- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...z produkce pro Anglii jsme měli, když jsem byl maluch, v první polovině osmdesátých let :) Byla to neskutečná prča, otec to krosil po krajnici, máti ho na sedadle smrti uprostřed silnice furt peskovala, že jede moc vprostřed, a nedejbože když se mělo předjíždět, to musela udílet informace, jestli tam něco jede nebo ne... a většinou to radši hned odvolávala, no masakr největší Pak jsme chudáka embéčko střelili za dva litry na náhradní díly. A barva?,Brutální tmavě zelená, asi jako pivní flašky, fakt neskutečná věc
v anglii ridim 5let normalni clovek si na to zvykne po maximalne 50 kilometrech kdo ne tak ten at radsi neleze za volant
v zemich kde se jezdi na druhe strane jsem pobyval necelych 6 let a musim souhlasit s tim ze mi hodne dlouho delalo problem podivat se na tu spravnou stranu pri prechazeni ulice, asi to souvisi s tim ze to me ucili uz ve skolce kdyzto ridicak mam necelou dekadu. BTW ktery v*l si kdy vymyslel to ze nelze v zaregistrovat auto s pravostrannym rizenim ??? opravdu to nechapu. na bezpecnost to nema zadny vliv ( v anglii jezdi nezpocet levostrannych aut ) jen to omezuje jedno ze zakladnich prav obcana EU. Rikam to proto ze existuji auta napr. vyrobena v Japonsku, ktera proste s levostrannym rizenim neexistuji a jsou to takove skvosty.
no sranda je v GB s naším autem..jezdím tam s kamionem a je to fakt hustý.nejen že člověk nevidí při předjíždění před sebe,kruháky na druhou stranu,ale staší i obyčejný výjezd z firmy někde v zapadlý ulici.automaticky do pravého pruhu a pak se angláni diví... no a na skladech mají rampy také přizpůsobené na druhou stranu,takže se na ně couvá "přes ruku",jen podle zrcátek...
je ale fakt,že tam mají zákon, že v případě, kdy řidič s jinou MPZ ,mající volant na levé straně,zaviní dopravní nehodu s britským autem s pravostranným řízení, je to v určitých případech spoluvina..oni mají v zákoně, že mají předpokládat, že ten cizinek uděla nějakou botu..kolegovi se to stalo na dvoupruhým kruháku,skřípl audinu a byla to spoluvina... no nejhorší jsou ty první kilometry od lodi nebo po probuzení...a tak úleva pak ve francii....
ale stačí jet delší trasu a je to celkem v pohodě,až na to předjíždění..
jo a ty rychlosti v MPH by si taky mohli odpustit...
ale jinka fajn, řidiči u nás by se od anglánů m
dobrej nesmysl. doleva nevidim skrz sloupek, zatimco doprava koukám skrz celý čelní sklo. ale jinak dobrý kluci,.
no a když máš volant na druhý straně tak to asi bude obráceně neřekl bys?
Hele lidickove kam zmizeli diskuse z tn.cz ???
co je to tn.cz? neni to ten vidláčí novaserver, kde kromě reklamy na porno lze vidět i ty nejhorší reportáže a nejkrvelačnější senzace na světě?
Ja krome otlucene ruky (a to dvakrat - nejptve tam a pak tady :) nemel sebemensi problemy. Jen jsem se naucil jezdit po kraji vozovky, to cesti soferi neumi.
A jeste u nas neumi davat blinkr :P
tak podivejse, všechno ma svi duvody* Předešlu, že sem richla a dobra řidička* U krajnice jezdim pouze v cizině, jestli je to mistni folklor a jestliže sem nejpomalejší v provozu* U nas si to nedovolim* Zubi nechty se držim středove lajny* Duvod? Zdejší socijalistické stádo, socki líné odtrhnout si od úst cigára , lahváče a ty prachi investovat do auta a jeho provozu si zaslouží specijalní ochranu* Jako bolševickí skanzen* Tito sou schopni používat krajnici nejneuvěřitelnějšim zpusobem a v nejlepe neviditelnym oblečeni* Za poslednich 20 let jsem takto nezajela asi 4 lidi* No lidi* Upřímně- vůbec jsem je neviděla* Kdibich jela po krajnici, tak je zabiju*
Copak to je za model na tom ilustračním obrázku? Krásná palubka.
jj. když jsem poprvé seděl na místě spolujezdce, měl jsem pocit, že jedem po špatné straně a chybí mi volant:-D
Mě osobně dělalo největší problém, že vlaky, metro, atd.jezdí v protisměru - tzn, když chce člověk jet určitým směrem, musí jít na nástupiště v opačném směru, než je zvyklý u nás(na té silnici si to člověk uvědomí snáz - tam vidí jezdit auta). To se mi stávalo někdy ještě po mnoha týdnech.
Proc se po valce nikdo k jizde vpravo v Evrope nevratil ??? Bylo by to snadne - osobaky se za valky moc nevyrabely, nakladaky (no jo, co s nimi ???) a tankum bylo jedno po jake strane jedou.
Ujalo se to stejne dobre jako Führerem k dokonalosti dovedeny bismarckovsky system "bezplatne" zdravotni pece na zaklade zdravotni dane.
Protože s tím začal už Napoleon a my byli před válkou jedni z posledních, kdo jezdili vpravo. Viz článek...