- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu pan dokonaly!!! Konkurence aby se snazila udrzet alespon trochu krok! Skoda jen, ze kdyz si ted pujdete golfika objednat tak si pockate cca. 6mesicu!!!...kvuli prave bezicimu srotovnemu v Nemecku Navstivil jsem prodejce s tim ze chci 1.6 102k a nepochodil jsem, v konfiguraci ji sice najdete ale do golfu se prestala dodavat. A nebude to dlouho trvat a pry zmizi i posledni atmosfericky motor 1.4 80k. At se vam tedy Tsicka libi nebo ne, v budoucnu to bude jedina volba. A volba bezchybna!! Zdravim vsechny fandy golfu
Tak taky přispěji do diskuze, neboť jsem měl možnost Golf VI vyzkoušet pokud bych to shrnul: z venku evoluce (ale pěkná) a vevnitř revoluce (interiér se mi fakt líbí, hodně se mi líbí to modrý podsvícení). A motor taky super, neměl jsem možnost jet nějakou divočinu, ale motor byl nádherně tichý a kultivovaný. Takže pokud bych hledal auto v tomto rozměru a cenové kategorii asi bych neváhal...
Jak mohl někdo napsat takovýto blábol, to opravdu nepochopím. Autoři, vzpamatujte se a vyzkoušejte i jiné vozy, než VW. Pak teprve pište testy.
ale zároveň neskutečně servilní. Takto napsaný test by se mi protivil, i kdyby byl pravdivý. Fuj, fuj, fuj, pánové, kolik jste za to dostali?
Taktéž nechápu příspěvky TDI-maniaků, kteří jezdí zakouřeným,
chrochtavým autem a budou nesmyslně mluvit o maximální spolehlivosti,
úsporách, pohodlí, atd. Nikdy žádný naftový motor nepředčil komfort
kultivovaného benzínového motoru. Osobně řídím Subaru Legacy a nafta
patří do kamen.
Proč se jakákoliv
novinka u německých aut musí připlácet, když např. v japonských nebo
skandinávských autech bývají jako standartní výbava? Všimli jste si
např. jaké technické novinky zavádí např. Volvo, které cenově
srovnatelné?
Z
vlastní zkušenosti vím, že zmiňovaná německá kvalita není díky
snižování nákladů na výrobu jako dřív. Proč se díky snižování nákladů
na výrobu nesnižuje cena německých aut?
Novým Golfem jsem bohužel nejel, ale na první pohled jsou rozporuplné informace, když autor zmiňuje že ovládání zrcátek
je v zorném poli, zatímco navigace a ovládání klimatizace je mimo zorné
pole. Jak často nastavujete zrcátka a kdy potřebujete informace z
navigace, či jak často chcete vidět teplotu a nastavení klimatizace?
Vždy jsem považoval server iDnes za velmi seriózní. Bohužel nechápu, jak se zde mohl ocitnout článek, který mluví o Golfu jenom v superlativech a neadekvátním srovnáním jiných typů aut.
Tento vůz je špička již ho vlatním a nic lepšího (jedině audi3) nejezdí dnes po cestě.