Diskuze
Unikátní motor 1,5 litru: výkon šestiválce, spotřeba 6 litrů
Děkujeme za pochopení.
--
Re: benzin
bude, právě proto že při nízkým zatížení to zvedne kompresi. vzpomínám si na ten saab, ten se mi líbil víc, nepřipadlo mi to komplikovanější
Antonin
HONDA
Francouzům gratuluji. Motor v období hokusů pokusů je jen jeden z mnoha kroků.
Ovšem pakli-že by se po první I. sériové verzi odstranili "fatální mouchy" a zbytek světového automobilového vývoje stagnoval, II., nebo snad III. verzi bych si rád pořídil.
Homer1
Re: HONDA
No, já myslím že spalovacím motorům ještě zdaleka neodzvonilo.
Veškeré alternativy pohonu jsou zatím drahé a těžké s malým dojezdem.
Tohle hlavně umožní, aby se tenhle motor nechal "naučit" na v podstatě jakékoli palivo. A to jen pomocí správného programu řídící jednotky nebo jen s minimálními úpravami. Možná zažijeme i koktejly paliv což umožní v motorech spálit i to, o čem bychom dnes ani nepomysleli že se to může k čemukkoli hodit.
zdeněk voska
technika
Francouzi a Italové byli a budou tahouni moderní techniky .Současná Francouzská technika je na špičkové světové úrovni a to jak v autech,tak i v jiné průmyslové výrobě.Jen se o tom v čechách nesmí psát,protože jsme v německé zóně a německá media nepovolí psát jakékoliv články o daleko modernějších věcech,než jsou němci schopni vyrobit.Takže nadále bude mediálně nejlepší zastaralý nemecký předražený šrot a vždy se bude hanit to ,co je modernější,dokonalejší,ale není to vyrobeno v německu.Němci jen účelně využívají své zkušenosti s demagogii získaných za dob druhé světové války.Prostoduché čechy formují i placení provokatéři ve zdejších diskuzích,kteří nemilosrdně potírají jakékoliv náznaky kritiky německých výrobků.
zdeněk
motor
Jo tohle je jiný kafe,než 1000x oprášený a upravený motor TDI.Němci jsou vývojem tak 10 let za světovým průměrem ale češi jejich výrobky berou jako světovou špičku.Inu stádo hloupých ovcí.
Homer1
Re: motor
Zdeněčku, ty jsi opravdu tak blbý nebo to na nás jen hraješ?
Warhead
inu
uvidime kdyby vylepsili design ala wankel tak si mozna placnem
DaM
Kdepak delaji ...
... francouzsti soudruzi porad chybu? Pred 10 lety uz byl na svete (a dodnes se seriove vyrabi) ctyrvalcovy bezinovy atmosfericky motor 2.0 s vykonem 240 koni. A nize diskutuji icmek bude urcite vedet o jakem motoru pisu :-)
regazzi
Re: Kdepak delaji ...
Jediná a zásadní chyba je v tom, že ti soudruzi nejedí ani rejži, ani wursty, ale žáby - vše ostatní je druhořadé. To je základ každé diskuze o autech v českých zemích.
icmek
unikátní motor 1.5 250 koní
před dvaceti lety 1.6 160 koní BEZ turba. unikátní pokrok... za dalších dvacet let přijde Renault s unikátním 4WS?
zdeněk
Re: unikátní motor 1.5 250 koní
prosím tě ty to nehul a neš napíšeš takovou kravinu ,tak si přečti text v jakým to je autě .Asi budeš mít taky rozklepaný mozek z těch škodovek.
icmek
capas
V-Tec při 4000rpm ztrácí sílu...tak to vykládej tam u vás v Lokálce. 4000 rpm jsi neměl ještě ani v půlce spektra otáčkoměru, to se pane Honda teprve rozjíždí, víme? koukni do techničáku - já třeba mám 1.3 16V (NE V-Tec!!!!) a max. výkon 61kw při 6800 rpm... tak mi tu vykládej jak ti honda ve čtyrech tisících zdechne, moulo.
saya
Re: capas
a kde lezi u te 1,3 maximum krouticiho momentu? rek bych, ze pri pojmu "zdechne pri 4000" je myslen prave ubytek kroutaku a ne koniku
icmek
v tomhle francouzům fandim
vypadá to dost dobře. nicméně V-Tec zůstane V-Tec.. to že japonci měli něco podobnýho před 20 lety a úspěšně to aplikujou dodnes o něčem svědčí. a to pěkně prosím bez alibistického přeplňování. 1.6 VTi 118 kw při cca 7500 rpm a spotřeba těch 6 litrů. (když to bylo nový a dobře zajetý, dneska už to žere víc, a né jenom benzín :)))) regazzi, poď nám k tomu něco říct...
regazzi
Re: v tomhle francouzům fandim
Tohle je bezpochyby pan motor, vo tom žádná. Máti tiše závidí, že tu svojí kozu nemůže točit do takovejch rpm
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.