- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je jasny, ze toyota vynaleza a ostatni se opici, jinak by tu nebyl zadny vyvoj...!!!nekoupit si toyotu znamena byt docela mimo deni a nerozumeni aut
to by me zajimalo, co Toyota vymyslela tak inovativniho.....
skoro bych rekl ze nic
Cim vic airbagu v aute, cim vic dalsich bezpecnostnich opatreni, tim vic blbcu za volantem bez zkusenosti, odhadu, respektu k fyzikalnim zakonum.
Nikam to nevede, jen slozitejsi auto, drazsi udrzba, oprava.
Chlapče, teď jsi to trefil. Lidi jezdí jako nesmrtelný, mají air bagů plné auto, jim nic nehrozí. Bohužel na to příjdou pozdě.
11 airbagu nabizi napriklad Citroen C6 uz nekolik let vcetne airbagu pod predni kapotou kvuli ochrane chodcu.... zase jeden velice informovany novinar
ani nevite jaka radost je do takovyhle aut něco montovat (alarm,hf,antiradar a podobny ) vsude samy pytle....nikam se neda vlíst na nic se nedošahne fuj :)
Když máš na hlavě kšiltovku, tak žádný árbágy nepotřebuješ - čepice tě ochrání, protože kšilt tě odrazí prostě zpátky od jakýhokoliv nebezpečí...
Jenom ho musíš mít votočenej tam, vodkud čekáš tu ránu - tedy třeba dozadu, do strany,...
A nebylo by jednodušší místo dalšího přidávání pytlů, kdyby se v případě nehody vstříklo do interiéru pár kilo rychle tuhnoucí montážní pěny? Pazažeři by pak měli otisk na památku.
to je správné. Čím víc pytlů, tím líp Lepší než se brutálně rozštípat o palubovku, popř. volant. Samo že mladí mistři volantu žádné airbagy nepotřebují, oni se totiž ani nepoutají, jelikož přece umí řídit a nikdy se nevybourají
ještě je tu jeden který pytle nepotřebuje, Semir Gerkhan, včera čelní náraz (odhadoval bych oba jeli 80-120) a jemu nevystřelil a z auto normálně vystoupil.
Renault Espace nabízí boční i hlavové airbagy pro druhou řadu sedadel už dýl a určitě těch jezdících aut s možností ochrany zadních cestujících je víc.