Diskuze
Malý levný volkswagen prý může být pro Škodu moc drahý
Děkujeme za pochopení.
Panasonic
vyhrady
jsem docela vysoky a mlady muz a nemuzu pochopit proc cely koncern VW vyrabi tak nizka auta....mam problemy se dostat do oktavky...je to nizko a vzdycky si lajznu hlavou, kdyz nastupuju...a to napr maly Yaris by se zdal byt spatny...ovsem je vyrazne vyssi a nastupovani je bezproblemu....proste VW je fakt pro maly tlusty páprdy z kancelari...
joe
poradne auto
kluci ze skodovky vyviji mensi auti nez fabia ???? kdo se do toho vejde ???? myslim si ze by mohly udelat 3dveroou a mohly by zlapeit tvar moc se jim to povedlo na nove oktavce gratuluji ale nova fabiee je BLLLEEEE navic predni okno se sterycema je neucelne kte de nahani voda z predni kapoty a nenen na predni ale i na bocni coz brani vyhled do zrcatek timto by se meli vyvojari zabyvat a co se tyce budoucnosti
aut je spousta ale neco co by nahradilo 1213 myslim ze se tomu tak rika auto pro mensi podnikatele co daji naradi a material takovej mini van no to tu chybi vyresit motor aby nezabiral celej prostredek ale i to bych nebral jako prekazku
Honza423
Bravo - již pouze 16 let za opicema
Bravo - VW možná trochu dožene náskok konkurence. Už v roce 1998 jsem v německu obdivoval Suzuki Wagon R (v roce 1993 představen v japonsku jako KeiCar) a strašně se mi tehdy líbil. Krabice do které narvete moře věcí a přitom v klidu zaparkujete ve městě. Na dálnici v klidu 150, kombinovaná spotřeba 6,5 litru a motor necelý litr čili nejnižší pojistka, vysoký posed, nastupování i pro chromého. A netrvalo ani 10 let po totálním prodejním úspěchu Wagonu a Agily a hle i vedení největší pochopilo že někde být chyba :-)
;-)
Re: Bravo - již pouze 16 let za opicema
jj, Japonské minivany jsou výborné a (zejména v Japonsku) i levné. V Japonsku je jich mnoho desítek. Bohužel, se u nás prodávalo jen Suzuki wagon R. V německu se dá koupit ještě Daihatsu, a o servis v čr se postarají bezproblémů servisy Toyoty. Daihatsu Move bylo také výborné.
Bohužel, u nás jsou prodejci přesvědčení, že nejvíc lidí nalákají na co největší auta. A to platí i o miniautech - uvnitř malá, ale zvenku jvelká.
BTW: v Evropě je poslední dobou moda aut s dlouhým předním převysem, výrazně nejdelším u prostřed. V Japonsku, kde je místo to hlavní se prodávají stejné modely s odost rovnějšími nárazníky.
Panasonic
na minivozy to nema
vzdyt nemaji s malymi vozy takovy zkusenosti tak jak to muzou vyrabet!!! hold si musi rozebrat Smart nebo Toyotu IQ a pak zacit stavet...ech
kokrspanel
Re: na minivozy to nema
nee? A co je několik generací vozu Fox, případně Lupo u VW a Arosa u Seatu?
Vašek/Brno
myslím že je čas
vrátit se ke kořenům.. VW = lidové vozítko (Volks = lidový), tzn auto pro masy lidí a za levno, výdrž tak 6-8 let a pak můžete mít ve VW stálý růst prodeje a nemusíte se bát krizí..
jan
Malý levný VW
Malý levný VW už to vidím cena od 209 000 kč s turbo dvojhrnkem 0.8 L
Vašek/Brno
Re: Malý levný VW
Náhodou, měl sem v devadesátých letech Daihatsu s motorem 1.0TD, jelo to jak prase a spotřeba kolem 4 litrů, být to něco takovýho,tak za to 200tis. dám..
Kei: místní od roku 2001
Vymejšlej koniny...
...hlavně ve škodovce. Přitom běžný občan chce hlavně auto, kterým se dá jezdit po našich tankodromech bez vyklepaného zadku. Ale to oni ne, ono je teď in dělat tvrdé podvozky, sportovně laděné prej... sice máš po 300km ze zad a zadku kaši, ale nic jinýho neseženeš...
nnyky
Malé velké auto
Proč se snažit udělat malé auto s vlastnostmi velkého?
K čemu? Vždy to budou muset někde odbýt.
Proč nehledají raději nějakou mezeru na trhu.
Proč se např. nevyrábí auto primárně určené ženám na mateřské, které by již z výroby bylo přizpůsobeno přepravě malých dětí? tím samozřejmě nemyslím to, že v základní výbavě budou úchyty dětské sedačky.
GARY
tudy cesta asi nevede....
....typuji, že skončí s vysokou cenou a malými prodeji, jako WV Lupo, Fox, nebo Audi A2. Segmentu malých aut je prostě 100-150 000 na víc proti konkurenci moc. Renault na levná větší auta koupil váčii, Opel vyrábí společně se suzuki, Ford s Fiatem atd..........být jima, tak vzdám výrobu v rámci koncernu, a najdu si někoho, kdo to umí, nebo aspoň by mohli vyvynout malé levné auto vlasstní. Ne malé drahé. To prostě tak na odbyt nepůjde. Nejlíp to dělá fiat - levná panda a modní 500 - jedna technika, a mají v nabýtce i levné vozítko, i luxus.
sirc
Re: tudy cesta asi nevede....
To máš těžký. V porovnání s konkurencí Porsche-VW vyrábí nejbytelnější auta. Používá trvanlivější materiály a celá koncepce auta je dělaná na životnost nějakých dvacet let. To samozřejmě zvyšuje náklady a i konkurenceschopnost, protože ostatní jsou už obvykle někde mezi 10-15 lety. Němci to ví, ale je těžké záměrně slevovat na úkor kvality (je to proti jejich naturelu).
Jinak, největší šanci na výrobu má Slovensko, protože tamní závod vyrábí jenom vyšší modely a teď má tragicky nevyužité kapacity.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...