- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zajimalo by me jestli je ta sranda ekologictejsi (od vyroby az po likvidaci) nez Hummer. Prius pry ne. Tohle asi urcite ne.
To, že auto nevypouští během cesty žádné zplodiny je sice hezké, ale rád se zase odkážu na obyvatele Mostecka. Tady jim musí pěkně zakouřit před očima, aby se takové auto rozjelo.
Auta na elekřinu jsou zatím absolutně k ničemu. Jedinou výhodou elektřiny v autě je rekuperace energie při brždění. Ta se dá použít třeba na dobíjení akumulátoru. Také nechápu jak v době, kdy začíná být elektřiny nedostatek se o tomto mluví jako o budoucnosti.
Výroba a skladování vodíku je extrémě náročné, tudíž i drahé. Dokud se nevymyslí lepší způsob, tak v tom budoucnost nevidím.
Shrnuto a podtrženo: jsou ta zajímavé alternativy, ale je potřeba ještě hodně vývoje, aby se o nich dalo rozumě uvažovat. A prosím redaktory ať píší objektivně.
A kdes prisel na to. ze elektriny je nedostatek?
Ale ano, pokud zeleni prosadi sve debilni plany, pak ji bude opravdu nedostatek a budes draha. Nastesti volby se uz blizi.
sežeňte si někde celý tento film http://www.youtube.com/watch?v=Q6GDCuJalx8 a zjistíte, jaká je pravda o el. automobilech
sežeňte si někde celý tento film http://www.youtube.com/watch?v=Q6GDCuJalx8 a zjistíte, jaká je pravda o el. automobilech
Kromě toho, že je vodík extrémně výbušný, kromě toho že v autě bude nádrž s plynem stlačeným na stovky atmosfér a tedy řidič bude mít po zadkem slušnou petardu, kromě toho, že výroba vodíku je poměrně dost drahá záležitost a kromě toho, že ten auťák stojí asi jako 100 fábii v kategori "social edition" nemluvě o ceně případných kompresních plnících stanic, na tom nalézám jenom samá pozitiva a sociální jistoty. Prostě dokonale ekologický "car"
a krome toho ze takto tiche auto je pekne nebezpecna vec ....
jezdí stovky tisíc sporťáků Aston Martin. No asi má pan redaktor nějakou vlčí mhu. O jeho početních znalostech svědčí i jeho domněnka, že pokud auto ujede na baterie 40 km, může jezdit v okruhu 40 km od domova. Mám tedy špatnou zprávu - auto musí taky dojet domů, víme?
autor se prostě jen domnívá, že je elektrická zásuvka i u práce, víme?
P.S.: už se vidím jak vyhodím z balkónu prodlužku, abych si mohl doma nabít auto. To bych raději nějaké rychlopumpy všude možně, které by mohl provozovat každý, třeba ČEZ by si je mohl postavit ke každému druhému patníku, a tam bych přinesl kufříkovou baterii z auta, hodil dvacku a za dvě minuty (ano, už byly předvedeny takové rychlonabíječky) odešel s natankovaným kufrem. A pak by mi klidně stačilo auto i jen s tím 40 km dojezdem.
Ta spotřeba 5,7 litrů na 100 km je za jakých podmínek ?
Vodík je totiž plyn a u plynů závisí objem na tlaku. Když 10 krát zvýšite tlak, objem přibližně 10 krát klesne
Proto je třeba k těm 5,7 litru dodat tlak a teplotu.
není-li stanovena teplota a tlak, myslí se tím normální tlak a teplota. Konkrétně dle norem: normální teplota je 273,15 K a; normální tlak je 101, 325 kPa
A to nejen v tomto případě. Nebo vy se snad koukáte když kupujete třeba nějakou potravinu (která z nějaké části obsahuje stlačitelný vzduch), při jaké teplotě a tlaku byl stanoven?
Asi před 3 rokama pro BMW dělaly takové auto v Chomutově.Pán co tom dělal mě říkal zě je vše z nerezu a spoje se kontrolují jak na atomovou elektrarnu a diky tomu je to tak drahe.Ale musí se to dělat z duvodu bezpečnosti.
Vodík je vsině a proleze skoro vším. To ale neznamená, že by nešel použít. Musíte to brát tak, že jsme teprve na začátku.
No nevím nevím. Ta spotřeba se mi zdá dost vysoká. Měli by zapracovat na účinosti motoru, protože při ceně vodíku, který je cca 4 násobkem ceny benzínu, to bude drahé poježdění a to ještě nepočítám, že až bude vodík používán jako palivo do aut, tak si na něj stát nasadí spotřební daň, aby vykompenzoval ztrátu příjmů ze spotřební daně z benzínu a nafty.
Uvědomte si, že vodík je plyn, nikoliv kapalina. Takře těch 5,7 litru stlačeného vodíku může vážit třeba 100 krát méně, než stejný objem benzínu