- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jednu stranu je to trochu přehnané - ale zase alespoň víme co kupujeme a že pod značkou kvalitní pneu budou pneu fakt kvalitnííí.
o techto vím, že vydrží všechno, zkoušel jsme s nimi lecos :D
http://www.pneumatiky.cz/pirelli-p6000-205-55-r16-91-w-tl-letni.html
Budu muset taky pneumatiku předepírat nebo to pojede rovnou ? A co Vanish ?
Přesné zhodnocení tohoto stupidního nápadu,který spoléhá na naivitu některých lidí. Všichni označí gumu áčkem a když se rozmázneš dokaž,že to stalo mizernou gumou
valivý odpor pneu se na jízdních odporech podílí minimálně. Důležitá je hlavně hmotnost (auta jsou stále těžší) a odpor vzduchu (auta jsou stále krabicovitější, čelní plocha roste a Cx se nelepší - viz nová Fabia, která má Cx horší než Fiat Ducato).
Ale proti označení nic nemám.... hlavně pokud jde o hlučnost bych ho dokonce uvítal (i když víc asi záleží na typu asfaltu než pneu).
To by mne stejne zajimalo, jak se ktere pismenko udeluje. Jeste jsem nevidel novy vyrobek, ktery by mel E,F,G. A co v prubehu casu, lednicka A+ je za rok B anebo je furt A+. Takze se ale musi vymyslet A+++, aby se zohlednila jeste vetsi efektivita??? Je pro mne velkou zahadou jak se tohle meri, protoze prece s postupem casu se veci stavaji efektivnejsimi... co bylo A+ pred rokem ma uplne jinou spotrebu nez to co je A+ dnes
Cílem těhle stupnic je zvýhodňovat určitou skupinu výrobců. Efekt to má bezesporu kladný, ale jinak je to jen výsledek lobby.
jakekoliv narizeni ktere zvysuje informovanost nakupujiciho je dobre ... protoze dnesni nepomer mezi vychcanosti prodejcu a blbosti nakupujicich je alarmujici ...
konečně i nějaká EU-norma na kruhovitost?