- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VW
- dostal jsem v dubnu slevu na VW 20 tis s ceníkové ceny skoro automaticky
- v červnu jsme se dozvěděl že auto bude o měsíc později, tak jsme si řekl o slevu a dostal jsme dalších 10 tis.
- clekem tedy 8%
Nedávno jsem se díval na Opel - měl jsem zájem o Astru. A docela mně vyrazilo dech, že ceníková cena Astry je o cca. 50 000 kč vyšší, než u srovnatelného Golfu. Akorát, že na všechny Astry s touto nadnesenou cenou dávají slevu, takže se ocitne cca o 20 000 níž, než Golf ....
umolousaným koberečkům říkají sleva - to jsou teda smlouvači
Normální člověk si napřed zjistí výši marže prodejce a pak usmlouvá slevu v této výši. O nějakých pár tisících snad ani nemá cenu uvažovat - to ani nestojí za tu práci otevřít hubu. Sleva by měla být cca 10-20% podle značky. Onehdá (2005) jsem na Opla dostal 17,5% a to to ještě nebyl ten nejzoufalejší prodejce - dalo se i víc......
Asi ti ta vetsi sleva nestala za to, udelat par kroku navic, joudo. Ale aspon to bylo zabavny pocteni.
jako tak nevim, říká se "líná huba, holý neštěstí", už před 4 rokama jsme ukecali slevu u nové objednané Octavie 2 z 675 000 na 630 000 a ještě Construct k tomu na zabezpečení, kdo není drzý a je pohodlný, žádnou slevu nedostane
Tak schválně - pochlubte se kolik % jste dostali? Nejsou na netu nějaké stránky kolik kdo dostal? Já přihodím za sebe - při nákupu do firmy dostáváme na Toyoty cca 15 % a na Fordy až 20%.
Tak se pochlubím, před měsícem u Fordu z akční ceny jsem dostal slevu dalších 22% z celkové ceny (celková úspora cca 120k), vlastně navíc zvolená výbava vyšla úplně zdarma .
to zase nějakej " redaktor" objevil ameriku, běžte už s takovýma článkama do
i dnes je děs
samotny vyrobek poradne, to je pak tezke.
Presne jak tu pisou i jini. "Zakaznik" vleze do vnitr a zaprve se pta na slevu. Zjevne velikost slevy je to jedine kriterium, dle ktereho se rozhoduje.
Ono roztrpceni techto lidi prijde az zacnou chtit neco reklamovat. Toto potkalo ruzne strilky, kteri si pritahly auto z ciziny a pak se divi, ze v CR jim jak si evropska garance moc nefunguje. Kdyz k nam prijde takovy expert, tak nepochodi. Na otazku jestli rozumi pokynum v servisce tak 80% rekne, ze ne. Zbytek se odvari na tom, ze nema cesky original navod, tudiz nejsou schopni prokazat, ze auto uzivali dle navodu a neporusili tak sve povinnosti.
No jistě. Běžný zákazník jde kupovat auto, aniž by se předem rozmyslel, jaké auto vlastně chce. Takže je logické, že mu prodavač vysvětlí a poradí, jestli si má koupit moped, nebo náklaďák. Obvykle si vybírá auto, které viděl prvně v životě.
A namísto aby se zajímal o tyto podstatné věci, tak on se nevděčník ptá na cenu.
Miláčku, obvykle mají lidé vše podstatné nastudované. Takže jediné co u nákupu zbává k dořešení, je cena.
To už se nedivím, že firma krachuje a ty cítí vyhazov
To se pan novinar moc nesnazil, me dali na passata slevu 10% z cenikove ceny a jeste koberecky,zamykani radici paky zdarma a to jsem se moc nesnazil.To same audi Q7,hned 10% sleva.
Tak když se porovnají ceny audi Q7 u nás a např v USA tak mají sakra velkou rezervu na slevy
Nesmysly a bláboly pana redaktora,auta nikdy neprodával ať píše o přírodě,nebo ať si to jde zkusit.Pomalu každy zákazník strčí hlavu na salón a než stačí pozdravit už řve " CO MI DÁTE ZADARMO " V každém jiném obchodě by se s ním nikdo nebavil. A auta jsou zboží jako každé druhé.
Jestli ono to nějak nesouvisí s tím, že na rohlíku nikdo desetitisíce neusmlouvá.
A zadarmo? Fakt jo? Oni chtějí něco zadarmo? Nekecáš maličko?
Asi ne zadarmo, ale nižší cenu. Zadarmo nechce niko nic. Tedy pokud nevěříš sloganům "Kupte dvě tyčinka a třetí máte ZDARMA".
Taky by me zajimalo, kolik maji prodejci z aut, kdyz muzou davat ve stredni tride slevu 136 tisic. Konkretne Mazda 6 1,8 ve vybave TE, hatchback - cenikova cena 686 tisic a prodejci ji nabizeji za 550 tisic pri platbe v hotovosti, za leasing odectou jeste 80 tisic.
Tak se musim jen smat nad slevou vysse uvedene Toyoty Avensis.