Diskuze
Airbagy budoucnosti pomáhají brzdit a nafouknou bezpečnostní pás
Děkujeme za pochopení.
Martin z Česka
Zvýší to sice naše bezpečí ale
i pořizovací cenu a servis vozidla. Co je tedy důležitější naše peněženka nebo bezpečnost?
Host
Co je to všechno platné,
když proti lidské hlouposti jsou i bohové bezmocní, jak pravil kdosi moudrý už ve starověku. Nejčastější příčinou nehod je článek mezi sedadlem a volantem. A tady je technický pokrok krátký.
Host
Re: Co je to všechno platné,
Nesouhlas. Existují technologie, které kontrolují jízdu, její styl a bezpečnost. Pokud člověk nechá tyto technologie zapnuty, pak nemá šanci jet více než 55 v obci, více než 99 mimo obec a rychleji než 140 na dálnici, za mlhy to taky přibrzdí a na led Vás to nepustí nebo jen velmi pomalu... Ale to by si mnozí připadali, jako by přišli o celý svůj život... Neb mnozí si na silnici léčí své komplexy právě bezohlednou jízdou
lks0079
nevi coby
Oni jsou ti výrobci magoři. Dneska má každý auto 12 airbagů, docela bych nechtěl v tom autě sedět když tam exploduje 12 náloží u hlavy třeba zbytečně když by náraz byl jen malej. Dneska nikdo neřeší, že sice člověk vyvázne bez zranění, ale kvůli zvukové zátěži je pak do konce života hluchý. To už je snad lepší zemřít při tý nehodě
Host
Re: nevi coby
Např. Mercedes to řeší tak, že těsně před vystřelením airbagů v okamžiku nárazu automaticky lehce otevře okna. Takže žádný problém. Uvědomte si, že tady nemluvíme o autech za 200 tisíc. A proto i ta technologie je už trošku někde jinde než u auta, co máte v garáži..
Host
Auta jsou zhouba!!!
Auta jsou zhoubou, přispívají ke globálnímu oteplování a přitom jsou využívána jen z 20%. Člověk se žene do záhuby a ta přijde brzo. Ne každý ale bude zahuben. Na orbitě země je již připravena Aštarova evakuační vesmírná flotila aby evakuovala ty z nás, kteří žřijí podle Aštry a udržují čistou karmu. Patříte-li k nim i vy, čekejte na znamení, den D se blíží!
Host
Re: Auta jsou zhouba!!!
Podstatně víc energie se vyplejtvá na vytápění zbytečně rozsáhlých komplexů a dále na výrobu čínských šmejdů který jsou hned na vyhození
Chytracisko
Zvlášť závažná?
Pokud senzory vyhodnotí intenzitu kolize jako závažnou, rozvine se
airbag v pásu dokonce ještě předtím, než se nafouknou airbagy vpředu.
.....
Zvlášť závažná ale řidič má dost času a na airbag si počká? Asi náraz zezadu, ne? To bude nějaká blbost, citation needed
Host
většinu lidí stejně zabijou smrady z dieselů
těch pár životů zachráněných airbagy je jen kapka v moři
Host
Místo aibagů bych dal do volantu vidle
a do sedačky nálož. Tomu by se žádná brzda účiností nevyrovnala
Host
To bude fajn...
snad ty nafukovací pásy s přitahovači neproříznou zadní sedadla i při malém nárazu když na nich nikdo nesedí. Přitom by stačilo zabudovat do zadních sedáků hmotnostní čidlo za pár stovek, aby bylo jasné jestli se mají pásy aktivovat nebo ne...
Host
Re: To bude fajn...
Tak teda nevím, jak znáš moderní auta. Už u takového low-endu jako je Hyundai i-30 jsou ve standardu zadní sedadla hlídána - pokud před rozjetím zapneš vzadu pás, systém vyhodnotí situaci tak, že je tam někdo připoutaný a pokud dojde k odpoutání před zastavením, běží alarm.
při každém zastavení si systém sám znovu kontroluje, kolik pásů vzadu je zaplých. Budeš-li tedy blb a pro nic za nic vzadu zapneš pás, asi ti prořízne sedačku. V opačném případě se systém neaktivuje :o)
CZE_Lecco
Ta duální
zvuková stopa v tom videu je úžasná. Takhle z komentáře nemám vůbec nic.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...