Diskuze
Saab má na kahánku. A není sám
Děkujeme za pochopení.
saabista
Je mi smutno
-jak hloupí a malomyslní lidé se tady v diskuzi vyjadřují.Když o té značce nic nevíte,nikdy jste v tom nejeli a nic nevíte třeba o úžasné fandovské základně tady v
ĆR tak raději nic nepište.SAAB si vždy kupovali lidé ,kteří nikdy nešli s hlavním proudem jako hloupé ovce.SAAB je kult a mezi jejich fandy patří většinou -lidé filosoficky zaměření,lékaři-většinou zubaři,piloti-vztah k letecké technice,teologové-toho času byl saab i služebním vozem na Olomouckém Arcibiskupství ,lidé duchovně založení atd... a tak bych mohl pokračovat.
SAAB prostě není pro každého to je někde hluboko ve vás,ale to chápou jen saabisti.
Tak se mějte hezky
swe
Re: Je mi smutno
a co tím chce básník říci, žeby nejaký chytrý pilot co si koupil ojetého SAABA a proto nejde hlavním proudem jako blbej beraN
Martin
.
Myslím si že dkyž některá automobilka padne je to přirozený vývoj kterému by se nemělo bránit. GM je problémová minimálně 10 let a krize je jen vyvrcholení těchto problémů. Saab momentálně vyrábí technicky i vzhledově nekonkurenceschopná auta. A tomu odpovídají i prodeje. Nechme slabé umřít, aby se silným mohlo dařit lépe.
RR
Re: .
Co je to vzhledově nekonkurence schopné auto?
V čem je Saab technicky zastaralý?
Pokud diskutuji tak uvádím fakta ne kecy !!!!!!!
Slunny paloucek
$
Jestli nakonec koupi Volvo cinani, tak vyhodi penize, protoze to uz jen tak nikdo nekoupi (jedine v Cine) Kdo koupi cinsky nebo indicky hnus
Al Capucino
.
Jen se bojim ze casem budou auta delat jen cinani a korejci. Jejich auta vypadaji jak rozslapnuta vyzvykana zvykacka a budi falesny dojem.
Mara
Good luck NEW SAAB
http://www.saabcars.cz/novinky/novinky-tiskove-zpravy/saab-
Drzime palce Sobikum ze severu
Pavel Heichler
bude se selektovat...
Saab a Volvo to podle mě nepřežijí. Taky bude zajímavé, co bude dělat VW...má VW, Škodu a Seat (Audi nepočítám, mezi mainstreamové značky) - nejlevnější modely jsou zastaralé (3 válce...) a drahé. Francouzi mají široké potfolio a např. o Renault se nebojí, protože má i levné a úsporné modely + Dacii. V Itálii je za vodou Fiat, který se dostane i do USA (asi bude sranda vidět nabubřelé amerikány sedět v Grande Puntu) a snad to přežijí i jeho dceřinky AR + Lancia. Osobně vidím problém v tom, že automobilky, které jsou ztrrátové stále vyrábějí a stále ukrajují ze státních dotací, čehož je příčinou i to, že automobilky stavějí závody všude na světě, ale už nedomýšlejí, kdo ty kvanta auto bude kupovat
Mara
Re: bude se selektovat...
Osobne fandim znacce Saab. Vyvoj byl smerovan do alternativniho pohonu a bohuzel s prichodem krize je to postihlo. Je to smula, ale urcite bych nehazel flintu do zita a budu rad kdyz se Saab osamostatni a jsem zvedavej kdo ho koupi. Alternativni zdroj ma budoucnost a Saab je ve vyvoji opravdu daleko.
frajer
tak automobilky
nakoupí Číňani, na základě jejich know-how budou vyrábět ty svý šizený paskvily v asijskym střiju a tady zůstanou jen prázdný haly... To to kapitalismus dopracoval
Antonin
HONDA
BMW-MB-AUDI silná trojka Evropy.
HONDA-SUBARU-TOYOTA snad přežijí předpokládaná dovozní opatření v tichosti chystající se v EU. Čímž si myslím klesne kvalita ( dokud se ji nenaučí dělníci v evropě). Nicméně celá podělaná krize mne ujišťuje, že zrovna ty krásné, jedinečné kousky i těch nejmenších automobilek a designerů podléhají pravidlu pomíjivosti. Tvrdá a hnusná realita.
Antonin
HONDA
Bohužel značce SAAB nedošla invence, nýbrž peníze. Neměli pouštět spolupráci s japonským SUBARU. OPEL nemá invenci a vývoj stagnuje. Kopíruje HONDU -ACURU( byť v zatím v konceptu) a finance také ne. A přesto škoda tak skvělé tradice. Poslední model OPEL je skutečně vydařený kousek. VOLVO zaspalo v rychlosti implementací "New Technology" v interiérech svých vozidel ( pouze dohánějí). Nabídka této značky nekoresponduje s cenou konkurence. Již dlouho se synonymum pasivní bezpečnosti v podstatě vytrácí díky direktivním (GM) snižováním nákladů na nákupy materiálů ( kovy ). V každém případě AUDI přebírá štafetu lídra počínaje 6 řadou v rámci celé evropy. ( Uvídíme, jak dlouho jim to vydrží a fandím jim ).
Dennys
Re: HONDA
I SAABu dosly nejen prachy. Kdy tato znacka nejakou invenci mela ??? O odpudivem designu, snad vsech modelu a nespolehlivych motorech predchoziho modelu netreba psat.
vtech
Cinsky Volvo?
Tak to budu muset zmenit znacku. Forda jsem snasel tezko, ale cinany nezkousnu. Ach jo :-(
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!