- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a tak to skončí i s tímto conceptem
Přesně tak - je to moc pěkný, ale udělat koncept nebo vyrábět auto, to jsou dvě rozdílné věci...
...nemam rad prehnane nefunkcni tvary, nicmene tohle se docela povedlo. Ty tvary jsou futuristicke, ale prijdou mi prirozene na rozdil od mnohych krecovitych konceptu. Do vyroby to asi nepujde,ale jsem mile prekvapen.
..tak Rumuni se nese*rou,at to vypada jakkoliv,horsi uz to byt nemohlo...experimentovat se nekdy dost vyplati...
Takových už bylo. Pěkné,málo prodejné. Možná v Románii i těžko vyrobitelné. Tam se ani dobré prase neurodí.
Dáčie Duster je vod prvního pohledu hnus
Kdo chce kvalitní SUV s nejlepším poměrem užitná hodnota / cena, koupí si naše český SUV Škoda YETI.
Vy si můžete s Falonsem podat ruce
"Dacia postupuje do automobilové extraligy ... Turbodieselový čtyřválec 1,5 litru s výkonem 77 kW a 240 kroutícími newtonmetry ... Z nuly na stovku vystartuje za 9,6 sekundy" - Tak prese takhle se pozna bulvar riznuty pseudonovinarinou. Tohle fakt myslite v tom iDnes vazne?!?!?
můžeš ma napsat jaký výkon má škoda s motorem 1.4 Tdi?
Hezký koncept...jenže co z konceptu zbude (jak již podotýká článek), než se dostane do výroby (pokud vůbec), zvláště z takového, který hýří netypickymi rešeními (a nemusí jít jen o dveře). Víme jak dopadl Roomster - tomu nevydržely ani posunovací dveře a to žádná technická extravagance není. Schválně zkuste si všimnout, jak dopadly detaily na Yetim- třeba koncovka výfuku a tažné oko - obojí hezky simetricky integrované v zadním nárazníku. Co zbylo u Yetiho z docela zásadní opravdu jednotné linky čelní sloupky- lyžiny na střeše -zadní sloupky se svítilnama? Kde se poděly retro kliky připomínající 70-80. léta Jistě unifikce dílů zlevní výrobu, ale design a jednotná idea výrobku pak děsně trpí a zcela se rozpadá...