Diskuze
Část Opelu chtějí koupit jeho dealeři, angažují se i Češi
Děkujeme za pochopení.
odborník
když krachne GM krachne i Opel
Věřitelům je jedno kdo, věřitelé chtějí své peníze. Proto když krachne GM krachne i Opel. Všecchno je o penězích.
Opel Oplovič Oplov
Corsa B, 1.7D, 2000
Mám Corsu 10. sezonu, má najeto 240 tkm, není bouraná, je to motokára s autobusovým motorem, mám ji rád.
Asi týden po 1-leté záruce odešlo čerpadlo na servu, v 60 tkm se začaly dít věci, odešla regulace napětí na alternátoru, baterka KO a relátka bzučela jak Vilík. Vždy, u serv. prohlídky u Steigera jsem technika upozorňoval na divný chod motoru, vždy byla odpověď stejná - vše OK. V 200 tkm jsem dával nové vstřiky v Bosch servisu v Zábřehu, technik se divil, proč se motor třese, on ještě neviděl Isuzu se třást. Od té doby se motor netřese a chod je kultivovaný. V 230 tkm se uhlíky ve startéru změnili v nic. Vždy po 10 tkm opakovaně ječí řemen na alternátoru, je tam jednoduchý V-řemen, blbě se napíná, vydržel by v pohodě max. 70% výkonu který přenáší, ve Valencii ušetřili, uživatelé si vyhrají.
Mám temné zážitky se značkovými servisy Auto Steiger a Auto Morava Olomouc - u PP kola nasadili 4 šrouby, jenom jeden utáhli ... poznal jsem to cca na 300-tém km, je potřeba mít štěstí!
icmek
Re: Corsa B, 1.7D, 2000
corsa neni motokára, ale koza. to seš v jiný stáji
xf
háček
V článku chybí to podstatné. Dealeři si to představují následně:
Oni dají 0,4 miliardy (které budou mít až cca 2,5 roku po krachu automobilky ??), což by bylo 2 miliardy za 100%.
Podstatné je, že stát jim přihodí 10 miliard, na tu jejich "charitu".
Kdyby mi stát na každou investovanou korunu věnoval 10 korun, tak se taky dám na "zachraňování" firem.
Závada
Závada?
Mně nedávno u Zafiry začalo zlobit rádio - ladění. Záruka mi končí za 2 měsíce. Ale zvažuji, že si to vyřeším sám. Obávám se do to ho nechat vrtat značkový servis. Věměnit anténu není problém (to jsou stokoruny) a novým rádiem (třaba Alpine) se také nic nezkazí. Že?
Štvavá vysílačka
Re: Závada?
To anténou asi nebude. Chválený rádia jsou Clarion
klatil
No nevim
Mel jsem leta Vectru B 1.8 16V (r.v.2000), ted mam Vectru C (r.v.2006) - hatchback mi proste ucaroval a o zadnych velkych problemech psat nemohu. Na becku jsem menil stabilizatory zadni napravy ve 120.000 km (sef je na BMW menil po 80.000km) a vejfuk (kamarad na stejne stare Oktavce ho menil taky), ozubenyremen nepocitam - ten se menit musi.
Snad to bude tim, ze to auto bylo moje, tak jsem se k nim jako ke svym choval a ne jako k fitremnim.
odborník
Re: No nevim
No jasně Vectra C je super auto a nic se na něm neláme jako u BMW. A teď tu pohádku o Červený Karkulce -:)
Premek
Opel nikdy vice
Musel jsem mit (firemni...) Astru a potom Vectru. Oboji se porad sypalo, bylo to vic v servisu nez na silnici. Opel nikdy vice. Ne ze bych jezdil v Porsche a kritizoval :-) Ale muzu srovnavat, protoze tech firemnich aut jsem uz mel hodne
Honda Civic: super auto, poradne sedi na ceste, zadny problem za 50 tisic km, super motor, kdyz se vic vytacel. VW Passat: OK auto, pocitac se furt sral - nejhorsi bylo, ze v servisu nevedeli co stim.. a vymenit ho nechteli - to auto slo pryc. Ford Mondeo: problemy zadne, ale moc jsem s tim nejezdil. Mazda 6: super auto, 150k bez jedine poruchy. Volvo V70: celkova spokojenost, zadne poruchy, ale ten naftovy motor, ktery ma mit 136 kW se mi zda mnohem slabsi nez u jinych aut 120 kW diesel.. Uvidime co priste :-)
eman tropí hloupostě
Re: Opel nikdy vice
ono taky trochu záleží na tom, co nebo kdo sedí za volantem.. opel prostě není pro prasata..
Pavel R.
mám Opel Astra Caravan 1,7 CDTI Cosmo r.v. 10/2007
Koupil jsem ji novou po slevách za 575.000,- tkč.
To auto se začlo sypat po 20 tkm.
Mám záruku ale !!!!!!!!! Lidi to bych nikomu nepřál, hádat se importérem GM South East Europe, Olbrachtova 9, 140 00 Praha 4. co je záruka a co není. Už se s nimi nedá mluvit a budu se musím hájit soudní cestou.
Před touto Astrou jsem měl klasickou Astru 1.6 a celkem sopkojenost. Ale to 1.7 CDTI je bída a hodně poruchovej motor. Nebudu to rozepisovat ale naftu od Opla nekupujte. Teď začínám hledat kupce, mám najeto 56 tkm a už to nechci. Kdo má zájem za 320 tkč včetně DPH pište na pavel.r@seznam.cz . Auto má záruku do 10/2009. Děkuji.
procházející
Re: mám Opel Astra Caravan 1,7 CDTI Cosmo r.v. 10/2007
Opla v dieselu si koupí jen úplnej bezmozek. Nic proti Oplu nemám ale starý pravidlo říká , když už Opla tak jedině v benzínu
ASASI
OPEL je a bude OPEL-em...
Mám Ford a žádná sláva (Fodr Mondeo 1998),ale musím konstatovat,že pokud by skončila značka Opel jako taková tak by to byla škoda.
Ti z Vás kteří Opel odsuzují zřejmě jezdí v Porsche nebo něčem podobném.
good_luck!
Re: OPEL je a bude OPEL-em...
nejezdím Opelem, v naší firmě je jich ale celkem dost... Byl jsem na úvodní předváděčce toho nového vlajkového vozu (Insignia?), ale auto za milion si představuji podstatně kvalitnější...., aby na předváděcím vozidle už v autosalonu neseděly plasty, byly tak fušerácky udělané...
Jinak ovšem vzhledově, krásné auto....
M
Opel
Měl jsem v životě asi 20 aut , různých značek. Nejméně problémů jsem měl s Oply. Uvažuju o Insignni, ale až bude v kombíku...
Sběratel banánů
Doufám,že správcovství toho fondu dají nějakýmu čechovi
Dobrovolně se hlásím.
procházející
Re: Doufám,že správcovství toho fondu dají nějakýmu čechovi
Čech by to do měsíce vytuneloval
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...