- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pamatuju si, že v některém z dobových prezentačních materiálů byla 928ka, jak táhne na přívěsu 356ku. Vypadalo to moc šik. A to tenkrát ještě nebyly ani ty schovávací koule.
Každopádně koule na takovém exkluzivním autě smí být použita pouze na 3 věci:
- na tažení veterána či sportovního speciálu
- na jachtu
- na koně
no jo, tak to je typický auto pro masy
namachrovaný stařečky a nebo impotenty aby mohli ukazovat aspoň něco.Všechny tyhle machýrky bych šoup do klsiky s komplet manualem a čučeli by jak péra za mlada
jupiter, tobě někdo v Cayennu přebral holku, jinak to nevidím...
Já než abych si prznil auto za cca 3 miliony tažným, tak si k němu raděj za 20 tisíc přikoupím feliciu, nebo ještě rozumnější bude taxikářovi dám 2 stovky, nechť mi ty jabka z chaty doveze...
i když teď na to koukám, že k těm 2 stovkám budu muset asi přihodit bednu jablek...
a namontujou mi tam kouli i na tohle?
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=porsche-911&idvyrb=3599&akce=detail
Ja uz videl tazne i na 911 a na stejnem i nosic na kola a 2 kola na strese, tak proc ne na panamere!
Je mi nějak smutno z těch konzervativních až zpátečnických názorů několika jedinců, že Panamera nebo Cayenne není Porsche. Včera jsem četl na novinkách článek, že pan redaktor Cayenne mezi Porsche nepočítá...
Dnes jsem byl se svým Cayenne Turbo na Smíchově kvůli objednání destiček, a v prodejně to opravdu nevypadá, že by se za Cayenne styděli- nestojí někde v koutě nebo za barákem...
Redaktoři jsou kolikrát prázdné hlavy, které nepíšou objektivně, ale někdy použijou své geniality, až to člověka odradí podobné články číst...
I Panamera!
Já podotýkám, že klasický Porsche nemá 4 dveře a ani to není předraženej Touareg. Cayenne se sice prodává hodně, ale kdo jej kupuje, ten kdo o historii Porsche neví většinou zhola nic. Když se podívám na 911 z 78' roku, ještě s gumovýma nárazníkama, nebo klasickou z 67' roku, tak je mi až smutno z toho, kam to Porsche směřuje. Bavil jsem se s člověkem, kterej Porsche opravuje a dvě vlastní a řekl mi, že v Cayenne by se styděl, protože je to auto pro zmlsaný podnikatele, kteří nic neví o tom co je klasický Porsche. Já bych si Cayenne ani nekoupil, ikdyž bych na něj měl. Raději něco co mám dneska - klasickej offroad. Cayenne je normální leštěnka, která zapadne v 20cm blata, stejně jako X5, X6 a podobně.
Namontovat si na Porsche tažný zařízený (když vynechám Cayenne). Dovedu si představit, jak za tím někdo táhne třeba člun, ale cihly, nebo pytle s cementem - to by byl zajímavej pohled. Pamera se mi ale nelíbí, mám Porsche rád a tohle mi přijde jako ještě větší prznění značky, než byl Cayenne. Švec by se měl držet svého kopyta.
ja si ale dokazu predstavit ze bych za to zaprahl platak a na nem bych si odvezl treba nejakou turbo911 na okruh... to mi zas tak zcestny neprijde
když zesměšňujete přestavbu Cayen na LPG, proč nezesměšňujete start and stop systém v Panameře. Obě věci dělají totéž a tím je úspora nákladů-a obávám se, že ten LPG bude v té úspoře mnohem lepší než start and stop. Jinak v Německu je naprosto normální mít velké a drahé auta na LPG - třeba Hummer. LPG měla taky královna Alžběta v Rollsu...