- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cerny s cernou kuzi, uz se nemuzu dockat!!!
Ted mam Tucson a nemam zadne problemy. Zajimalo by me s cim prijde na trh Mitsubishi.
zajímalo by mě, komu se Vám vůbec co líbí, když tady každej nad novým autem říká: hnus, ježiši kriste apod.
Nissan qashqai. Ale ty plochy jsou až přeplácaný. Dopředu obdivuji klempíře a lakýrníky, kteří ty šroty budou dávat do kupy.
Tucson dnes patří k nejlevnějším čtyřkolkám a byl relat. zajímavý i pro nepodnikatele. Ovšem to co se tu nabízí je sice velice krásné a dovede mne nadchnout, ovšem šířka kolem 2 m pro mne znamená, že bych se jen těžce trefovat do garáže a kůže toto auto zbytečně prodraží. Tak že za cenu zase kolem 3/4 milionu by šly koupit
dvě Suzuki SX4 v plné výbavě.
"Jde o systém ISG, který motor v okamžiku, kdy není v záběru, zcela vypne. V okamžiku, kdy řidič přidá plyn, motor zase naskočí,"
zajímalo by mne, co na to říká posilovač brzd a řízení
Nejdriv si neco precti o systemu stop and go a pak tu zvan blbosti,nema to zadny negativni vliv na brzy ani posilovac
Kriza opadava.Optimisti hovoria o roku 2012.A na dno prideme v roku 2010.Teoreticky to hyundai a kia uz tu nemusia byt.
Lebo do roku 2020 ma byt globalne iba 6 automobiliek.
Ano to jsou odhady. Ale nemá to být 6 značek, ale 6 koncernů. Ty sdružují portfolio různých značek. Jak Hyundai tak Kia jsou zavedené značky a není důvod je rušit.
Auto se mi hodně líbí a korejci jedou Přeju jim to, ať to nandaj nafoukanym němcům, žabožroutům i taliánům. Koneckonců, je to i v našem zájmu, aby se jim dařilo a dali práci lidem i firmam, který jim budou dodávat.
To je kontroverzní názor. Pokud se korejcům (Hyundai, Kia) bude dařit na úkor němců (Škoda, VW v Bratislavě), francouzů či japonců (TPCA), tak to bohužel bude dobré pro dodavatele korejcům a špatné pro dodavatele těm ostatním.