- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vaše příspěvky jsou na úrovni I.stupně ZŚ. SAAB je a vždy byl kult ,prestiž a jiný filosofický náhled na svět,pocitově i reálně se v tom zrcadlí letecká technika ať se vám to líbí nebo ne,ale to chudí duchem nikdy nepochopí!
To mohu potvrdit,před sametem mě strýc poté co se vrátil z Lybie vzal s sebou jako kluka párkrát do Tuzexu,protože strašně toužil si koupit Saaba a bylo to absolutně to nej co tam šlo objednat,ale dostávaly jen pár kusů a to ještě bylo většinou zadaný pro pár vyvolených.Vím že říkal,že si to hodně braly piloti ĆSA a musel by to tenkrát těžce podmáznout,navíc to byl na tu dobu neskutečnej ranec.Nakonec si vzal Sierru a Saaba si koupil až po revoluci. SAAB ho prostě chytl za srdce.
Ušetříte za právníky. Zbytek se prodávat nemusí. Ponky a svářečky si můžete nechat, ty mají číňani svoje.
Nezávislý výrobce 90 tis. aut ročně je směšné, doufam, že v tom nebudou topit evropský peníze. Příští projekt bude osamostatnění výroby Rommstera.
Co to, proboha, je? Výrobci rýžových košťat? Ma-li švédové trošku hrdosti, tak tu fabriku raději zapálí než to prodají komoušům z Číny. Rover prodával dvojnásobek produkce Saabu a stejně šel do kopru, nyní je ze slavného Roveru nějaký čínský paskvil (Roewe?) bez šance na úspěch. Saab stejně nemáš šanci na přežití, jsou nutné obrovské investice do vývoje nových modelů, 95 je vlastně veterán, 93 také, 92 v nedohlednu...chybí moderní motory, převodovky, podvozkové platformy atd. Nezbývá než říci: Sbohem, Saab