- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyz se v tom nabouras pribuzni uz nemusi myt vydaje za rakev
Alternativu skakani z mostu nebo strelenim se do hlavy pro sebevrahy?
Jako male levne ultralevne vozitko? Vzdyt americky teenager si ho muze koupit za kapesne!
Nicméně naskýtá se porovnání s vozidly automobilky z Kolína. Tak že spotřeba se dá vyčíst například z emisí, které Tata prozradil. A to je o cca 10% vyšší, něž u aut z TPCA. Tak že u Tata Nano lze čekat vyšší spotřebu, než u vozidel C1, Peugeot 107 nebo Toyoty Aygo při výrazně nižším výkonu, který může činit až 50%! Tata Nano bylo vyvinuté pro Indický trh, kde má nahradit hlavně rikšu, tudíž evropským automobilkám nemůže vůbec konkurovat.
Vite houby. jak bude vypadat verze pro Evropu.
když tak čtu tu diskuzi tady, tak nemůžu jinak než že si přečtu i ten článek
Když uvážíš, kdo si tohle koupí, je to až až
To mel byt nejaky vtipny prispevek???
Indicka odpoved na premnozenou Indii.... Neco jako cinska auta
"This car promises to be an environmental disaster of substantial proportions,"
V Indii, kde skoro neexistujou asfaltovane silnice (mimo mest-neco jako Cina) bych chtel videt, jak daleko takova "kara" dojede az zaprsi a vsude bude po kolena bahno....
tak to bude Nano s pásama pro období dešťů bez oken a dveří..