Diskuze

Se superbem za polárním kruhem: pohon všech kol mu sluší

Pohon všech kol už mají škodovky deset let. Nově "hrabe" všemi čtyřmi kromě octavie i velký superb. Obě škodovky mají nejmodernější systém pohonu. Funguje na výbornou, i v části Švédska, kde dávaji sobi dobrou noc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moopy2

6. 3. 2009 11:57
odpověd

popradské pleso

0 0
možnosti

a

3. 3. 2009 17:47
blb

proč se někdo chlubí s tím, že blbě jezdí a spadne do závěje?

0 0
možnosti

honzasl

28. 2. 2009 9:28
Vtip

Říká se:

Náhona všechna 4 kola znamená, že uvíznete na hůře přístupných místech. :)

0 0
možnosti

Carmel Tel

23. 2. 2009 21:42
zdravim od polarneho kruhu

peknee, ale sa mi zda ze je ta oktavka moc tazka , ja osobne planujem

0 0
možnosti

o2

20. 2. 2009 4:08
.

Na fotce, kde je auto v "pangejtu" mě zaráží jedno. S tim ,aby 4x4 nevyjelo z takovéto šlamastiky bych opravdu spokojený nebyl. On to totiž haldex couvat neumí. Hrabe furt předníma.

0 0
možnosti

fks

20. 2. 2009 8:48
Re: .

No, pokud to tam hodil tak, že bylo až na břiše na sněhu (hutnějším), tak by se asi nevyhrabal ani tak...

0 0
možnosti

fks

18. 2. 2009 19:42
Švidrnohu,

ty jsi ale mamlas - takhle to mrsknout do škarpy - jak můžeš o těch autech vůbec fundovaně psát, to nechápu...

:-P:-P:-P

0 0
možnosti

tomáš jedno

18. 2. 2009 23:12
Re: Švidrnohu,

Taky sem si říkal.. Na něj museli technici škodovky dobře čumět, když jim to opřel do první závěje kolem které projel. Njn, míň machrovat a více se učit.. PS: když mě už teda chytne hlubokej sníh u krajnice tak udělám co?

a) pustím plyn a začnu brzdit

b) přidám plyn a koriguju volantem

b) je správně, abych se z toho sajrajtu vytáhl ven. Zvlášť u čtyřkolky by to neměl být problém i když má jen mizerný haldex. Tady mi přijde že to byla varianta a) v podání místního řidičského esa.

0 0
možnosti

Pan Navratil

18. 2. 2009 15:56
Mno,

to je všechno moc hezký, ale testovat se může klidně na tom lipnu, proč jezdit za polární kruh?

A mimochodem, těch čtyřkolovejch Saabů zase tak moc není, asi dřív kupodivu nebylo 4x4 ve Švédsku potřeba.

0 0
možnosti

fks

18. 2. 2009 19:43
Re: Mno,

To víš, globální oteplování...

:-P

0 0
možnosti

PetrM

18. 2. 2009 14:19
4X4

Mám starší Ravku s trvalým 4X4, vše řeší samosvorný diferencial Thorsen.

Takovýma "závějema" co zastavila toho superba jezdím bez problémů.

Bohužel trvalý 4x4 s sebou nese podstatně větší spotřebu než škodovka - prostě něco za něco. Uvidíme jaký bude ten nový Yeti.

0 0
možnosti

Shr3k

18. 2. 2009 14:49
Re: 4X4

I na starší RAVce máte mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou. Torsen se u ní dodával pouze na přání na zadní nápravu. Předek je pak otevřený.

0 0
možnosti

mazlikuzlik

18. 2. 2009 12:58
Zadní světla

Nemá ten superb jiná zadní světla? Měla by to přece být přece v podstatě obrácená přední, ne? Ale líbí se mi víc tyhle.

0 0
možnosti

mazlikuzlik

18. 2. 2009 13:30
Re: Zadní světla

Tak nic, jsou v pořádku, jen jsou zasněžené:-)

0 0
možnosti

jozo

18. 2. 2009 12:35
haldex - hahahaha

U našeho nakloněný pozemku parkujeme vodorovně a když trošku napadne, tak mi tátův haldex ve scoutu dokáže pouze odstrkovat z kopce dolů... To je takovej shit... kdo nepoznal rozdíl mezi haldexem a permanenetkou s uzávěrem, neměl by o čtyřkolce ani žblebtnout...;-O;-O;-O

0 0
možnosti

JTR

18. 2. 2009 12:48
Re: haldex - hahahaha

kolik % jedinců potřebuje permanentní 4x4 a kolika stačí haldex nebo podobné systémy?? Nikdo zde nepopírá rozdíl mezi permantním 4x4 a připínatelným pohonem. Jen se zde podivuji nad názory, které tvrdí že rozdíl mezi připojitelnou zadní nápravou a pohonem jedné nápravy je minimální :-P:-©. Mám SUV a rozdíl je opravdu podstatný a samozřemně není to 4x4

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....