Diskuze
Němečtí autoprodejci slevují se šrotovným, Octavia Tour je za cenu fabie
Děkujeme za pochopení.
Kopakopa
Škoda je "česká"?
Je zajímavé, jak Škoda ochotně sleví Němci, který má plat cca 5 x vyšší, než Čech, ale Čechovi prodá tak draze, jak jen to okolnosti umožňují...
Od této "milé" automobilky bych si v životě auto nekoupil - je typickým představitelem upřímnosti hesla "podporujte domácí firmy"...
;-)
zvláštní ekologie
starou oktávii z roku 96 nechám sešrotovat a koupím si s bonusem novou Oktavii Tour
....marně přemýšlím, co je na tom ekologického, když je to to samé auto, jen se musí vyrobit jedno auto navíc=víc znečištění při výrobě. A už vůbec nechápu, co je ekologického na tom, když si koupím Touareg s osmiválcem (spotřeba paliva: 15,7 l/100 km, emise CO2: 375 g/km) - to není ekologický bonus, ale bonus na pod poru automobilek. (vlastně by si mohli stěžovat výrobci a prodejci ostantího zboží, protože to co lidé teď utratí za auta, tak neutratí jinde.....)
Patrick
Re: zvláštní ekologie
šrotovné = prodej jednoho šrotu a nákup jiného šrotu, zvlášť u VW a Škoda...
kos
a šrot do čr
Jen aby nám ten šrot z Německa sem nevozily nějaké offshorky
Vlad
Jo ty ceny
Hmm, kdyby byla Octavia za 230.000,- tak bych klidně svoji stařičkou Cectru 2,5 V6 dal do šrotu. Takto ale ještě chvíli budu muset trápit naše ovzduší. Ročně 40.000 km.
vela
Re: Jo ty ceny
Myslím, že výroba nového auta ničí ovzduší víc než ta Centra :D
Karel
se někde mají
jako prasata v žitě. Mně jako chudákovi v chudé zemi nikdo nic nedá. Bude mi muset moje Fabka HTTP ještě nějaký ten pátek vydržet.
Jirka
Hlupost
Šrotovné je nejevětší hovadina co kdy kdo vymeslel, proč mám z mých daní příspívat stát někomu na auto, když jsem si kupoval auto já tak mi taky nidko nepřispětl. Tohle je opravud odměna pro ridiče kteří mají nové auto již delší dobu a pravidelně jej obměnují. Opravdu výborná nápad, někdo jezdí autem starým 20let, ničí životní prostředí a možná už tím autem ohrožuje i provoz tak mu za odměnu dáme jen tak peníze na nové, ale ten kdo má třeba auto z roku 2005 a předtím měl třeba auto z roku 2000 takže tak neznečišťoval, nesmradil a neobtěžoval okolí tak tomu dáme za odměnu prd, opravdu spravedlivé. Když už tak pro všechny, např. jednou za 7let nárok na příspěvek třeba 30 000 v případě koupi nového auto. Ale takhle ani náhodou. Doufám že hovadinu šrotovné u nás nikdo nezavede
tmf
Re: Hlupost
ano totální hovadina
ani ten příspěvek po x letech nic neřeší, vlastně by byl kontiunální a jen by se o něj plíživě zvedla cena aut. Vlastně to samé proč se nesnižovalo DPH u benzínu když byl dražší, cena by se snížila tak na týden, 14 dnů a pak by DPH skončilo u pumpařů.
bdf
Auto x ekologie
Používat ve spojitosti s autem slovo ekologický mi přijde víc než hrůza. Už sama existence a podpora individuální automobilové dopravy nemá s ekologii v pravém smyslu slova nic společného.
lojzek
Re: Auto x ekologie
Tak, dneska jsem šel na bus a říkal jsem si nad těmi singl auty, safra kam to všichni jezdíte... plné menší okresní město. Ale zas ta hromadná doprava, zrovna dneska,plno, stál jsem, za mnou řvoucí smradlaví romové, předemnou na sedačce ňákej zchlastanej jouda. Tak si říkám, jestli mi ten klid (jako nenervování se s řízením) a možnost přečíst si knížku, za to stojí.
Jinak k tématu, jsem optimista, na podzim začne růst, šrotovné beru jako přechodnou podporu.
Parouback
V tomto článku se nachází
jedna velice důležitá informace - "Peníze na šrotovné docházejí"
eko-LOGIK
srotovne=antiekologicky antiekonomicky tunel
totalni nesmysl je to jako pousteni zilou tezce zranenemu krvacejicimu ridici po nehode.
¨Dost uboha reklama resp. snaha vyburcovat verejne mineni, lidi nejsou blby
Vašek/Brno
no no
taková cena za O 1 jako teď v Německu , by u nás měla být úplně normálně..
je to přece jen stará koncepce auta, opět můžeme vidět ,jak je škoda auto nenažraná,
aspoň v ČR..
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...