Diskuze
Látkové řetězy nasadíte rychle, ale železo nenahradí
Děkujeme za pochopení.
sardmar
Asi NE
Na hory jezdím dvakrát do roka. Xkrát jsem musel řetězy nasadit, takže v tom nevidím žádný problém. Průměrně schopný řidič to musí podle podmínek zvládnout do 15ti minut. Látkové? Proč ne. Já mám řetězy za 300 a jsem spokojen. Dva tisíce je dost a navíc není jisté jak dlouho vydrží, takže zatím zůstanu u klasiky
Sumect
Doyl
látka je látka
spíše jsou dobré jen na vyjetí z parkoviště či na zledovatělý krátký úsek. Na hory použít hřebíky, to je nejúčinnější... :-)
Rally+
Kolega je zřejmě lempl :-)
Půl hodiny to netrvá ani manželce a to má strach o nehty. Jinak souhlasím s Pepánkem řetěz je řetěz a pro Pražáky by měl být povinný od 2cm
Martin
problémy s posypem
Teď jsem byl na Horské Kvildě - v zatáčkách a kopcích je posyp, jinde ne plus celé dlouhé úseky bez posypu (je tam na to značka). Látkové řetězy tedy prakticky nepoužitelné - kvové bych tam měl trvale. oívšem nikdy se mi je nepodařilo dobře nasadit...
xmar
:(
o vikendu jsem zapadl tak sikovne, ze mi sly retezy nasadit az kdyz jsem zvednul auto heverem.. trvalo mi to pres hodinu v chumelenici a nakonec to dopadlo dobre:) na to by mi latkove asi taky nepomohly:(
sl
Latkove 'retezy'
Totalne k nicemu. jednou dvakrat a 2k jsou v pr.....
Poradny retezy se sezenou za 1800 Kc. nasazeni mi trva max 1 minutu na 1 kolo. Nikam poopojizdet nemusim. navic se samy dotahnout a nemusim jako u smejdu z Makra za 350 Kc po 100 metrech zastavovat a dotahovat.
Pri sundavani cca 30 sekund naretez a to se uz popojizdet musi
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...