- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravim, tak nejsem si uplne jist, ale mam dojem, ze tohle testovali v topgearu. Jezdilo to velmi slusne, ale na okruhu to snad ujelo necelych 50mil. Nebylo to urcite auto, ktery by se dalo vzit a zacit s nim jezdit, jako s hlavnim autem...
Ale jinak taky fandim. I kdyz osobne bych si tipnul na palivove clanky, no uvidime.
narozdil od diskutujicich nize si myslim, ze prave to je ta spravna cesta. Palivove clanky jsou nezvladnuta utopie. Sice funguji v laborce, ale nesmite se na ne skarede podivat, jinak fungovat prestanou, co teprve cena? Navic vyzadujou extremne ciste palivo metanol nebo vodik, coz jsou dalsi 2 utopicke technologie. O distribuci techto radsi pomlcim. Akumulatory jsou idealni reseni, vyresit jenom tu zatim velkou hmotnost, nahodit par rozestavenych jaderek a muzem vrnet...
Mńo a ještě posílíš přenosovou soustavu postavíš pár 400 kV linek a rozvoden, všude posílš rozvody nn vyřešíš likvidaci baterií a může se vesele jezdit na elektřinu.
Myslim, ze Tesa by zaslouzila ocenit za snahu kdyz uz za nic jinyho. Jestli to je cesta budoucnosti nebo ne tu nikdo znas nevi (mozna az na nektere diskutujici, kteri jsou nejen automobilovi odbornici, ale i fotbalovi treneri a politici v jedne osobe), ale oni se tu cestu alespon snazi najit. A nastesti to nedelaji jen kafranim, ale ciny (i kdyz v CR se spis preferuje "kdo nic nedela nic nezkazi")...
Plně souhlasim. Minimálně se snažej ... a to už nějakej pátek ;) ... docela by mě zajimalo, proč někdo nejde cestou předělávek na elektro :) ... podobně jako například u plynu. I když zřejmě je otázka, jak moc by se někomu chtělo dávat 100-200 za předělávku + v rámci předělávky samozřejmě i vyřízení a oběhání formalit po úřadech. Pozn. ta cena je střelená silně od boku pro šťouraly.
Kolik lidí na takové auto i při té návratnosti bude mít?Tady u nás jich asi moc nebude.Z mého širokého okolí o žádném takovém nevím.
pravda. ale cim vic milionaru si koupi Model S, tim driv se udela vozitko za 700tis nebo i za 400tis :-)
Nemůžu si pomoci, ale takovýhle způsob "prodeje" neexistujícího auta trochu zavání. Byla by sranda, kdyby tu iDNES pomáhala podvodníkům vylákávat peníze.
Každopádně poslat prachy na nějaký účet uveřejněný na iDNES (kde se nepodaří bez chyby napsat ani datum) a bez jakékoliv smlouvy může jen blázen.
..a kolik lidí si to může dovolit ? ... 2 ... 3 z celé ČR ? .. možná teď i šéfové ČEZu .., že...
Podívejte se kolem sebe, 2-3 auta nad milion korun uvidíte na každé druhé ulici.
Mel jsem to stesti videt teslu v londyne a musim rict,spica auto
Ja ji videl na ulici v Seattle je to hezky ale nebezpecne tichy...Meli by tomu pridelat nejakej generator hluku jinak prejedou spoustu lidi...
Nevim nevim ale u nás bude Tesla neprodejná. U nás v česku lidi čekaj od sporťáka i něco víc než výkon. V česku bude nejvíc prodávaným sporťákem Octavia RS která nabízí nejlepší poměr užitná hodnota / cena a slušný kufr.
Škoda Simply Clever !
A kolik zere RS? 8 litru na 100km? To je 200 Kč na 100km. Tesla tu vzdálenost ujede za 20kč....
Pokud najedes za rok 25tis km, tak s teslou usetris 45tis kc rocne.
RS stoji nova 650tis kc, Tesla 1mil. Za 8 let jsi tedy na stejne castce. Pomer cena/vykon je tedy daleko lepsi u Tesly, protoze je vykonejsi.
Navic jsem si jist, ze kdyz stoji jizda tak malo, clovek najezdi daleko vic km.
A taky už nikdy nemusíš trávit čas na benzinkách. Prostě to přes noc dáš v garáži do zástrčky.