- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc pěkný apríl. Půjde to možná u škodovky a u pár dalších. Jinak to chce flexu.
Dneska mi bylo řečeno v autorizovaném servise RT TORAX v Ostravě při dotazu, že jsem dneska četl tenhle článek a chtěl bych odstranit přepážku z Passatu at mi to nějak zajisti nebo řeknou více informací taková byla odpověď , že to nejde a je to určitě apríl. Tak teď nevím kdo je za vola.
Tak ono je to i o tom, kolik z toho má, ten pan Torax zisku, z takové operace - nehledě na to, že kdysi žili trochu jiným způsobem, než authorizovaní, takže jim takovéto kšefty jsou opravdu jen otravou.
Zkus se obrátit na Hellera, levnější určo nebude, ale možnostem se nebude tak bránit.
A co Multivan? Žadně změny v do konstrukce nejsou, Mřížka jde ven jedna dvě. Nechá se počet sedadel dát z 5 zpět na 7 jako u klasické M1? Sedadla mám, byla součástí a jen se nasunou do kolejniček..
Mulťáka mám s odpočtem mám sedačku navíc a mám jí sklopenou. Mříž jsem vyndal a ty šrouby letěli z kolejnic také. Pokud půjdu na technickou dám tam mříž. Co mám informace tak VW se to moc dělat nechce. Takže je lepší dělat mrtvýho brouka....... Když tak se podívej na forum http://www.vw-club.cz tam je toho k mulťákům fůra
že ty mříže už nebudou zapotřebí.V mé P307SW jsem nemohl vozit dlouhé věci a to mě pěkně štvalo. A navíc takypodnikatelé nebudou muset do svého Porsche Cayena dávat mřížku a tak aspoň nebude hned vidět že mají nahou a za zámožného člověka se jen vydávají.
co to blábolíš, ty snad žiješ v představě, že to auto jim někdo koupí, když si můžou odečíst daň. Ale oni ho musí normálně zaplatit... Boha tyhle závistivci....
Stálo mě to taky hodně telefonování a zjišťování, jestli si mám Fabii s mřížkou z bazaru koupit. Cena byla slušná, tak jsem to podstoupil.
Podle DI byly přestavby N1, které se typovali opravdu na 4 místa, takže bez šance, a M1 jako "montážní", které jdou bez problémů. Dále, zatímco pro přestavby na M/N1 existuje hromadná licence pro servisy, tak na zpětné přestavby už ne, proto se to musí řešit individuálními žádostmi na DI.
Vymontoval jsem mřížku (asi 6 šroubů v zadních sedadlech), dojel na STK na "změnovou" technickou (2.000,-), stejně se blížil termín, pak s formulářem z STK a vyplněnou žádostí o přestavbu na DI, cca do 10 dnů mi volali, ať si přijdu pro papíry, se všemi náležitostmi s kolkem k okýnku (1.000,-), zapsání do techničáku a hotovo.
Mřížku jsem prodal v aukci za pár korun, stejně by ji v tuhle dobu už nikdo nechtěl...
Tolik moje osobní zkušenost, kdyby to někomu mělo pomoct... :-)
zkusenosti jen takove ze je to auto oblibene v servisech, protoze jim dava hodne prace
Já mám v TP zapsáno M1 a mřížku mám taky, nevíte jaky je rozdíl mezi N1 a M1 ?
co když mříž sundám a budu ji vozit v kufru složenou ? Co se stane i při nezaviněné nehodě ?
dostaneš tou mříží do škeble Teď vážně. Nejsem právník... Na to co jsem psal dole mě upozornil příbuzný co právník je, tak ten snad nekecal...
Mam Peugeot 307break s mrizi. Ve velkem tecnicaku je o ni zminka. Ale je tam zaroven uvedeno ze jde o osobni automobil 2+3 . Vmalem technicaku je tez uvedeno osobni automobil. Musim to prestavovat nebo ji proste jen vyndam ven a az pojedu na STK tak ji tam zase jen na tu chvilku vratim?
to máš stejný "problém" i auto, je to M1, tedy pro přepravu osob nikoli nákladní, mně tam ta mříž teda nevadí, ale stejně bych se jí raději zbavil. Ale pozor, prý se uvažuje, že bude mřížka povinná při přepravě psa, tak by se auta s mříží mohla možná prodávat lépe, než bez ní
Tak me rekli na Mercedesu, ze souhlas s prestavbou uz nevydavaji a ze to maji po dohode z ministerstvem dopravy, protoze kdyz neco takoveho v minulosti vydali, tak DI jim to vetsinou vracel kvuli slovickareni. Pry je v tomto smyslu i neco na strankach ministerstva. Nepotkal jste nekdo neco takoveho?