Diskuze
Propadák čínského auta v crash testech: Brilliance BS4 je deset let pozadu
Děkujeme za pochopení.
Azarael
čemu se divíte
jak si myslíte, že jsou schopní číňané vyrábět tak levná auta? není to tím, že by používali levnější práci nebo součástky, ale že neplatí vývoj technologie, asijská auta jsou postavená na evropských a amerických podvozcích na něž koupili licenci (stejně jako jiné části), ovšem podvozcích, které jsou z pohledu evropských automobilek už zastaralé. Starý golfácký nebo passáťácký podvozek je základem pro většinu asijských vozů, nejde o to že by tato auta byla nekvalitní, jen jsou prostě vyráběná jako deset let stará výsledkem je průměrný vůz který ničím po technické stránce neviniká ale vyniká nepřekonatelně nižší cenou, na to lidé dnes slyší
Petr bretr
Re: čemu se divíte
aha, takže škodovka je taky na starým podvozku,má staré motory,ale jsou drazí..tak marně dumám,kde udělali soudruzi ňákou chybu??
tom
Jak to je s těma hvězdičkama?
Pokud by nedostalo ani jednu, pak je to někde na úrovni favorita nebo jiných aut, kde se na bezpečnost nějak moc nekoukalo (starej kadett, vectra, passat, ze začátku 90. let). Pokud má 4 hvězdičky, je nepřípustné tak rozsáhlé poškození a zásah do kabiny zvlášť ostrým plechem karoserie. Osobně tipuju 1 až 2 hvězdičky, možná. Za 12k€ si ho můžou strčit do rekta, raději za pětinu deset let starou ojetinu od slušné značky..
;-)
Jakpak by asi dopadla....
pravá česká kvalite - Oktávia Tour? .....Číňané by se nám smáli
tom
Re: Jakpak by asi dopadla....
stará oktávka měla 4 hvězdy, ne? Proč má každej Lojza pocit, že je jeho úkolem plivat na škodovku (vw koncern obecně)? Vždyť vyrábějí dobrá auta i když z hlediska motorů se držící osvědčené techniky a tím i méně výkonné (nemyslím tím třeba TFSI, ale obyčejné benzíny v golfech, fábiích, atd.).
Beztak máš doma nějakou korejskou kia plechovku.
Já mám VW Golf III a je to solidní auto, na svou dobu určitě. Až na ten výkon motoru. Ale na druhou stranu, má najeto 1/4 mega a motor toho má ještě hodně před sebou..
;-)
Mickey Mouse
Taky by mohl slavná ADAC udělat crach test slavného VW Golf City - to by dopadlo ještě hůř, než nejlevnější čínská auta(jde o VW Golf I. generace, který se stále dnes vyrábí v JAR)
tom
Re: Mickey Mouse
Tak jedničku golfa bych nechal stranou, to je přes 30 let stará koncepce. A mám pocit že už se nějaký ten rok nevyrábí ani tam. To, že se takové auto vyrábí několik desetiletí značí jen to, jak je jeho koncepce promyšlená, jednoduchá a spolehlivá.
PS: co nabízí nová auta oproti těm starým? Nižší spotřebu? To mi ani nepřijde. Vyšší výkony? To většinou ano. Větší spolehlivost? Vůbec, čím novější generace, tím zpravidla větší poruchovost. Elektronické vychytávky? Kdo je opravdu potřebuje? ABS ještě ano, ale stabilizační systémy, automatické převodovky? Jen zbytečná zátěž. Kdyby lidi jezdili s rozumem, nic z toho nepotřebují.
Tomáš
4 hvězdičky, ne jednu
Co tady píšou za blbosti, že to auto nedostalo ani jednu hvězdičku. Vždyť dostalo 4. Je pravda, že na dnešní dobu je to méně, ale pořád srovnatelné například s fábií.
malvin
kopou z posledního
mnoho humbuku pro nic .prostě mají z číny strach tak pomlouvají.klidně si ho koupím když bude zadobře.je to spotřební věc
hefaistosh
Re: kopou z posledního
Na druhou stranu je dobře,že to testují a pomlouvají.Aspoň číňani na tom zapracují udělají ty auta kvalitnějc a lavněji a pak na tom vyděláme jen my zákazníci.
betinajano
..testy, Mercedesy a iné zbytočnosti..
Ak si dakto kupuje auto, tak si kúpi to, na čo má peniaze a na to, čo s ním hodlá voziť, či rodinu a nákupy, tovar a náradie, lebo len svoju malomeštiacku riť a ukazovať okoliu, že má nato. To aj u nás po Bratislave jazdia tereňáky od výmyslu sveta a keď tam napadne 5 cm snehu, tak tam majú kalamitu. Ja mám obyčajné auto a hravo zvládam kalamitné situácie. Ono totiž záleží od šoféra a jeho citu, ako zvláda jazdu za kažej situácie. U mňa platí, že auto je na jazdenie a nie na búranie. Voľakedy som mal Trabantíka a ten mal asi - 5 hviezdičiek, žijem doteraz.
truthspeaker
neco nesedi
Bez ohledu na kvalitu či nekvalitu čínského aute je krajně neetické srovnávat výsledky aut pořízené různými metodikami a manipulovat tím veřejnost.
roba21
Re: neco nesedi
Však řekli že podle staré metodiky je to 3*, což je pořád totální propadák.
Zelenej Raul
Sami si se***me do bot schvalováním šmejdu z Číny...
"Přes neúspěch v crash testu má Brilliance BS4 evropskou homologaci, plní minimální nároky stanovené zákony a může na silnice."
Mickey Mouse
Re: Sami si se***me do bot schvalováním šmejdu z Číny...
A co je na tom špatného? vždyť ještě loni by dostal 3 hvězdičky. Jako řada jiných aut(například crash test pick-upů skončil loni s výsledky 1,5-3 hvězdičky u všech). A třeba Chewrolet(daewoo) propadá klidě i k 1 hvězdičce podle staré metodiky. A je plně srovnatelný s 10 let starými auty - tedy vlastně to bude asi bezpečnější, než 10 let stará rezavějící a opotřebovaná ojetina . Výsledky čínských a levných aut se často interpretují zavádějícně. Zejména německý ADAC se "mýlí" až podezřele často. Viz Dacia Logan převrácená na střechu a mnohem vyšší rychlosti, než se mělo testovat, nebo testy čínských vozů, ovšem ne ve verzi pro evropu, ale pro Čínu. Pak se vydá oprava, ale tu už většina lidí nezaregitruje. Ten test BS4 mě příjemně překvapil.
Spíše by měli v Číně zapracovat na snížení ceny. v poměru ke kvalitě jsou často dost drahé.
Carmel Tel
este
osobne by som mal rad tank... kvoli tym co mi nedaju prednost,,
rozplasli by sa na mojom tanku a ja by som chodil je bat ich vdovy.
]bezpecnost vasich najblizsich nadovsetko,, radsej si priplatim za spotrebu paliva
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč