- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nyní si trochu zafantaíruji: 6generace Hondy sedan 1.5 /1.6 a nabušená současnou technologií.
Jen jsem si holt trochu zafantazíroval ...
z toho se mi dělá zle. Jediná věc, co mi vadí na Hondách...
na novejch... ve starejch jsou naopak (na tu dobu) neuvěřitelně pěkný, vymakaný a funkční. v novejch je to trochu výstřelek.. ale zase holografický budíky (nebo jak tomu řikaj), to je mazec..
Proto moc nechápu, proč je na automatické převodovce také možnost zařazení stupně S - sport. - I ten největší šetřílek potřebuje někdy rychle předjet, nebo se dostat z nebezpečné situace, proto by měl být ve všech autech stupeň S........
Podle me je S nastaveni u automaticke prevodovky pro manualni razeni padly pod volantem. Mam Hondu Fit vybavenou temito padly (mimochodem skvele se s tim jezdi) a S nastaveni prave na to "manualni" razeni. Take i na fotce palubni desky jde videt packy na razeni pod volantem na obou stranach... teda aspon si to tak vysvetluju.
vidíte ty sedačky? tu řadičku? toho místa všude? ... jdu si koupit pana dokonalýho, auto pro drsňáky
pri jaky rychlosti, nebo pri jakym prumeru??
ja se svou petiletou tuctovkou 1.6 / 83kW kdyz setrim tak se pod 5 taky dostanu
zjistete si za kolik jezdi dvoulitrovej dyzlovej bavorak s dvojnasobnym vykonem nez ten japonec