- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od srpna 2006 vlastním aveo 1,4 sedan najeto 35000km po venkovských silnicích ,krátké jízdy-couračky.Auto je jak nové za ty 3 roky nepozoruji žádné změny k horšímu,naprostá spokojenost.Jenom mne mrzí proč aveo tak očernily ve všech testech ,otázka je kdo a proč.Ale ona nakonec pravda vychází najevo,v současné době je aveo 10 nejprodávanější auto v Čr.........
Podle autora článku-největším průšvihem celého auta jsou plasty. Na pohled úplně špatně nevypadají. Ale na omak jsou tvrdé.Co to je za pitomost?
On to snad osahává,asi bude fetišista.
Mněl by si mladej najít konečne nějakou ženskou aby radši osahával ji.
Souhlas,kdybych nedávno nekoupil svého miláška,tak bych šel do něho. Ono evropské automobilky ve své nabubřelosti nějak usnuli na vavřínech. Z minulé slávy nelze žít věčně. Hlavně škoda by se od nich učit cenové politice,aby je jednou nekoupila či převálcovala.
nevim proc se v ceskych mediich stale kouka na znacku chevrolet skrz prsty, vlastnim lacetti SW a jsem s nim absolutne spokojen, to co se o nem pise v nasich recenzich je naprosto scestne. proste je to moc velka konkurence pro nektere jine automobilky.. jmenovite skoda, kia a hyundai.
To, kolik se napsalo pozitivnich reportazi o Kie Ceed budiz prikladem medialni masaze lidskych mozku... S tim jak se nyni v CR pise (spis tedy nepise) o novem Cruze, asi nebude vedeni ceskeho importera Chevroletu prilis spokojeno, asi nasim mediim spatne zaplatili nebo spis je preplatila slovenska Kia ci "nas" nosovicky hnujdaj
"První odlišnost, která je skoro jistá, najdeme na podvozku: astra bude
mít podle všeho modernější čtyřprvkovou zadní nápravu, cruze musí
vystačit s klasickou torzní příčkou."
Protože už Lacetti mělo víceprvkovou zadní nápravu (vlastním ho, tak to vím jistě), nezdá se mi že by šli ve vývoji nového auta zpět.
Jinak co se týče popisu plastů - je pravda, že ani v Lacetti nebyly nějaké kdovíjaké super měkčené plasty, ale slícování a zpracování je na jedničku, nic nevrže ani když jedete na dlažbě. S poškrábáním to také není až tak zlé - palubku mám po skoro 2 letech netknutou. Ona mi dodnes není moc jasná ta honička za měkčenými plasty - vy snad když sednete do auta ošaháváte palubku? To mi podstatnější přijde to, jak se ty plasty odrážejí v čelním skle při letním slunci - to totiž dokáže být dost nepříjemné.
...no tak je to pred seriove auto...ty jeste trochu vrzou i premiovejsich znacek...jinak do toh auta jdu..jak se zacne prodavat beru autosalon a turbodiesel utokem
těchto recenzí si myslím své. Zajímavé, když vyšla recenze na Lacetti, tak tam zrovna chválili perfektní slícování palubky a to že vůbec nevrže.
Doporučuji každému ať si to auto vyzkouší osobně a kašle na podobné "recenze".
jak tady někdo může řešit čínský a korejský šroty. Je to prostě rejža. Kdo se oblíká v tržnici a nakupuje v Lidlu, tak si to asi koupí, kdo má na auto, tak si koupí nějaký normální auto a né rejžu v bambusovým obalu.
Každé auto něco připomíná,zepředu či zezadu nebo z boku. Nejčastěji připomíná auto
daewoo mam 12 rokov. V zivote ma to auto v stychu nenechalo. A to v tedy neboli take brutalne zaruky ako dnes. Pre tych co vychvaluju koncern VW a podobne, mam len malu poznamku. Kolko ste videli na D1 odstavenych vedla postrannej ciary korejkych aut a kolko europskych?
Tento Chevrolet Cruze vypada skvele, ale treba ho asi vyskusat a subjektivne sa rozhodnut. Skrabacke hodnotenie plastov, tak nad tym sa mozem len brutalne zasmiat. Pani od pera nerozoznaju PP od ABS alebo TPU.
Rad si to auto vyskusam.
Tohle není určující faktor milý pane rambo! Já jsem třeba cestou jednou viděl tři odstavené Kie, když jsem jel do Rakouska na hory. Kvalita auta se pozná po několika letech, nebo při bližším zkoumání. U korejských aut jsou hlavně problémy s elektronikou, vrzajícími plasty, sedadly a následně i se vším ostatním. Stačí si sednou do Ceedu, kterej ještě patří k těm "kvalitnejším" - ovládácí prvku na volantu nereagují, palubní deska při rychlosti nad 90km/h vydává nesnesitelnej rámus, ovládání klimatizace nereaguje, sedadla se naklání do stran a i dopředu a dozadu, tlačítko na otevření kufru nefunguje a musíte třeba hodinu čekat, než kufr otevřete, ventilace nefunguje jak má - fouká všude jinde, jen ne kam potřebujete, tudíž se skla zamlžují a musíte jezdit s otevřeným okýnkem. Tohle jsem já spozoroval, když jsem měl Ceeda na víkend pujčeného od kamarády, když bylo moje auto v servise. Kdybych ho měl nedejbože déle, tak určitě těch chyb spozoruju více.A to se jednalo o ani ne rok staré auto