v tom případě že se při své riskantní jízdě zabijou sami. A tím myslím i ty borce co se ješte před tím než sednou za volant posilní alkoholem.
Včera jsem stál v koloně v jednoproudé jednosměrce za dámou, která se pokoušela 5 minut zaparkovat na místo luxusních rozměrů v řadě aut. Nakonec to zaparkovala do audi a6 stojící před ní. Domnívám se, že autoškola a zkoušející komisař by měli nést odpovědnost za to, že dali papíry někomu, kdo svoje vozidlo evidentně neovládá a udělali z něj neřízenou střelu.
na plzensky smerem do centra jsem mel podobnou zkusenost, zenska ve fabii couva do rady stojicich aut - hlavu vykroucenou do zadu (nechapu jak tak nekdo muze zaparkovat) a najizdela tam vecnost pritom mista tam bylo 3 . Jesli to pak oprela do nakyho auta nevim pac sem ji objel, vyrazne na ni zakroutil hlavou jak ze to snad neni mozny a jel si po svym, pac sem chtel bejt jeste za svetla doma.
Pradoxem je , že nejvíce překračuje rychlost policie. Také policie má nejvíce nehod. Podle statistik každé 3 minuty nabourá 1 policejní vůz. Měl jsem osobní zážitek jak policista řídil dopravu(za asistence dalších 2) na křižovatce. Výsledkem byla nehoda. Policista tak šermoval rukama, že nikdo nevěděl , co má dělat, tak to do sebe napálila 2 auta. Koukal jsem na to asi z 50 metrů a nevěřil bych , že je něco takového možné.
Každé 3 minuty bourá policejní vůz? 20 za hodinu? 480 denně? 175000 nabouraných policejních aut ročně? A kde jste nechal soudnost?
Kristepane, pokud někdo nemá vůbec řidičák, nemá na silnici co dělat. Zabavit auto a zavřít, nebo aspoň nařídit veřejně prospěšné práce. Podruhé zavřít natvrdo. Jestli se s každým budou takhle párat jako dosud, situace se nezmění nikdy. Řešením jsou pouze opravdu tvrdé restrikce. A pro všechny. Také by se měly lépe kontrolovat autoškoly.
Čímpak to bude, že "nejvíc havárií zavinili právě řidiči jedoucí nepřiměřenou rychlostí"? Čím to, že si spousta řidičů neláme hlavu s dodržováním rychlostního limitu v obcích? Nejspíš třeba také tím, že od 1.1.2009 rychlost neměří obecní policie...
Hlavně ať si na ministerstvu tisknou letáčky...
a proc nemeri? jak ma znacka vypadat je definovany v zakonu....staci dat u kazdeho vjezdu do obce znacku a muzou merit.....opravdu nemohu za lenost mest.....ale tady nejde o to ze by pomohly nizsi nehodovosti...ale o to ze vyberou mene........tak proc by merili.....
Podle toho jak to tady čtu tak vidim že si s dodržováním silničního zákona starosti většina neděláte. Jeden jezdí vo 20 druhej vo 40 nad limit a pohodička.
Pokuty ani body nefungujou, chce to zabavovat auta a řidičáky při překročení vo 20 a více. To je jediná cesta.
Hmmmm. je vidět, že tě doma málo učili. Jediná cesta je vyslat policii do ulic. Nejde totiž o pokuty a body, problém je s jejich udělováním. Kdyby každé auto mělo sledovací zařízení a odpovědnost nesl majitel, tak se bude jezdit mnohem více podle pedpisů. Garantuji.
130 je jen číslo. Mě vůbec nevadí, když mě za sucha, slabého provozu a vklidu někdo předjede třeba 170.
ALE znervózňovali mě všichni ti, co teď v neděli mezi 16-17 hod. na D1 mezi 170-130 km za hustého sněžení, provozu a v břečce jeli těsně za sebou více než 100/110 - taky tam někdo poletoval mezi svodidly
Přesně tak... je úplně něco jinýho jet 180 v sobotu dopoledne za jasného počasí po nový hradecký a zkoušet něco podobného na přeplněné D1, když leje jako z konve nebo dokonce sněží...
No počet mrtvých na silnici letos, oproti loňskému roku stoupl určitě kvůli počasí. Loni žádná zima ani nebyla, skoro žádný sníh. Letos je to o něco štědřejší na rozmary přírody a v horách, na vysočině je situace na silnicích komplikovanější. Taky může mít vliv lokální třícentimetrová sněhová kalamita v Práglu, která už letos taky dorazila..
Řešit nehodovost přidáváním buzerací řidičů není řešením. Chce to něco radikálnějšího, ale ne výší pokut. Výše pokut by naopak měla být závislá na výši příjmu řidiče. Tím radikálnějším jsou třeba tvrdé tresty za porušování rychlostí a neohleduplnost na silnici (třeba i zabavení auta a zabavení řidičáku). Stejně jako výchova mladých řidičů = řidičák na zkoušku + výkonové omezení pro řízení auta podle let praxe. A hlavně!!! Více policie na silnicích. Měření v nebezpečných úsecích, kontroly stavu pneumatik, pásů, atd.
že budu jedině rád, když policie přitvrdí. Tím nechci říct, že bych byl bez chyby. Občas také zaplatím pokutu za rychlost! I když při tom pěkně prskám, jako když jedu večer přes liduprázdnou obec předpisově a na posledních 100metrech na rovince při výjezdu jsem měl 80 a u podledního baráku před cedulí si mě vyfotili! To naštve! Principielně měli pravdu , ale stáli tam hlavně proto, že tam budou zaručeně kasírovat.Na druhou stranu za posledních 18 let jsem najel víc jak 3/4milionu km a co vidím je děs a běs(ne nadarmo můj švára z Německa říká, že je zde o strach jezdit!).Občas mě iritují magoři, kteří si myslí, že jim patří svět! Dosti mě rozčilují blbečci, kteří mají zapnuté mlhovky za jasné noci a když mi ta červená mlhovka svítí do očí. Takové bezohledné debily bych střílel!
jj, mlhovka = dálkový do zrcátek. Většinou jim to dojde a vypínají. Nevím jestli jí zapínají preventivně, nebo aby byli lépe vidět, nebo proto že přijedou odkudsi kde je mlha, ale myslím si že většinou jen zapomenou vypnout.
Horší jsou idioti co svítí dálkový hlava nehlava. Na úzký okrasce v dešti je to paráda míjet podobnýho experta. Ani když na něj bliknu, tak se nic neděje. Ty permanentně zapnutý přední mlhovky jsou teď taky nějak v módě. Holt bezohlednost na našich silnicích podpořená tím, že na policajta člověk nenarazí jak je rok dlouhej. Už sem je párkrát sice viděl, ale naposledy mě stopli v roce 1997 a to nejezdím zas tak málo, zvlášť poslední dobou..