- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nákup ojetého vozidla ze Slovenska a nepřeju ty obstrukce typu "kontrola originality" nikomu... Už aby to bylo za mnou a jsme na východ od našich hranic naposledy...
Známý si koupil Saaba v německu(nového) a musí podle současných předpisů chodit na STK každé 2 roky,protože se jedná o dovozový vůz...Připadá mě to padlé na hlavu..jsme v EU..auto je nové.....tak zase ty hovada z PS(posl.sněmovny)přeloženo do čestiny(Party spekulantů)zase něco vymysleli...
Slyšel jsem, že to někomu do techničáku napsali, ale když si toho všiml, tak to opravili na 4.
A i kdyby to tam nechali, tak je to jen jedna STK navíc za život auta, a to se dá přežit.
Náš šéf je Citroënář a pořád kupuje jen Citroëny. C 3 a C4 pohoda, ale C 5 s motorem 2.8 HDi to je katastrofa. Koupil dvě C 5 s 2.8 HDi a ty auta se sypou a sypou a sypou. Největší problém sou vstřiky, převodovka, turbo a netěsnost motoru. A když odejde turbo tak tam vyměňují spousta věcí včetně hadic. Doporučuju C 3 a C 4 a C 5 s motorem 2.8 HDi se obloukem vyhněte ! Šéf se už s Citroënem ČR soudí, nechtějí mu uznávat záruky a reklamace a do Pobřežní 3, na Praze 8 už jezdí jako domů.
To je zvláštní mám taky motor 2,8 hdi mám na něm najeto cca 90000 km a absolutně bez závad ono to taky možná bude v rukách zejméno to turbo-jsou tam dvě a jsou dimenzovaný na celou životnost motoru ,vstřiky jsi bohužel jako čerpadlo bosch ,tam ta kvalita nebude zas tak velká ale to bude zase o naftě a o výměně filtrů nic jinýho a těsnost motoru ,nevím zatím ani kapka.
Kamarad sefuje fransize Skoda a rika jedno: i pres slevy s bonusy a ruzny peechoviny ma na novym prodanym aute cca 30% marzi. I ted v krizi - proste si prijde na sve jinak. Proto jsem si radsi dovezl nemecke auto ze statu!
Na fabii prej mají tak 25 tisíc a na octavii asi 60, což není určitě třicet procent.
Na autorevue byt ten clanek asi pred mesicem i s cenama...
Mně už ta moje oktávka s těma servisama taky štve.Ten proměnný servisní interval chce servis už po 50 tis km a to jsem musel jednou měnit H4 v hlavním světle a žere ten chrochták jako prase-dlouhodobej průměr 4,3.Tak půjdu do logana ať ušetřím
a nebude to vono tím, že máš v té chrochtávce ještě pořád kulatý kola?? ve světě už se běžně používají hranatý, pche zastaralá schade..
a to mají tuším DPH 22%, tak požádat o vrácení DPH a na auto uplatnit českou 19% daň. Tedy z auta co stojí třeba 500.000 včetně polské DPH ušteříte další 3%, tj. nějakých 12.300 Kč.
Stačí číst článek a nechytračit potom v diskuzi
Chystám se v DE koupit nový motocykl.Jen nevím jak to funguje s DPH a to jak na německé straně u prodejce,jestli platím německou DPH když to vyvážím za hranice a pak jak tady v čechách,jestli musim někam na úřad a nějakou daň tu doplatit.Cena motorky je 4 500€...Moc díky za rady a poznatky.....
pokud je to pro osobní spotřebu tak máš možnost nepožádat o vrácení DPH v Německu a tedy platíš jejich 15% nebo požádat a jejich DPH ti vrátí a u nás ti to zdaní na 19%. V Německu se to tedy nevyplatí.
Jak jsme psal, v Polsku mají tuším 22%, tak tam se to vyplatí
Hehe, a proc je u clanku jako fotka Laguny ? Neni neco spatne ?
aha, tak berz zpet - fotka je asi ok, jen tk Skdoa vypada zezadu jak Laguna... At zije originalita