- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to je skvělá stratégie, počítám, že úsporou těch cca 8kg ušetříme tak 0,05% paliva. Myslím, že by bylo jednoznačně lepší zrušit nesmyslné denní svícení, kde těch cca 250W dělá tak 4% a to je trochu o něcem jiném. Vedlejším efektem by byl i menší počet uhořelých na silnicích.
Když jsme u těch úspor paliva tak takové mimořádné zdanění radoby teréních aut, vhodných tak na naše dalnice by se globálně také hodně ušetřilo.
Největší usporu by , ale přineslo zrušení přimichávání esteru z řepky no nafty, počítam, že uspora bby byla tak 0.2-0,4l nafty na každý litr řepkového esteru přidávaného do nafty.
Rozhodně máš pravdu v tom, že denní svícení nás stojí mnohem víc, než nějaká rezerva a to nepočítám žárovky! Otázka přínosu pro bezpečnost je také více než sporná.
Otázkou také je, jak si někteří řidiči poradí s pěnou a kompresorem. Také se to zalepení nemusí vždy podařit a co pak. Zavolat odtahovku, dojet na prázdném kole a zničit pneumatiku?
Výhoda to bude pro ty, kteří si chtějí nechat předělat auto na plyn a dát plynovou nádrž místo rezervy.
Hm , koukám auto Škouda řídí absolventi kurzu MBI. Nikdo ty naše předražený krámy s šílejným designem nechce tak je pro jistotu zdražíme a nebudeme dávat rezervu, to je vážně skvělá obchodní strategie. Tleskám
snad v te EU delate prdel ne? Mensi hmotnost? Mensi spotreba? A to jako o kolik? Tak debilni napad uz sem dlouho neslysel!! Sem zvedavej, kterj magor si kvuli tisicovce koupi auto bez rezervy a heveru? Jasne, deti Zeme vsichni, ale jinak? Bajdvej by me zajimalo jak to dotycnej bude bez toho heveru lepit? Mana bude pomalu popojizdet, Pepa bude koukat kde je dira, strci tam spunt a pak to bude kompresorkem na 12V od vetnamcu foukat trictvrte hodiny!!!
Rezerva ANO nebo NE?
Můj zážitek: jeli jsme v noci přes les plně naloženým autem na svatbu a potmě po dešti nebyla vidět hluboká díra, kterou jsem trefil.
Z počátku to vypadalo, že se nic nestalo, ale po pár metrech auto bylo na ráfku.
Nedovedu si představit, že bych neměl v pořádku rezervu tak tam asi čekám do dneška.
Jako kompresor a sada fajn, ale stejně to kolo musim sundat a nasadit, nebo alespoň zvednout...protože bez toho sem v hajzlu - popojíždět a hledat díru je o hovně....a to už vůbec nemluvim o případu kdy se mi celá guma zuje nebo se udělá taková díra že jí neslepí ani Horst Fuchs. Takže i k autu s kompresorem silně doporučuju aspoň dojezdový kolo když už ne rezervu....kompresor+lepidlo je rozumný jen jako doplněk k rezervě. Jo a jeden postřeh z praxe.....máte-li na autě bezpečnostní šrouby, je opravdu dobré vozit s sebou oříšek, protože bez něj vám nepomůžou ani žlutí andělé :-)
To bude sranda až pojedete s rodinou do Chorvatska a v noci píchnete nebo praskne pneumatika. Možná se na dálnici dovoláte žlutých andělů, na normální silnici můžete volat v noci tak akorát do lesa, a až přijedou tak to to bude tak drahé že u moře nebudete mít ani na zmrzlinu, tak se můžete otočit a jet domů a modlit se aby se už nic nestalo.
Kdepak, bez rezervy se od června začínají prodávat auta všech značek. Proč by toho nevyužili ke zdražení, že?
Jo... prej krize ... v autoprůmyslu? A víte, jak dlouho si dnes počkáte na nové auto? Zhruba dva měsíce - je vyprodáno. Fabia dokonce o měsíc déle.
To jsou opravdu buldozeři pokroku. Akorát se divím, že dosud nedávají automaticky světla pro denní svícení, když je to přece povinnost. Taktéž automaticky do všech vozů tempomat na padesátku a devadesátku, s tím že kdo chce, ať si jej třeba vypne. Rychlosti jsou také zákonná povinnost. A nebo takový malý čípek s pamětí se záznamem času a rychlosti. A tak by šlo pokračovat.
Ale zrušit rezervu, zvedák, klíč ???????? Idioti !
V lednu i v únoru a to díky posypům se šponami a jinými ocelovými zbytky.
Čili jestli škodovku, tak jen na léto ?
No s touto "vychyttralostí" budou u zákazníků určitě bodovat !