- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ESCORO - žádná převratná vize, kvalitní materiály a pozdní budíček.
Tedˇ mne napadá; ( když je tedy ještě ta zima a někde i sníh ), Po dobré lyžovačce po alpských svazích - na parkovišti bude pravděpodobně vznesena otázka " Kam s ním?". Odpovědˇ: "Flákni to před auto".
Nazývat z palubky čumící kus kabelu a 4 výstupky "dokovací stanicí" je hodně chucpe. Na ovládání auta telefonem je dobrá věc jen jedna - telefon může plnit funkci "šému", bez něhož auto nejede, ani kdyby se řidič postavil na řasy. Na druhou stranu, mobil je nejčastěji kradenou součástí "ošacení", takže majitel si doslova koleduje o uvíznutí někde, kde se mu zůstávat opravdu nechce. Další otázkou je, jestli je propojení s autem řešeno přes BT (což u iPhone je bohapustá utopie), po kabelu (což je praktické asi jako pohrabáč v oku), wifi (už vidím yuppíka jak si konfiiguruje palubní APčko a jako první nastaví že všechny příchozí pakety se dropnou), případně datovým přenosem / SMS na GSM modul v autě (auto mimo signál např. chcípne, v tunelu se otevřou dveře / odhodí střecha, nebo podobné "vychytávky"). Holt si holanďáci zase v travním opojení honili triko; ale co, k tomu přece autosalón je.
A to je lepší ani moc nedumat nad otázkou, jak moc "eko" je tunová elektrická motorka. Obyvatelé okolí niklových dolů by mohli vyprávět.
Muze mi nekdo vysvetlit, proc je na fotkach i to podivny auto?
včera jsem viděl mitsubishi 3000 GT, to je auto, né tohle.
...Díky tomu a šestistupňové převodovce...
Proboha, k čemu převodovka? Jedna z výhod elektropohonu je právě absence převodovky