- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já mít možnost volby jako poradkyně, sáhnu po evropských vozech. Mercedes SLK, BMW-6, Range Rover, Renault Espace, Alfa Romeo - Brera, nebo Audi A-6. Nic proti japonským vozům nemám, asi proto že jsem EVROPANKA, dávám přednost tradičním evropským značkám.
No ty jako ceska mas za to obrovsky vkus! Vetsi sunky uz sisvybrat asi nemohla. Uz jen Skoda a Fiat ti tam chybi. Az najezdi jedno z tech tvych aut co jsi vypsala 300 000 km bez poruchy, tak mi napis a ja se ti omluvim. Ja mel posledni dobou 3 Toyoty a Hondu a podarilo se to vsem. Menim olej a sem tam svicky.Tot vse.
Acura- americka obdoba Hondy Accord?! A Lexus je obdoba evropske Toyoty co?! Autore, autore!!
Možná by stačilo, kdyby přestali vyrábět modely nahraditelné produkty 20ti různých jiných značek z Evropy či Asie.
Například když budu chtít Ford Mustang nebo Dodge Challenger s motorem V8, nevím že by příliš mnoho výrobců vyrábělo něco podobnýho za podobný peníze.
Naproti tomu v kategorii "rodinné kombi" jsou 3 výrobků odjinud, levnějších a asi i lepších...
to jsou na tom poradci finančně asi hodně špatně.....................
když si musí kupovat levný auta z japonska.
Levne auta z Japonska.....Lexus!! Ty se to moc v tom nevyznas,co?! Lexus je ma nej modely na svete, ale to ty zjistis az za 10 let, nez se to do Cech dostane.....
Obamův tým asi nezná slovo kvalita. Jinak by do těch japonskejch vokopírovanejch pleček nikdo nesedl. Amík má jezdit v americe, němec v Mercedesu a japonec v Daihatsu.
********** když Ford a Mercedes vyráběli už 50 let auta, tak v tý době jezdili japonci na prasatech. *************
srovnani rovne prasatku:).....kdyz cinani meli strelnych prach tak my jsme si hrali jeste s luky a sipy..... a ted jsme snad dal uz nez cinani......staci to rict takhle ty decko?
...autor článku se odkauzuje na zdroj z kterého čerpal. Zdroj je US a tak nechápu fanatické očerňování autora z nějakých protekciózních fint. Prostě holá fakta.
Stav US automobilek je dlouhodobě mirně řečeno stagnující až zaostalý. Je to škoda a řešení není jednoduché. Faktorů ovlivňujících znovunastolení mezi vývojovou špičku je mnoho a vláda a akcionáři v žádném případě si nemohou dovolit uspěchat svá rozhodnutí pouze na základě zbožného přání nějakého automobilového fandy.
PS: S tou HONDOU mi udělali radost ... a teď do mě
Americké automobilky uz dávno nie sú automobilkami, ale len sociálnymi ústavmi. To je asi jediný dôvod, prečo ich doteraz nenenchali napospas osudu - krachu. Občianskych nepokojov sa obáva každý politik.
naprosta pravda... To je tak, kdyz automobilovej prumysl zamestnava nejvic volicu, ti se dost aktivne seskupujou do odboru (ktery podle me mely smysl nekdy ve 30 letech minuleho stoleti, kdy se teprve formoval pracovni zakon, ale ted rozhodne ne), ted kecaj managementu do toho jak vest byznys. Vysledkem je, ze naklady na vyrobu dlouhodobe prevysuji vydelek (o tom, ze nedrzeli krok s technologii a vyrobnimi procesy ani nemluve) a totalni ztrata koncurence schopnosti. Jsem pro pomoc od vlady (predstavte si, ze by u nas krachovali v jeden den Vitkovice, CKD a Skodovka), ale nevidim jedinej duvod, aby vlada pridelila dotaci tomu samymu managementu, ktery to dovedl do tehle situace! ryba smrdi od hlavy...
mám 150 euro na pořízení sluchátek mezi SHURE a BOSE muže mi někdo pomoci které jsou lepší ?