Diskuze

Německá auta ve spolehlivosti unikají ostatním, tvrdí ADAC

Výroční statistika autoklubu ADAC potvrzuje trend ve zlepšování kvality německých aut na úkor japonských, která dlouhá léta přehledům spolehlivosti vévodila. A škodovky? Malá fabia zklamala, octavia patří k premiantům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PP

26. 5. 2009 13:41
?

Jak už tady někdo napsal - jestli dávají technici  za závadu překousanou elektro instalaci od kun před poruchy turba,řídicích jednotek,chlazení spotřebu oleje  atd. je hodně zavádějící a určitě to není chyba značky auta ,ale kde parkujěš atd.

0 0
možnosti

garry coop

11. 5. 2009 12:52
vidím

to tak na samovolný únik moči maníků z ADAC a Idnes..:-PRv

0 0
možnosti

prasák

7. 5. 2009 9:14
prasák

Umíš číst? Jasná je, střední.

0 0
možnosti

vymrzovac

7. 5. 2009 7:11
To myslíte vážně ?

8-o....."ADAC vyrážející k nepojízdným vozům nejčastěji vyjíždí k fabiím s porouchaným ukazatelem teploty chladicí kapaliny...."pokud mi nebude fungovat UKAZATEL TEPLOTY, tak mi prostě neukazuje rafička na panelu, ale vůz normálně jede. Pokud se soudruzi v ADACu spletli, a mají na mysli snímač teploty chladicí kapaliny, tak ve většině případů začne svítit žlutá kontrolka servisu, řídící jednotka přejde do náhradního režimu, vůz jede, ale má o cca 20% větší spotřebu, protože tam valí palivo a nereguluje do mrtě směs. ADAC to maximálně napíchne na VAGinu, hodí mu to kód poruchy 16500až 16502, ale vůz jede. Problém může nastat akorát v zimě, při studeném motoru můžou být potíže s nastartováním:-/.......a to je skutečně důvod volat ADAC!

0 0
možnosti

vymrzovac

7. 5. 2009 7:31
Re: To myslíte vážně ?

jinak německá kvalita je pověstná, u mne vede VW(teď máme 2 Golfy  II a IV), a manželce držím Feldu LPG. Na ježdění kolem baráku dobrý (LPG), domů jezdím kolem prodejny ND Škoda, což považuji za největší výhodu tohoto vozu, a proto se nevypláci jej prodat

0 0
možnosti

superprasák

6. 5. 2009 20:25
a

A přitom octavia poloviční cena oproti konkurentu audi A4 ze střední třídy a spolehlivost skoro stejná. Takže volba je jasná. R^

0 0
možnosti

Petr

6. 5. 2009 20:57
Re: a

Souhlas, z techto dvou je A4 jasna volba.R^

0 0
možnosti

superprasák

6. 5. 2009 20:21
octavia

Takže opět potvrzeno: Octavia patří do střední třídy. R^

0 0
možnosti

Petr

6. 5. 2009 20:56
Re: octavia

Jasne, s rozvorem 2572 mm ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

hart

6. 5. 2009 17:02
německé žgryndy..

dobrá propaganda německých výrobců;-D;-D v USA taky tvrdili,že vyrábí nejlepší auta na světě a jak dopadli..Rv kupujte si to co se vám líbí a v čem se vám jezdí dobře.. MJ nejlepší auto na světě neexistuje..

0 0
možnosti

Martin

6. 5. 2009 16:00
opet vysledky dle ADAC

vypada to, ze nemeckym autum se kuny vyhybaji obloukem, asi nechutnaji.

take jsem jako castou zavadu zahledl sjete gumy / ale to snad nesvedci o spolehlivosti auta ale o majitely 

taky je zajimave, ze u aut se stejnou technikou (VW, Skoda, Seat, Audi) jsou tak odlisne vysledky co se tyce zavad na motoru - ty motory jsou stejne, lisi se jen programem v ridici jednotce, ale motory Seat a Skoda nejak casto trpi na ridici jednotky (vsude je Bosch]

mozna se pletu, ale ADAc zase dela PR nemecky automobilkam, snad proto ze, se tolik neprodavaji a je treba vylepsit vysledy VW a dalsich

0 0
možnosti

vymrzovac

7. 5. 2009 7:22
Re: opet vysledky dle ADAC

R^v podstatě souhlas;-D, ovšem řídící jednotky mohou být i Magneti Mareli,Simos,Motronic.....obecně jsou ale diagnostické programy označeny zkratkou  VAG, což znamená zkratku Volkswagen Auto Group.......takže podobný systém řízení, jednotné kódy poruch, zaměnitelnost dílů

0 0
možnosti

ja314

6. 5. 2009 11:38
Motormanagement

Bohuzel me desi, ze u spousty znacek je jedna z castych zavad "Poruchy rizeni motoru", coz si vykladam jako poruchy elektronickeho rizeni spalovani a chodu motoru. Vzhledem k tomu, ze emisni normy budou tlacit na dalsi a rychlejsi vyvoj, tak se tohle bude asi jen zhorsovat... ;-(

0 0
možnosti

ja314

6. 5. 2009 11:20
Klinska trojcata

Jak si ma clovek vysvetlit, ze treba Citroen C1 ma dvakrat vyssi procento poruch v roce vyroby 2008 (takze uplne novy, jeste servisem nedotceny) nez Toyota Aygo. Jsem si myslel, ze se vyrabi v teze tovarne...?

0 0
možnosti