- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak už tady někdo napsal - jestli dávají technici za závadu překousanou elektro instalaci od kun před poruchy turba,řídicích jednotek,chlazení spotřebu oleje atd. je hodně zavádějící a určitě to není chyba značky auta ,ale kde parkujěš atd.
to tak na samovolný únik moči maníků z ADAC a Idnes..
....."ADAC vyrážející k nepojízdným vozům nejčastěji vyjíždí k fabiím s porouchaným ukazatelem teploty chladicí kapaliny...."pokud mi nebude fungovat UKAZATEL TEPLOTY, tak mi prostě neukazuje rafička na panelu, ale vůz normálně jede. Pokud se soudruzi v ADACu spletli, a mají na mysli snímač teploty chladicí kapaliny, tak ve většině případů začne svítit žlutá kontrolka servisu, řídící jednotka přejde do náhradního režimu, vůz jede, ale má o cca 20% větší spotřebu, protože tam valí palivo a nereguluje do mrtě směs. ADAC to maximálně napíchne na VAGinu, hodí mu to kód poruchy 16500až 16502, ale vůz jede. Problém může nastat akorát v zimě, při studeném motoru můžou být potíže s nastartováním.......a to je skutečně důvod volat ADAC!
jinak německá kvalita je pověstná, u mne vede VW(teď máme 2 Golfy II a IV), a manželce držím Feldu LPG. Na ježdění kolem baráku dobrý (LPG), domů jezdím kolem prodejny ND Škoda, což považuji za největší výhodu tohoto vozu, a proto se nevypláci jej prodat
A přitom octavia poloviční cena oproti konkurentu audi A4 ze střední třídy a spolehlivost skoro stejná. Takže volba je jasná.
Takže opět potvrzeno: Octavia patří do střední třídy.
dobrá propaganda německých výrobců v USA taky tvrdili,že vyrábí nejlepší auta na světě a jak dopadli.. kupujte si to co se vám líbí a v čem se vám jezdí dobře.. MJ nejlepší auto na světě neexistuje..
vypada to, ze nemeckym autum se kuny vyhybaji obloukem, asi nechutnaji.
take jsem jako castou zavadu zahledl sjete gumy / ale to snad nesvedci o spolehlivosti auta ale o majitely
taky je zajimave, ze u aut se stejnou technikou (VW, Skoda, Seat, Audi) jsou tak odlisne vysledky co se tyce zavad na motoru - ty motory jsou stejne, lisi se jen programem v ridici jednotce, ale motory Seat a Skoda nejak casto trpi na ridici jednotky (vsude je Bosch]
mozna se pletu, ale ADAc zase dela PR nemecky automobilkam, snad proto ze, se tolik neprodavaji a je treba vylepsit vysledy VW a dalsich
v podstatě souhlas, ovšem řídící jednotky mohou být i Magneti Mareli,Simos,Motronic.....obecně jsou ale diagnostické programy označeny zkratkou VAG, což znamená zkratku Volkswagen Auto Group.......takže podobný systém řízení, jednotné kódy poruch, zaměnitelnost dílů
Bohuzel me desi, ze u spousty znacek je jedna z castych zavad "Poruchy rizeni motoru", coz si vykladam jako poruchy elektronickeho rizeni spalovani a chodu motoru. Vzhledem k tomu, ze emisni normy budou tlacit na dalsi a rychlejsi vyvoj, tak se tohle bude asi jen zhorsovat...
Jak si ma clovek vysvetlit, ze treba Citroen C1 ma dvakrat vyssi procento poruch v roce vyroby 2008 (takze uplne novy, jeste servisem nedotceny) nez Toyota Aygo. Jsem si myslel, ze se vyrabi v teze tovarne...