- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dacia Logan Van opravdu dříč a dělník určený na to, k čemu byl vyroben. Zároveň je zcela ideální služební vozidlo firem (i živnostníků) pro jejich zaměstnance-řidiče, kterým je jedno, jestli ničí Mercedes nebo Dacii. Akorát u zmiňované Dacie to firmu vyjde mnohem levněji a troufám si i tvrdit, že i déle vydrží jezdit bez zásahu servisu. A za tři roky si mohou ještě pořídit opět vozidlo nové s tříletou zárukou bez vrásek na čele. A na "imidž" se neohlížejte, Mercedes a mnozí jiní jí ztratili už dávno. Petr
Pekný deň s Nitry,rád by som sa opýtal či je možné zakúpit v Autosalóne aj verziu Dáciu Logan úžitkovú,mám na mysli či je dostať kúpit aj verziu rodinnú.Vopred Vám veľmi pekne ďakujem.Peter Mikula z Nitry.A ešte pekný pracovný deň.Odpoved mi možete zaslať na 1europa1@azet.sk.
presne pro ty zivnostniky, co si vydelaji tak na slanou vodu xD
Nevím, proč po tom autě plivete.
Vezmu-li v úvahu, že stojí nějakých 155 K kč a je v záruce na 100K km či 5 let, tak je to ideální řemeslnické auto. Pokud ho budu používat 5 let a budu na něm měnit jen to co na každém jiném autě tak mě bude stát cca 31 tisíc za rok. Po 5 letech nebo po najetí 100K km koupím nové.
Není to kdo ví co, ale pokud auto mám opravdu na práci a převoz materiálů, myslím, že konkurence se těžko bude hledat...
Mam cca pul roku Logan MCV 1,6, najeto 10 tis. km, a zatim uplna spokojenost ... Snad jen na odhlucneni mohli kluci rumunsky trosku zapracovat. Jinak v interieru zatim plasty ani nevrznou, zere to cca 8 litru v kombinovanem provozu a ten kufr je uzasnej ... clovek tam hodi kocarek a jeste tam ma vsude okolo spoustu mista na ruzny kramy ... proste
Snaha zaplnit mezeru na trhu je jasná a asi bude i poměrně úspěšná. Ovšem otázkou je, jak se ta levná auta vypořádají s tvrdým firemním nasazením a jak budou vypadat po třech letech provozu u nějakého instalatéra nebo elektrikáře. To bude teprve prověrka.
Trošku OT: včera jsem v novinách narazil na článek, že se v Ostravě srazil Logan s Roomsterem. Na rovné silnici, pěkně na férovku čelní střet. (teda podle fotek to tak vypadalo). Blbé je, že řidič Loganu to nepřežil a řidič a spolujezdec z Roomstera mají poměrně těžká zranění, ale dostanou se z toho.
Samo, nelze z jedné nehody generalizovat, ale je škoda, že tohle šetření se u Logana projevuje zrovna v bezpečnosti. Přitom Renault disponuje poměrně dobrým know-how v téhle oblasti.
Jak se vypořádají s tvrdým firemním nasazením a jak budou vypadat po třech letech provozu? Stejně, nebo i lépe jako vozy typu forman praktik a felicia pickup. Nevidím v tom problém, ty auta jezdí dodnes... Nebo snad ty škodovky byly lepší auta?
minulej tejden sem si přivez Logan PICK-UP 1.6 za 158 tkč. Staričká Felicie dosloužila už vloni a konečně sem našel plnohodnotnou náhradu za rozumnej peníz. to auto nemá chybu.
Konečně sympatickej komentář nějaké spotřební věci, kterej si na nic nehraje. Taky si myslím, že plno výbavy je na ho.... Navíc LOGAN se mě líbí a může zaplnit díru na trhu. jen tak dál...
já mám ve firmě jen Škodovky. dvě fábie, jednu octavii a jeden pick-up Felicia kterej vloni dosloužil. a před tejdnem sem pořídil do firmy Logan pick-up 1.6 a paráda.
To je protimluv - francouzska vozidla obecne jsou naprosto nespolehliva a technicky zastarala.
Toto auto je určené na východní trhy typu Rusko, Bulharsko, Kazachstan, atd.
Ostuda kazdého normalne smyslejícího človeka!!!
jo a proto v roce 2008 vyrobili a prodala ta Dacia 860 tisíc Loganů. to neprodala naše Škodovka celkově ve všech modelech dohromady za celej rok.
jenze ty s tou p*cou na kapote maj aspon moderni soucastky, na rozdil od Dacia, ktera ma v sobe akorat tak nekolik let starou P*cu